Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

The Hyrule Soldiers!


Okey da veit jeg det så jeg muligens får vært med til helga
  • 0
Tror jeg kan stille opp til helgen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg var ikke heme i helga, men jeg trur ikke det er noe jeg skar denne helga, så hvis det er noen som har lyst til å game nintendo til helga så er jeg med;)
  • 0
Jeg hadde ikke mulighet for å møte opp på lørdag uansett, skal dog ha tid kommende lørdag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er bra;)
  • 0
mulig jeg kan joine, hvis det er greit???

mike
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Jo flere jo bedre
  • 0
ZeroFool, nå tror jeg at du fortsatt telles som medlem... Velkomen tilbake.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
My name is Robert Neville. I am a survivor living in Hyrule. I am broadcasting on all AM frequencies. I will be at The Hyrule Soldiers forum everyday at mid-day, when the sun is highest in the sky. If you are out there... if anyone is out there... I can provide an opponent, I can provide battle, I can provide brawl. If there's anybody out there... anybody... please. You are not alone.
  • 0
Har ikke tid til spilling utenom helgene, og da er jeg ofte opptat med Lol, men skal se om jeg kan få tatt noen runder med brawl til helgen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen som joiner på Brawl på tirsdagen, altså i morgen?
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Tror jeg kan være med, kommer ann på klokkeslettet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kult! jeg blir gjerne med
  • 0
18:43?
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Rundt kl: 17.00 passer best for meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hey everybody! Jeg har fått meg en 3DS og Mariokart 7! Er det noen andre her i hyrule soldiers som har mariokart 7 og er villige til å bli eid I så fall så er friend coden min 3995-7158-6287
  • 0
Har MK7, skal legge deg til når jeg får mulighet for det, er selv ganske god, så tror det skal bli vanskelig å eie meg (i det minste om gjenstander ikke er med).

FC står på profilen min.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nice. Da adder jeg deg etterpå idag
  • 0
Nå begynner det å bli ganske lenge siden vi bestemte os for å spille mario kart sammen Men jeg har ingen ting å gjøre gjennom helga, så hvis noen har lyst så kan vi ta os en runde med Mariokart 7
  • 0
Får ikke spilt før i morgen, men da kan jeg bli med på litt forskjellig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Da blir det mario kart i morra
  • 0
Skal si i fra når jeg har tid. Anbefaler å stikke innom chattekanalen på hjemmesiden.

EDIT: Har tid nå, og sannsynligvis store deler av dagen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg er klar når du er. Bare et spørsmål, og det er. Kan du sende en link til chatten på hjemme sia. Jeg husker ikke nettadressen
  • 0
http://thsforum.forumnn.com/ Må være innlogget for å kunne delta i chatten.

Stikker innom MK7.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
lol
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!