Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Gamereactors Total War: Shogun 2-klan


Siden det har vært en viss etterspørsel i tråden for selve spillet, og ingen har gjort noe mer ut av det, har jeg bestemt å kjøre i gang en klan. Så til dere som enda ikke har utviklet de sosiale ferdighetene som skal til for å bli med i en klan, eller de som har funnet ut at vennegjengen faktisk suger til strategispill, hør etter.

Vi kommer til å satse på "bare for moro skyld" med det første, så nært at noen faktisk blir med, det er ingen vi i jeg!

Og nei, jeg trenger ikke punge ut med 1000 gull hver gang noen vil være med, så det er fritt for alle som vil melde seg på. For påmelding, skriv i kommentarfeltet under, eller legg meg til på Steam, navnet er Faunvik, baby! PM funker også...

Hvis noen føler for å dele et passende navn til klanen, vær vennlig å kom med det. Vi kan eventuelt bare gå for en kjedelig, dog informativ tittel.

Arbeidstittel: Vikings in Japan. Forkortelse: VikiJap.
En steamgruppe med samme navn er åpnet.
Decyfered!
  • 0
Jeg joiner, men har absolutt ikke noe å bidra med før 1. juni.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Regn med meg!
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg joiner, men har absolutt ikke noe å bidra med før 1. juni.


Først må du luke bort all mobbingen som kommer fra moderatorene.
  • 0
Alle er fornøyde med Vikings in Japan? Lagde det bare for å ha en Steamgruppe. Yay or nay?
Decyfered!
  • 0
Greit om jeg joiner? Har spillt en del, men er ikke særlig god.
  • 0
Helt klart!
Decyfered!
  • 0
Ser at det ikke foregår så mye aktivitet i klanen. Noen som ønsker å ta initiativ til en kamp. Lenge siden jeg har spilt Shogun 2, men det er som å sykle jeg glemmer ikke the basics.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har kommet til den konklusjonen at jeg suger balle i spillet, så moralen for å spille har falt drastisk.
Decyfered!
  • 0
Nettopp derfor er det morsomt å spille med andre. Sammarbeider man godt kan man vinne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Meget sannsynlig! Jeg blir gjerne med på en kamp i nærmeste framtid, men blir kanskje opptatt i dag. Til helgen kanskje?
Decyfered!
  • 0
Jeg er bortreist i helgen, så det må bli etter det for min del i såfall.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Just say when!
Decyfered!
  • 0
Nå er jeg i alle tilfelle tilbake.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Beklager for inaktiviteten, har bare ikke vært så mye i det strategiske hjørnet i det siste. Men hvis noen vil spille, så blir jeg gjærne med med!
  • 0
Da har jeg begynt å spille igjen
  • 0
Nå som det er eksamensperiode har jeg også begynt å spille litt igjen...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen av dere som vet hvordan det dære clan conquest greierne fungerer i avatar conquest?

Lagt til 2011-12-19 18:54:
Har btw send deg en friend request på steam, Strategist
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!