Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer Polen Shot:
Jeg er forsåvidt ny men har allerede greid å få meg min første advarsel

Det første innlegget mitt (som var en tråd) ble stengt Du kommer sikkert til å greie deg fint. Velkommen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Haha, takk
  • 0
Hallo^^
Jeg er en jente som er 12år,
Mine hobbyer er:
-håndball,
-hiphop,
-og musikk,
-litt spilling.



Har egentelig aldri vært en skikkelig stor fan av spilling men har begjynt og lure på om jeg skal lære meg litt skyte-spill.;)
Jeg har en bror på GR som heter parkour gamer.
Er ganske ny her, broren min har sagt at dette er verdens beste nettside, så jeg ville prøve det ut!

  • 0
Velkommen til Gamereactors forum Evolet. Håper du vil trives her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Heisann. Jeg er en "casual gamer" som ganske enkelt elsker å spille og er interessert i spill. Jeg har spilt moderat siden jeg for en del år siden oppdaget "Ratchet and clank: Going Commando". Det spillet står fortsatt som min beste spillopplevelse.
  • 0
Velkommen Polen Shot, Evolet og Kombokombo (Epic navn)

Håper dere får en fin tid her på GR
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Brukernavnene på GR blir bare morsommere og morsommere, i like^^
Velkommen skal dere være
  • 0
  • 192
  • 192
Hallo! Jeg er ny på siden jeg og! Ønsk meg velkommen
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Hallo! Jeg er ny på siden jeg og! Ønsk meg velkommen


Ai ai ai! Stomperud og greier! Velkommen!
Decyfered!
  • 0
Heisan.. fikk slettet den gamle brukern min og er her med en ny. Noen som var aktivt for noen år siden kjente meg vel som den semi aktive brukern Skillmarsen. Var ganske aktivt for noen år siden. Tenkte at det var på tide å bli skikkelig aktiv igjen.

Var på GR i 3 år med Skillmarsen.. Så det var vel på tide å bytte navn
Rock this earthlings
  • 0
Hey, Skillmarsen! Koselig å ha deg tilbake.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Takker... Koselig å være tilbake.

Velkommen til alle andre nye brukere på GR
Rock this earthlings
  • 0
Er omtrent ny, har hatt en tidligere konto (som jeg ikke hadde slettet da, fant jeg ut etter hvert som det ble klart med multiple account regler ) men det er først nå jeg har blitt interessert i communityen

Planlegger å bruke det meste.
  • 0
Velkommen, Doncamatic, og dere under
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Heisann, folkens, jeg er "ny" her. Gikk under navnet Nintendofreak før, men har startet på nytt her nå.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Velkommen til alle nye her på nettsiden. Håper at dere får en fin tid her sammen med oss i Gamereactor og er det noe dere lurer på så gjerne kontakt oss i redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
heisann jeg er ei ny gamerJENTE som snart er 15 år . jeg joinet egentlig bare denne nettsiden, fordi jeg rett og slett har stor interesse av og game. man kan ofte finne meg på biblioteket og sitte og lese om gammel musikkhistorie. er ikke spesielt opptatt av og spille dum eller deilig og har mine egne meigninger og prøver helst og være litt mer orginal enn de fleste jenter.

håper dere tar meg godt imot her på gamereactor !
hilsen Lise
  • 0
Siterer liseleversen:
håper dere tar meg godt imot her på gamereactor
Det skal vi. Håper du vil trives her. Her er det rom for å diskutere stort sett alt du måtte ønske.

Velkommen til Gamereactor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ferskt blod er alltid digg! Velkommen!
Decyfered!
  • 0
takker !
  • 0
Får vel ønske alle nye velkommen, alltid kjekt med nye tilskudd på forumet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Velkommen Doncamatic og Lise. Håper dere koser dere her på GR
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Heisann! Jeg er en ganske casual gamer, er mest glad i RPG sjangeren. Er også veldig begeistret for musikk. Glad i en god diskusjon og ekstremt kritisk.
Hurr-Durr
  • 0
Velkommen skal du være.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!