Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Velkommen til Gamereactor! Jøss, begynner å komme seg med medlemmer med to X kromoson her. Good.

Men ja, håper du gjør deg kjent med de mange interessante menneskene/dyrene/kjøkkenredskapene som er å finne her!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Takk. Det skal bli interessant det!
La sjøkua spise sjøgresset i fred !
  • 0
Hei og velkommen til alle nye siden siste jeg kommenterte her.
Flott at flere kommer å tar plass ved nerdenes bord.
Masse aktivitet rundtom på siden er viktig.
Skole og jobb... not so much.

Neida, de er også viktige, men ikke noe er mer ålreit enn at flere deltar i hva vi nå enn gjør her hver dag.
  • 0
Så flott at så mange nye har kommet til og spesielt jenter Velkommen skal dere være alle sammen

Er det noe dere ellers lurer på så gjerne kontakt redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Heisann folkens!

Jeg har lenge plukket med meg Gamereactor når det har liggi i diverse butikker, men jeg har faktisk aldri tenkt på å registrere meg på www.gamereactor.no før nå!

Jeg er en rastløs , snill og grei skaptrønder som har en lidenskap for spilling , mat , øl og gode venner! Jeg har stor interesse for ungdom og å gi gode tilbud til ungdom. Har siden jeg var 15 år holdt på med datapartyarrangering og holder fortsatt på.

I de siste årene har jeg vært innom The gathering, TromsøLAN, HellfraggerLAN +++++

Jeg er glad i å skrive så istedenfor å lage min egen blogg i verdensveven opprettet jeg en her på GR Håper noen leser den og legger igjen kommentarer
  • 0
Velkommen til deg Naireks og håper du får en kjempefin tid her sammen med oss på Gamereactor

Er det noe du lurer på så gjerne kontakt redaksjonen

Kos deg videre
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Er strengt talt ikke ny her, men har vært borte i en noe lang tid. 22 år liten pjokk med sjarmed gjemt godt under den venstre fortanna, mens skadefro ligger heeeeeeeelt ytterst på tunga. Fikk et sting av lyst til å dukke opp igjen, sååååå.. Hei igjen :3
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Velkommen tilbake Kniggeth
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
John M her

Ikke lenge siden jeg registrerte meg her.
Er en spill veteran på 37 år fra Bergen
Blir ikke så mye spilling nå som før siden jeg nå har fått to herlige unger som nå er 2 år og 6 måneder som jeg verdsetter mer enn livet selv men prøver å holde det gående når det blir tid når f.eks ungene har lagt seg.

Driver ellers med vedlikehold,bygging av maskiner,nettverk osv.
Gaming sjenerelt så er det fps spilling eller bilspill det går mest av.
Eller slappe av med en Action film eller grøsser som er de to kategoriene jeg liker best. Og en fest av og til.
Asus P8P67 EVO | Intel i5 2500k 3.3 GHZ | SAPPHIRE 6970 2GB | CORSAIR VENGEANCE 16GB | 128GB SSD OS | Cooler Master HAF X Case |
  • 0
Velkommen skal du være!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hei.

Annike det er meg, 32 år og kommer fra Bergen.
MMO/MMORPG er vel den sjangerene som faller meg lettest for hjertet.
Har opp igjennom årene spilt mange forskjellige spill innenfor denne sjangeren, som D&D, NWN,LOTRO, GW og selvsagt WOW, og er uten tvil sistnevnte jeg har tilbrakt flest timer sammen med.

Har 3 barn, så spill tiden er blitt betraktelig redusert de siste årene, men klarer alltid å finne tid til litt spilling på kveldene.
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Wait a minute...

Siterer annje's krypinn:
Bor sammen med min samboer (Cruentus) og 3 Hærlige ( sprø) unger.


Siterer annje:
Har 3 barn


Siterer Cruentus:
fått to herlige unger


:/

Uansett, Velkommen skal dere begge være. Håper dere har et finfint opphold her på GR hotell.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Wait a minute...

Citerer annje's krypinn:Bor sammen med min samboer (Cruentus) og 3 Hærlige ( sprø) unger.

Citerer annje:Har 3 barn

Citerer Cruentus:fått to herlige unger

:/

Uansett, Velkommen skal dere begge være. Håper dere har et finfint opphold her på GR hotell.


Takker for velkomsten.

jeg har en jente fra ett tidligere forhold, og vi har 2 sammen
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Hei!
Jeg er Vaskebjørn, men jeg er ikke en vaskebjørn, om det skulle være noen tvil.
For mer info kan du alltids titte innom krypinnet mitt, tenkte bare jeg skulle si hei her før jeg slår meg løs andre steder.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Velkommen skal du være!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Takker og bukker
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Hei! Jeg har vært på forumet en stund, men ikke presentert meg her før! Kult forum, digger det!
  • 0
Velkommen til alle nye medlemmer! Er sikker på dere vil stortrives her, veldig mange greie brukere her.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Heisan!

Ny her på forumet, 42 år og holder til på vestlandet.

Har vore aktiv på spill fra 1991 og framover samt blitt noko sær etter ei dyr tid med gaming-pc på 90-tallet. Har dog heile tida lese meg opp på alt av spill sjølv etter at eg roa ned med PS1 og PS2.

Men så har det seg slik at son min er hekta på wow og diverse PS3-spill, og dermed kjøpte eg ein slim PS3 i år. Akk så lita tid og så mange bra spill.
  • 0
Heihopp, er egentlig ikke noe særlig "ny", siden jeg har vært aktiv i seks år snart, men har laget en ny bruker, og det er meg!

Navnet er Ole Jørgen, og liker kos og klemmer, hurra!
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Velkommen til forumet!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hei folkens!

Jeg heter Magnus, blir 23 år i september og bor i Hønefoss. Jeg spiller litt forskjellige typer spill, for tiden går det mest i Diablo 3 og World of Warcraft, men gleder meg veldig til Dawnguard-ekspansjonen til Skyrim .

Jeg har spilt spill helt siden jeg fikk Nintendo 64 da jeg var ca 12 år. Før den tid spilte jeg spill hjemme hos kamerater, ettersom vi ikke hadde PC hjemme hos meg selv. Høres kanskje rart ut å ikke ha PC, men sånn var det altså før årtusenskiftet

Så det var litt om meg, er det noe dere lurer på så er det bare å skrive til meg, så svarer jeg så fort jeg kan.

Hilsen Magnus!
  • 0
Velkommen til Gamereactor Cruentus, Caeruz, Maabren, LenaGangstah, Vaskebjørn og annje Håper dere får en kjempefin tid her sammen med oss i Gamereactor og er det noe dere lurer på så gjerne kontakt oss

Game on
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Til alle nykommere: Internettets beste tettsted, der alle kjenner alle (nesten) og skravla går i ett om alt og ingenting, fra spillreleases, tips og triks, til mening med livet og løsning på verdensproblemer.

Kommenter, diskutér og responder! Veldig få av oss biter. Ikke jeg i hvert fall... med mindre jeg får ferten av skrivefeil. Da må jeg holde meg i skinnet for ikke å bjeffe som den grammarnazien jeg er. Det er bare å beklage

Igjen, velkommen til GameReactor!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hei, er ikke direkte ny her da!

Heter Lars Rune, noen av veteranene kjenner meg sikkert igjen!
Kommer fra Hommersåk, som ligger 5km i luftlinje fra Sandnes City og stavanger bygda.
Nærmer 20år nå, begynte å spille xbox når jeg gikk i 7.klasse.

Tenkte jeg skulle bli litt mer aktiv på GR og spillinga siden jeg ikke har mulighet til å bruke tid på min vanlige hobby!

Spiller omtrent bare på xbox 360, add meg hvis du vil!! GT: Ti bags
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!