Ny på forumet? Presenter deg her![101] 
Antall innlegg: 1873Moderator | dsn: Det nok albaga som har anbefalt siden en del ;) Triforce13: Velkommen! - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
| triforce13 | Takk gleder meg til mw3! :D | |
| ||
|
| ||
Velkommen til alle nye på GR, and have a nice day. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen skal dere være Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU | |
| ||
Hei, er ny her inne, er i prossessen med å fikse opp profilen min og slikt nå :p | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen til GR, Darling! Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
Moderator | Det der virket litt feil. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen skal du være Darling Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU | |
| ||
Haha, takk | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Velkommen hit Darling http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | tjena är svensk, kika in lite hos er här bara hello brothers | |
| ||
Halla! Er ei jente på 14 år som nettopp har logga seg på ^^) Jeg har ingen forventninger om game reactor, men håper det kommer til å bli gøy og at jeg vil treffe mange hyggelige folk. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen til forumet. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen skal du være, Fossiee Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
Er vel egentlig ikke ny, men har ikke vært her på minst 2 år. Kan vel ta en enkel presentasjon av meg selv: * Gutt (Mann?) på 19 år, født i 1992. * Bor i Moss og går realfag på Vgs, skal i forsvaret til neste år (Panserbataljonen) * Liker å trene, gå turer med hunden, lese, gå ut med venner etc. Så det viktige. Liste over spill jeg spiller: WoW, CoD MW2, Minecraft, ME2, SWKOTOR. Skal også prøve å bli flinkere til å bruke min Xbox 360 med Live. Bruker alltid "JohaxNeZ" som navn i alle spill, så om noen vil legge meg til er det bare å gjøre det | ||
| ||
| CyberFlee | Yoh! 26 år gammel Tegner/Gamer/Kostymebygger fra Oslo her. Kommer opprinnelig fra Verdal (den første som sier lotto får.. hmm.. et stygt blikk) Kjent for mitt blå hår og temmelig ødelagte humor. Er gamer fra barndomsben av og har vært innom alt som finnes av konsoller fra Atari og oppover. Foretrekker mentalt utfordrende spill og byggespill, men er ikke ukjent å finne i FPS og andre sjangrer. Kløpper på guitar-hero, Stepmania (med beina.. helst dobbel) og andre fokus-trykke-på-mange-knapper-spill. Spiller for tiden: Dead Island, Terraria, Minecraft, Theme Hospital og Garry's Mod. Better to let people think you are stupid, then to open your mouth and remove any doubt. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen skal dere begge være! "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen til GR, er sikker på dere får det alle tiders her. It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen til alle nye brukere og håper dere får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe dere lurer på ikke vær redd for å kontakte redaksjonen Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
Hey, er ny her inne! Er en gutt på snart 17 år som er interessert i filmer, spill & musikk. Spill er litt min svake side, siden jeg er mest interessert i filmer, men jeg kan fortsatt litt om spill også. Konsollen som jeg eier er PS3, men har en Nintendo DS også. Favoritt musikk sjangeren min er metal og favoritt film sjangeren min er skrekk & grøssere. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Morbidius: Hey, er ny her inne! Velkommen til gamernes Mekka. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
Citerer Morbidius: Hey, er ny her inne!Velkommen til Gamereactor | ||
| ||
Citerer Alexander Lange: Velkommen til Gamereactor Håper du vil trives her. God musikksmak ser det også ut til at du har Takker! Citerer Tyranus: Velkommen til gamernes Mekka. Takker! | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Velkommen Morbidius og håper du nå får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe du lurer på så gjerne kontakt redaksjonen Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Ny bruker ahoy! Har lest magasinet i over to år og tenkte det var på tide å bli medlem her. Jeg er en 17 år gammel gutt som kommer fra Trondheim. Tar foreløpig mitt tredje år med studiespesialisering på Byåsen VGS. Litt metal-head og har en god del erfaring med sang. Jeg har vært tilhenger av Nintendo helt siden jeg lærte å gå, men har i de siste årene tatt interesse av det meste du kan finne innenfor spillverdenen. BioWare, Valve og Bethesda er noen få av de flere større selskapene som har grepet meg. Eier både Wii, 360, en brukbar PC og (halveis) en PS3. "You're a clever man. I'd call you a genius except I'm in the room." | |
| ||