Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Hei!
Vært en del av forumet en stund, men ingen aktiv bruker. Håper å endre på dette fremover i tid.

Nikola her, student ved Norges Informasjonsteknologiske Høgskole hvor jeg studerer spilldesign og elsker det! Merkverdig lite tid som går med på gaming i studietiden, så dette forumet hjelper godt med de harde valgene på hva det er en skal dedikere tiden til.

Heller sterkt mot story drevne spill av alle sjanger. Sist minneverdige gjennomspillninger må være Bioshock:Infinite og The Last of Us. Første Bioshock spillet må ha vært det første som har ført til at jeg har tvunget meg gjennom "skummelt" gameplay bare for historiens skyld, og det har vel ballet seg på siden. Er også stor tilhenger av indie titler, noe som har ført til at lommeboka tar fyr en gang i året ved "Steam Summer Sale" blandt andre ting.

Håper på å kunne dele mine erfaringer og lære av deres. Er også så heldig og får tilgang til en spillanmelder-kopi en gang i blandt, sist derav The Last of Us og ønsker veldig gjerne å kunne dele den erfaringen med flere likesinnede

Takk for meg, håper vi snakkes mer i de andre forumtrådene
  • 0
Velkommen som aktiv bruker ;) Bra med flere spillstudenter!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Velkommen dryzzerow
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Velkommen, dryzzerow.
  • 0
Har vært her i snart et år, men ikke alle som kjenner meg. Jeg heter Victor, og er en gutt fra Bergen. Er meget spill interessert. Det hele startet med Pokèmon til GBC. Jeg er en sterk tilhenger av Nintendo. Etter Nintendo kommer Sony. Jeg er eier av både PS3 og PS Vita. Gleder meg veldig til PS4.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Heisann Victor. Jeg tror nok at de fleste kjenner deg. Velkommen til forumet!
  • 0
Jeg er ikke ny, men vil bare si hei, jeg heter Anders.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Kristiano:
Heisann Victor. Jeg tror nok at de fleste kjenner deg. Velkommen til forumet!


Takk for det!

Siterer A to the H:
Jeg er ikke ny, men vil bare si hei, jeg heter Anders.


Hallo-
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Får gjøre det eneste rette og slenge inn et skriv her selv.

Johannes heter jeg, og er 21 år ung. Er ny på forumet, men har brukt selve GR siden en god stund.
Jobber for tiden i forsvaret og bor på Rena.

Har vært litt lat på spillfronten i det siste, da jeg nettopp har flyttet og startet i ny jobb, men planen er at det skal ta seg virkelig opp med next gen konsollene.
Er jo da et greit startsted dette her, så jeg kan komme i kontakt med likesinnede og forhåpentligvis bli med i et aktivt spillcommunity!
  • 0
Velkommen hit Hundorp
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Velkommen til Gamereactor, Hundurp! Håper du får en flott tid her, og glir rett inn i communitiet. Hvis du lurer på noe kan du kontakte meg eller en annen moderator.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen, Hundorp!
  • 0
Velkommen skal du være, Hundorp.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hei! Mitt navn er Theodor Karlsen, en 14 år gammel gutt fra Harstad. Spillmediet har jeg hele tiden vært interessert i, interessen fikk jeg fra faren min som tidlig spilte sammen med meg. På grunn av en far som er glad i å spille, har jeg erfaringer fra mange spill som han har kjøpt. Skolen har hele tiden vært viktig for meg, og spesielt skriving er noe jeg er glad i. Jeg har tidlig begynt å skrive historier, bøker og artikler.

Akkurat nå er jeg skribent på spillodromen.no. Jeg er veldig fornøyd med den tittelen, og redaksjonen på den siden har tatt meg godt i mot. Jeg trives altså i det journalistmiljøet jeg er i.

Veien dit har ikke vært så lett. Mange utfordringer har stått i veien, og veien er fylt med både morsomme og interessante historier. I sommerferien startet jeg og en kompis opp et spillmagasin, og der har både jeg og han skapt mye trøbbel på grunn av vår uvitenhet. Tenkte å begynne å blogge litt om det, siden det kan være interessant å få vite litt mer om livet til en ung spilljournalist. Vet ikke helt om jeg fortjener tittelen journalist, men bruker den uansett.

Bortsett fra det er det ikke så mye mer å si om meg. Kort oppsummert så liker jeg journalistikk og dataspill.

GR forumet har jeg nettopp kommet til, så jeg håper at jeg blir tatt godt i mot. Jeg har allerede vært innom forumet og lest litt, og spesielt bloggene til AndyLonn digger jeg. Hvis dere vet om noen lignende blogger så foreslå de gjerne

Det var alt. Blir sikkert å legge inn litt mer her. Som jeg nevnte, så er jeg ny her på GR communityet, så hvis det er noe viktig jeg burde huske, så si gjerne i fra. Det setter jeg pris på.

P.S Leste nettopp igjennom reglene på Gamereactor. Der var det mange regler, så si i fra hvis jeg skulle glemme noen ;)
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Velkommen Sofaspilleren.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Hei! Mitt navn er Theodor Karlsen


Wow! Etter den introduksjonen virker du å være ekstremt moden for alderen. Velkommen skal du være.
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer Sofaspilleren:Hei! Mitt navn er Theodor Karlsen

Wow! Etter den introduksjonen virker du å være ekstremt moden for alderen. Velkommen skal du være.


Takker. Det likte jeg å høre ;)
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Velkommen Sofaspilleren. Jeg er sikker på du kommer til å trives her
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Velkommen, Sofaspilleren!
Rainbow Mushroom
  • 0
Velkommen til Sofaspilleren. En fyr,jeg allerede liker. Han har pumpet inn nytt liv i noen av trådene
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Velkommen til Sofaspilleren. En fyr,jeg allerede liker. Han har pumpet inn nytt liv i noen av trådene


Takker
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Jeg har hatt bruker her i snart et år tror jeg, men har ikke begynt å være aktiv på forumet før nå i det siste. Jeg føler meg som en forum noob da jeg ikke kan alle de ulike måtene å bruke verktøyene, som f. eks å sitere fra en anmeldelse (hjelp). Har ikke vært medlem av noe community før.

Hei, jeg er 21 år og bor i Oslo. Jeg tar opp videregående skole fag for å komme inn på medisinstudier. Det er ikke så lenge siden jeg ble ordentlig interessert i spill, selvom det alltid har vært en del av livet mitt. Jeg har mange tanker om spill og mediet og kulturen generelt som jeg har lyst til å dele, og vil se hva andre mener. Communityet virker veldig bra, så jeg håper på å bli et aktivt og godt medlem!
  • 0
Jeg har sett deg her før, men velkommen skal du være projecthammer!

Siterer projecthammer:
om f. eks å sitere fra en anmeldelse (hjelp).


Akkurat det er det ikke noen knapp for, så du er ikke helt lost.

Det du derimot kan gjøre er å skrive inn koden for det:

<*quote author="bruker">tekst</quote*>

Bare fjern * fra koden, og erstatt "bruker" med brukernavnet til den du siterer, og "tekst" med det du vil sitere. Det høres kanskje veldig kronglete ut, men det er ganske lett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer projecthammer:
Hei, jeg er 21 år og bor i Oslo. Jeg tar opp videregående skole fag for å komme inn på medisinstudier. Det er ikke så lenge siden jeg ble ordentlig interessert i spill, selvom det alltid har vært en del av livet mitt. Jeg har mange tanker om spill og mediet og kulturen generelt som jeg har lyst til å dele, og vil se hva andre mener. Communityet virker veldig bra, så jeg håper på å bli et aktivt og godt medlem!


Velkommen skal du være. Jeg har allerede sett deg mye rundt om i forumet og diskutert med deg et par ganger. Du virker oppegående.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tusen takk
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!