Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Takk
gleder meg til mw3! :D
  • 0
Velkommen til alle nye på GR, and have a nice day.
  • 0
Velkommen skal dere være
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hei, er ny her inne, er i prossessen med å fikse opp profilen min og slikt nå :p
  • 0
Velkommen til GR, Darling!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det der virket litt feil.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen skal du være Darling
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Haha, takk
  • 0
Velkommen hit Darling
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
tjena är svensk, kika in lite hos er här bara
hello brothers
  • 0
Halla! Er ei jente på 14 år som nettopp har logga seg på ^^) Jeg har ingen forventninger om game reactor, men håper det kommer til å bli gøy og at jeg vil treffe mange hyggelige folk.
  • 0
Velkommen til forumet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen skal du være, Fossiee
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er vel egentlig ikke ny, men har ikke vært her på minst 2 år.

Kan vel ta en enkel presentasjon av meg selv:

* Gutt (Mann?) på 19 år, født i 1992.
* Bor i Moss og går realfag på Vgs, skal i forsvaret til neste år (Panserbataljonen)
* Liker å trene, gå turer med hunden, lese, gå ut med venner etc.

Så det viktige.
Liste over spill jeg spiller: WoW, CoD MW2, Minecraft, ME2, SWKOTOR. Skal også prøve å bli flinkere til å bruke min Xbox 360 med Live.

Bruker alltid "JohaxNeZ" som navn i alle spill, så om noen vil legge meg til er det bare å gjøre det
  • 0
Yoh! 26 år gammel Tegner/Gamer/Kostymebygger fra Oslo her. Kommer opprinnelig fra Verdal (den første som sier lotto får.. hmm.. et stygt blikk) Kjent for mitt blå hår og temmelig ødelagte humor.

Er gamer fra barndomsben av og har vært innom alt som finnes av konsoller fra Atari og oppover. Foretrekker mentalt utfordrende spill og byggespill, men er ikke ukjent å finne i FPS og andre sjangrer. Kløpper på guitar-hero, Stepmania (med beina.. helst dobbel) og andre fokus-trykke-på-mange-knapper-spill.

Spiller for tiden: Dead Island, Terraria, Minecraft, Theme Hospital og Garry's Mod.
Better to let people think you are stupid, then to open your mouth and remove any doubt.
  • 0
Velkommen skal dere begge være!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Velkommen til GR, er sikker på dere får det alle tiders her.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Velkommen til alle nye brukere og håper dere får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe dere lurer på ikke vær redd for å kontakte redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hey, er ny her inne!

Er en gutt på snart 17 år som er interessert i filmer, spill & musikk.

Spill er litt min svake side, siden jeg er mest interessert i filmer, men jeg kan fortsatt litt om spill også. Konsollen som jeg eier er PS3, men har en Nintendo DS også.

Favoritt musikk sjangeren min er metal og favoritt film sjangeren min er skrekk & grøssere.
  • 0
Siterer Morbidius:
Hey, er ny her inne!

Er en gutt på snart 17 år som er interessert i filmer, spill & musikk.

Spill er litt min svake side, siden jeg er mest interessert i filmer, men jeg kan fortsatt litt om spill også. Konsollen som jeg eier er PS3, men har en Nintendo DS også.

Favoritt musikk sjangeren min er metal og favoritt film sjangeren min er skrekk & grøssere.


Velkommen til gamernes Mekka.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Morbidius:
Hey, er ny her inne!

Er en gutt på snart 17 år som er interessert i filmer, spill & musikk.

Spill er litt min svake side, siden jeg er mest interessert i filmer, men jeg kan fortsatt litt om spill også. Konsollen som jeg eier er PS3, men har en Nintendo DS også.

Favoritt musikk sjangeren min er metal og favoritt film sjangeren min er skrekk & grøssere.
Velkommen til Gamereactor Håper du vil trives her. God musikksmak ser det også ut til at du har
  • 0
Siterer Alexander Lange:
Velkommen til Gamereactor Håper du vil trives her. God musikksmak ser det også ut til at du har

Takker!

Siterer Tyranus:
Velkommen til gamernes Mekka.


Takker!
  • 0
Velkommen Morbidius og håper du nå får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe du lurer på så gjerne kontakt redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ny bruker ahoy!

Har lest magasinet i over to år og tenkte det var på tide å bli medlem her. Jeg er en 17 år gammel gutt som kommer fra Trondheim. Tar foreløpig mitt tredje år med studiespesialisering på Byåsen VGS. Litt metal-head og har en god del erfaring med sang.

Jeg har vært tilhenger av Nintendo helt siden jeg lærte å gå, men har i de siste årene tatt interesse av det meste du kan finne innenfor spillverdenen. BioWare, Valve og Bethesda er noen få av de flere større selskapene som har grepet meg. Eier både Wii, 360, en brukbar PC og (halveis) en PS3.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Velkommen skal du være, Andrilza
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!