Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer OguzZz123:
Hei,
Jeg er en gutt på 15 år og spiller på PS3 og PC. Jeg blir nok ikke den mest aktive siden jeg også bryr meg om karakterer, men håper jeg kan møtte hyggelige folk .
Har hatt Gamereactor appen lenge, men aldri lagd en profil så jeg kjenner kanskje noen folk fra kommentarlisten ;).
Velkommen
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer OguzZz123:
Hei,
Jeg er en gutt på 15 år og spiller på PS3 og PC. Jeg blir nok ikke den mest aktive siden jeg også bryr meg om karakterer, men håper jeg kan møtte hyggelige folk .
Har hatt Gamereactor appen lenge, men aldri lagd en profil så jeg kjenner kanskje noen folk fra kommentarlisten ;).

Velkommen! Er nok flere her på siden som har gode karakterer selv om de er her en del, så det er ikke noe gyldig unnskylding.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer OguzZz123:Hei,
Jeg er en gutt på 15 år og spiller på PS3 og PC. Jeg blir nok ikke den mest aktive siden jeg også bryr meg om karakterer, men håper jeg kan møtte hyggelige folk .
Har hatt Gamereactor appen lenge, men aldri lagd en profil så jeg kjenner kanskje noen folk fra kommentarlisten ;).
Velkommen! Er nok flere her på siden som har gode karakterer selv om de er her en del, så det er ikke noe gyldig unnskylding.

Haha^^ ja skal prøve, men skole ovenfor spill. (Selv om det er vanskelig noen ganger (._.))
  • 0
Velkommen!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer OguzZz123:
Hei,
Jeg er en gutt på 15 år og spiller på PS3 og PC. Jeg blir nok ikke den mest aktive siden jeg også bryr meg om karakterer, men håper jeg kan møtte hyggelige folk .
Har hatt Gamereactor appen lenge, men aldri lagd en profil så jeg kjenner kanskje noen folk fra kommentarlisten ;).


Velkommen til GameReactor! Håper du vil trives, dette er tross alt en av de beste spillsidene på nettet.
  • 0
Hallo alle sammen!

ElGamer her og jeg har vært medlem av GameReactor en god stund nå, men har av en eller annen grunn aldri brukt forumet. Så da kan jeg jo like greit starte med å indrodusere meg ;)

Jeg er en 17 år gammel gutt fra Hallingdal. Har gama siden jeg var 4 år da jeg fikk en GameBoy Color av bestefar. Har etter det hoppet fra Nintendo til Playstation for så å ende opp med Xbox og PC. Har ingen bestemte sjangre som jeg spiller, men virkelig elsker RPG spill! Ellers så gamer jeg nesten alt utenom bilspill (med visseuntak).

Uten om gaming er jeg over gjennomsnitlig interesert i fotball (på grensen til fanatisme). Og for meg så er det Manchester United og Rosenborg som er laga! Ellers er jeg veldig glad i å lese og elsker musikk og da spesielt Linkin Park og Eminem!

En liten presentasjon om mysteriet som er ElGamer ;) Så kommer det etter hvert til å komme en lengre presentasjon i min crib når jeg får sparka meg i gang til å lage en.
  • 0
Velkommen!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen ElGamer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen Elgamer!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Welcome!
  • 0
Velkommen til både OguzZz123, og ElGamer!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hallo er ny her.

Eg har alltid plukket opp et Gamreactor blad når eg har vært innom spillebutikker.

Og eg sjekker ofte nettsiden her, anmeldelsene er gode.

Eg har ikkje mye mer å si.
  • 0
Velkommen til forumet, Dingodile!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hei Dingodile. Velkommen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer OguzZz123:
Hei,
Jeg blir nok ikke den mest aktive siden jeg også bryr meg om karakterer


Hahaha OH THE INSULT!

Velkommen skal du være!!
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Dingodile:
Hallo er ny her.

Eg har alltid plukket opp et Gamreactor blad når eg har vært innom spillebutikker.

Og eg sjekker ofte nettsiden her, anmeldelsene er gode.

Eg har ikkje mye mer å si.


Velkommen!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Velkommen til dere nye brukere Håper dere får en kjempefin tid her på nettsiden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Velkommen Dingodile.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen Dingodile!
  • 0
Godt nyttår alle sammen

Jeg er en (straks) 25 år "gammel" jente fra Nord-Troms, men bor for tiden i Steinkjer der jeg studerer Spill - og opplevelsesteknologi.
Jeg har ramla innom både GR og spill.no for å snakke med andre spillere og for å "observere" holdninger og tanker i forhold til spill og spillindustrien!
Spiller en del selv, men er nok ikke den største geeken
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Velkommen Archana
  • 0
Velkommen til Gamereactor Archana. Håper du finner deg til rette her og gjør mer enn bare å "studere oss". Du skal kanskje ikke påvirke studiesubjektene dine, men vi lover å ikke la oss påvirke så mye.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Velkommen til Gamereactor Archana. Håper du finner deg til rette her og gjør mer enn bare å "studere oss". Du skal kanskje ikke påvirke studiesubjektene dine, men vi lover å ikke la oss påvirke så mye.


Hehe Det ble kanskje litt feil, jeg håper jeg har ork til å delta litt her også selvsagt! Såvidt jeg vet er gamere ganske sta når det gjelder sine meninger, så tviler på at mine egne meninger hadde påvirket noen ;)
Men takk for velkomsten!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Velkommen til Gamereactor Archana!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen til Gamereactor alle nye Håper dere får en super flott tid her sammen med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!