Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Ny på forumet? Presenter deg her![101]

Antall innlegg: 1873
The Cookiemonster
Moderator
dsn: Det nok albaga som har anbefalt siden en del ;)

Triforce13: Velkommen!
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
triforce13
Takk
gleder meg til mw3! :D
Ninjasslize
Velkommen til alle nye på GR, and have a nice day.
Kennda J
Velkommen skal dere være
Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU
Darling
Hei, er ny her inne, er i prossessen med å fikse opp profilen min og slikt nå :p
Grallen
Velkommen til GR, Darling!
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
The Cookiemonster
Moderator
Det der virket litt feil.
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
Kennda J
Velkommen skal du være Darling
Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU
Darling
Haha, takk
Almost
Velkommen hit Darling
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
Jakey
tjena är svensk, kika in lite hos er här bara
hello brothers
Fossiee
Halla! Er ei jente på 14 år som nettopp har logga seg på ^^) Jeg har ingen forventninger om game reactor, men håper det kommer til å bli gøy og at jeg vil treffe mange hyggelige folk.
sonic og link
Velkommen til forumet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Grallen
Velkommen skal du være, Fossiee
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
JohaxNeZ
Er vel egentlig ikke ny, men har ikke vært her på minst 2 år.

Kan vel ta en enkel presentasjon av meg selv:

* Gutt (Mann?) på 19 år, født i 1992.
* Bor i Moss og går realfag på Vgs, skal i forsvaret til neste år (Panserbataljonen)
* Liker å trene, gå turer med hunden, lese, gå ut med venner etc.

Så det viktige.
Liste over spill jeg spiller: WoW, CoD MW2, Minecraft, ME2, SWKOTOR. Skal også prøve å bli flinkere til å bruke min Xbox 360 med Live.

Bruker alltid "JohaxNeZ" som navn i alle spill, så om noen vil legge meg til er det bare å gjøre det
CyberFlee
Yoh! 26 år gammel Tegner/Gamer/Kostymebygger fra Oslo her. Kommer opprinnelig fra Verdal (den første som sier lotto får.. hmm.. et stygt blikk) Kjent for mitt blå hår og temmelig ødelagte humor.

Er gamer fra barndomsben av og har vært innom alt som finnes av konsoller fra Atari og oppover. Foretrekker mentalt utfordrende spill og byggespill, men er ikke ukjent å finne i FPS og andre sjangrer. Kløpper på guitar-hero, Stepmania (med beina.. helst dobbel) og andre fokus-trykke-på-mange-knapper-spill.

Spiller for tiden: Dead Island, Terraria, Minecraft, Theme Hospital og Garry's Mod.
Better to let people think you are stupid, then to open your mouth and remove any doubt.
NewAge
Velkommen skal dere begge være!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
dark samus nemesis
Velkommen til GR, er sikker på dere får det alle tiders her.
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Bernt Erik
Velkommen til alle nye brukere og håper dere får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe dere lurer på ikke vær redd for å kontakte redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Morbidius
Hey, er ny her inne!

Er en gutt på snart 17 år som er interessert i filmer, spill & musikk.

Spill er litt min svake side, siden jeg er mest interessert i filmer, men jeg kan fortsatt litt om spill også. Konsollen som jeg eier er PS3, men har en Nintendo DS også.

Favoritt musikk sjangeren min er metal og favoritt film sjangeren min er skrekk & grøssere.
Tyranus
Citerer Morbidius:
Hey, er ny her inne!

Spill er litt min svake side, siden jeg er mest interessert i filmer, men jeg kan fortsatt litt om spill også. Konsollen som jeg eier er PS3, men har en Nintendo DS også.

Favoritt musikk sjangeren min er metal og favoritt film sjangeren min er skrekk & grøssere.

Velkommen til gamernes Mekka.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
Alexander Lange
Citerer Morbidius:
Hey, er ny her inne!

Velkommen til Gamereactor Håper du vil trives her. God musikksmak ser det også ut til at du har
Morbidius
Citerer Alexander Lange:
Velkommen til Gamereactor Håper du vil trives her. God musikksmak ser det også ut til at du har

Takker!

Citerer Tyranus:
Velkommen til gamernes Mekka.

Takker!
Bernt Erik
Velkommen Morbidius og håper du nå får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe du lurer på så gjerne kontakt redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Andrilza
Ny bruker ahoy!

Har lest magasinet i over to år og tenkte det var på tide å bli medlem her. Jeg er en 17 år gammel gutt som kommer fra Trondheim. Tar foreløpig mitt tredje år med studiespesialisering på Byåsen VGS. Litt metal-head og har en god del erfaring med sang.

Jeg har vært tilhenger av Nintendo helt siden jeg lærte å gå, men har i de siste årene tatt interesse av det meste du kan finne innenfor spillverdenen. BioWare, Valve og Bethesda er noen få av de flere større selskapene som har grepet meg. Eier både Wii, 360, en brukbar PC og (halveis) en PS3.
"You're a clever man. I'd call you a genius except I'm in the room."
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 12% Wii U
  • 39% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 25% PC
  • 12% ALLE!!
Resultat
xXAkresSXx94: @O-C: 16 - 17 grader her. Rettferdig.Følg
2013-05-24 08:21
Ole-Christian: Nå er det plutselig 0 grader ute. I all verden.Følg
2013-05-24 03:32
RockFuzzEleven: Er forskjøla og nesa renner som bare faen. Dritt.Følg
2013-05-24 01:09
JoEy_Odd: faens eksamen, natta GR, kommer tilbake sterkt i helgen!Følg
2013-05-24 00:13
remote: @JO: Det var nok skjebnen som førte oss sammen.Følg
2013-05-23 23:38
xXAkresSXx94: Då blir det 3 timer med engelsk i morgen, og så er det helg!Følg
2013-05-23 23:27
sonic og link: Da har jeg i morgen på å bli ferdig, er kommet ganske langt, så bør gå greit.Følg
2013-05-23 23:23
JoEy_Odd: snakk om sola, remoteFølg
2013-05-23 23:18
remote: @JO: Her.Følg
2013-05-23 23:10
JoEy_Odd: Nattchat? Hvor er du?Følg
2013-05-23 23:10
Jompapa: Liker faktisk de nye AC3-tilleggspakkene. Dyre, men ganske gode.Følg
2013-05-23 23:04
Tommy Kvaernerud: Bioshock Infinite relatert speed-drawing, laget av undertegnede. http://www.youtube.com/watch?v=pbNU-Q_zfBEFølg
2013-05-23 22:16
ElGamer: @Remote: Er ikke rammet noe særlig av den siden jeg bor på toppen av et fjell, men flere steder rundt om som er rammet.Følg
2013-05-23 19:45
Grallen: @remote: Det har vært en gravemaskin her som har gravet en bekk som renner ved huset større. Men utenom det går de greit.Følg
2013-05-23 19:05
sonic og link: Kommet skikkelig langt på eksamen, men sitter litt fast for øyeblikket, får håpe det ordner seg i løpet av dagen.Følg
2013-05-23 18:55
remote: Ingen her som er rammet av flommene?Følg
2013-05-23 18:30
Kakashi sensei: Snart ferdig med Portofolien nå.Følg
2013-05-23 17:44
Animorpher: Er endelig kommet i gang med treningen igjen så alt virker til og gå på skinner.Gjenstår bare og finne en balanse av sunn mat nå...Følg
2013-05-23 17:22
xXAkresSXx94: @O-C: Alltid ofre noe for James Bond.Følg
2013-05-23 17:05
Ole-Christian: @Matscoolio: Det er bra. (Overser livefeedene dine hver eneste gang, av en eller annen grunn. Oppdager dem plutselig i etterkant.)Følg
2013-05-23 16:15
BETA +