Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer Andrilza:
Litt metal-head og har en god del erfaring med sang.


Konge!

Velkommen!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Velkommen, Andrilza.
  • 0
Velkommen skal det være, Andrilza.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Takk folkens
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Velkommen skal du være Andrilza. Håper du får en kjempefin tid her sammen med oss

Er det noe du lurer på så ikke vær redd for å kontakte oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Velkommen skal du være Andrilza. Håper du får en kjempefin tid her sammen med oss

Er det noe du lurer på så ikke vær redd for å kontakte oss

Takker så meget
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Laga meg egentlig en profil for lenge sida, men har ikke tenkt på å være skikkelig aktiv før nå Så, Halla til alle sammen
Jeg var her
  • 0
Hallo armadillon, håper du får det fint her på GR.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer armadillon:
Laga meg egentlig en profil for lenge sida, men har ikke tenkt på å være skikkelig aktiv før nå Så, Halla til alle sammen


Velkommen!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Velkommen skal du være!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Velkommen, både til armadillon og Andrilza.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Velkommen til alle som er ny siden jeg sist skrev i denne tråden (måneder...)

Husk at jobb og skole er fjollete og høy aktivitet på GR er mye viktigere
Neida, men det er alltid ålreit når folk deltar på forumet, eller skriver blogger/anmeldelser for den saks skyld.
  • 0
Velkommen til forumet armadillon Håper du får en fin tid her sammen med oss og er det noe du lurer på så er det bare å kontakte oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Velkommen Andrilza og armadillon! Konge med flere i mangfoldet
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Er langt i fra ny på forumet, men vil bare si at jeg er tilbake!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Velkommen tilbake Ash Ketchum Alltid moro med de som dukker opp igjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sant nok, prøver mitt beste... eller det var vell å dra den litt langt, men prøver å finne motivasjonen til å delta i forumet igjen .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Kraigo er mitt navn. Jeg er ny.
- Kraigo. Ut
  • 0
jeg er ny
Hvis du leser dette har du fritids.
  • 0
Velkommen!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hei, jeg er ny her!
jeg liker å spille minecraft, skyrim og en god del andre spill.

jeg har forresten dysleksi
Selv Einstein hadde dysleksi!
  • 0
Da var jeg blitt lurt inn hit av min gode venn DoanDavid, aldri vært medlem før.

Female gamer fra Sørlandet, som har hatt gleden av å eie det meste av sony og nintendo konsoller. Spillsmaken der er meget variert, men jeg foretrekker bra gameplay fremfor eyecandy, kvalitet over kvantitet.

PC-messig nerder jeg atm World of Warcraft fast + en del Runescape, ellers har det gått i mye rpg's og småkjente indiegames.

Lurer en på noe er det bare å spørre.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
  • 0
Velkommen skal det være, Oddname. Ho ho ho!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Velkommen til forumet!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hei !

Jeg heter Cathrine og er 19 år. Ble med på forumet for å grave og spørre om ting hvis det er noe jeg lurer på, og for å stalke diverse interessante poster. Er en forventningsfull snart-eier-av The Elder Scrolls: Skyrim, etter å ha prøvd Oblivion og elsket det. Interessene mine er; Spill, Foto, Design og Dyr. Jeg kommer komplett med briller og sosial angst!
La sjøkua spise sjøgresset i fred !
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!