Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NoX Rekrutterer i Elder Scrolls Online


Norse Oil eXpedition [NoX] er et norskt, MMO fokusert gaming community som finnes innen en rekke MMO spill. Vi fokuserer på samholdet og kunne spille sammen med andre norske likesinnende spillere.
Vi har eksistert siden Guild Wars 2,

Vi drifter også de offisielle norske fansidene i spillene vi spiller, så vi har også kontakt med utviklerne og får tilbud om eksklusive in-game items, tilbud og betatesting.

Vi kan tilby:

Websider, TeamSpeak3 og forum
Events og konkurranser. (også eksklusive in-game items)
Vi har også intervjuer, paneler og podcasts!

Vi har ikke så store krav til deg som spiller, men du må selvfølgelig kunne oppføre deg. Alderen må være moden, så vi tar ikke inn 12 åringer.



Hvem er NoX?

NoX er en stor gjeng som samlet seg i Guild Wars 2, via siden gw2.no. Der i fra har vi vært opp og ned fra 400 medlemmer, siden også startet opp guilds i andre spill. Vi er alle mulige folk, med en forkjærlighet for sosial spilling og MMO. Sosiale gamere som liker å spille med likesinnede norske gamere, med andre ord.
Vi har nå blitt et fullblods norsk mmo gaming comunnity, som spiller sammen i flere spill.



Og nå rekrutterer vi i Elder Scrolls Online

Elder Scrolls Online - Faction: Aldmeri Dominion

Hva er vårt fokus

PvE

Guild Events

PvP



Hvem egner seg til å være en NoX'ling?

Du må greie å oppføre deg og være moden.

Viktig: Du MÅ kunne bruke Teamspeak (VoIP programmvare) (spesielt på events)

Viktig: Vi MÅ se deg online! (inaktiv er ikke det samme som casual)

Ellers ta med deg solide doser med godt humør!

Når kan jeg forvente svar?

Vi vil svare så fort vi kan. Les retningslinjene før du søker, hvor du automatisk godtar at du er moden og viser høflighet.

Hvordan søker jeg?

Du søker her: http://nox.no/bli-medlem



@Moridin82 Recruit Officer

@Flubber77 Guild Master
  • 0
Håper dere finner noen som er interesserte her inne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
fins det noen i klanen som sjal flytte seg til ps4 i juni?
  • 0
Hei beklager for seint svar. ingen som har planer om og flytte til ps4. mulig jeg skal ha det på ps4 men kommer fremdeles til spille mest på pc.
  • 0
trives best med elder scrolls på console jeg bare de før oblivion jeg spilte på pc. har de nye også på pc men mest pga mods og det har jo fint lite å si i ESO vil jeg tro. vis det er mange her inne på GR som har planer om å spille ESO på ps4 så si ifra så kan vi lage en nordisk klan. har masse GL erfaring fra wow, swtor, GW2 og A Realm reborn.
  • 0
Igjen beklager for seint svar desverre vært på sykehus en stund.

Eso på pce mye bedre grafikk digg med alt på ultra med 27 tommer.. pluss kan nesten ikke spille uten addons.. Men det meg da hehe

Cheers
  • 0
for de som kan være interessert i å bli med i en norsk guild i ESO på PS4 så er det bare å sende på en pm på RexRonnie så slenger jeg over en invite så fort jeg kan. har ikke fått inn no mye folk enda men har et bra sammarbeid med andre pvp og pve guilds. håper på interesse så blir det mer gøy å skaffe veteran lvls og ta trails
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!