Ps3 MW2 clan : 
Antall innlegg: 8| GeeK-GamerZz | Hei! Jeg laget denne brukeren [GeeK-GamerZz] mest p.g.a at jeg har lyst til å spre ut en melding til alle Ps3 MW2 gamere :D Jeg har laget en MW2 PS3 uickscoper clan som heter Geek! :) Vi har ca. 5 medlemmer så langt, men jeg søker etter flere til å bli med :) ![]() | |
| ||
Moderator | Quickscoper er for folk som liker å ødelegge for andre. Spilt Search and Destroy igår, og når de to siste på hver av lagene møttes, startet de å prøve å 360 quickscope hverandre Selvvfølgelig tapte han på laget mitt i tillegg Nei, skal du quickscope kan du bare glemme meg. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | kan sikkert bli litt med jeg. Spiller ikke så mye og har ikke spillet selv, men låner det ofte og lenge så det skal nok gå bra Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB | |
| ||
![]() ![]() | Må vi quickscope? i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb | |
| ||
| BiG Muzzy HD | Trick shooting og Quick scopeing er best men ALLE vet at XboX er best! Lagt til 2011-07-23 23:58: | |
| ||
| Kraviken | Jeg kan bli med , Spiller nesten hele tiden , og er ganske god Heter Kraviken Paa Ps3 | |
| ||
| Spacifick | . | |
| ||
| ApaQ_LeaDeR | jeg har en mw2 clan på ps3 og søker medlemmer..... PSN: ApaQ_LeaDeR søker medlemmer baro og adde meg og spørre om tryout | |
| ||