Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Hei der! Jeg heter Oliver, er 14 år gammel og kommer fra byen Harstad. Jeg er interessert i bil, å spille og tegning. Er for tiden ikke med i så mange fritidssaker, men er med i Rednings Selskapets ungdomslag (RS unglag Harstad).

Helt siden jeg var liten, fra alderen 4-5 kan vi si har jeg elsket å spille! Jeg hadde en god stund bare en gameboy colour, men fikk etterhvert en Xbox og en PlayStation 2!
Etter tidene har jeg fått en del spill på disse, og mamma var veldig glad i bilspill!
Så hun dro meg med på det og jeg ble etter hvert glad i disse type spillene, men jeg var så avhengig av at moren min skulle spille med meg, men hun ble lei, så jeg måtte nøye meg med å spille alene, i alderen av 7 år. Ja, var barnslig ganske lenge Jeg bodde litt uttafor byen så jeg hadde ikke så mange å være med på fritida, så mye av den tiden gikk på spilling. Jeg begynte senere å spille flere RPG/free world roaming spill. Et av yndlingspillene mine var/er Sly Cooper 3 Honour Among Thieves.
Men jeg fikk jo etterhvert en PS3 og spillte mere på den. Forstatt var det RPG spillene som tok 1. plass Fikk meg en PC når jeg var 10-11 år gammel og gikk i 6. Klasse (Endlig!).
Nå til dags, liker jeg egentlig alle typer spill! Tar liksom bare de jeg kommer over, hehe. Men jeg spiller for det meste Arma II DayZ, World of Tanks og Battlefield.

Jeg gleder meg til å være en del av GR, og håper jeg får det gøy her med dere!
Hahahahaha! Hi. Oh sry, you're dead..
  • 0
Siterer Snikmorderen:
Hei der! Jeg heter Oliver, er 14 år gammel og kommer fra byen Harstad.


Jeg måtte dobbelsjekke at jeg så rett og begynte å gråte innvendig når jeg så navnet ditt, det må jeg bare innrømme. Forumets eminente snikmorder ønsker deg velkommen til forumet!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Velkommen til GR snikmorderen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Velkommen Snikmorderen, kult navn og kul mor tydeligvis. Har selv en mor som har presentert meg for spillmediet
  • 0
Velkommen, Snikmorderen.
  • 0
Velkommen Snikmorderen. Fin presentasjon.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Velkommen til Gamereactor, Snikmorderen. Håper du vil trives her.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Velkommen snikmorderen! Ikke drep meg da jeg sitter sofaen og spiller da...
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Snikmorderen:
Hei der! Jeg heter Oliver, er 14 år gammel og kommer fra byen Harstad.


Velkommen
Siterer Snikmorderen:
Tar liksom bare de jeg kommer over


Liker instillingen!
''eh'' - Link
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer Snikmorderen:Hei der! Jeg heter Oliver, er 14 år gammel og kommer fra byen Harstad.

Jeg måtte dobbelsjekke at jeg så rett og begynte å gråte innvendig når jeg så navnet ditt, det må jeg bare innrømme. Forumets eminente snikmorder ønsker deg velkommen til forumet!


Hehe tusen takk!

Lagt til 2013-10-24 00:05:
Siterer gnyg:
Velkommen til GR snikmorderen.


Takk

Lagt til 2013-10-24 00:06:
Siterer projecthammer:
Velkommen Snikmorderen, kult navn og kul mor tydeligvis. Har selv en mor som har presentert meg for spillmediet


Ja hun er kul da er jeg ikke alene om det iallefall, hehe ;) takk

Lagt til 2013-10-24 00:06:
Siterer LesMiserable:
Velkommen, Snikmorderen.


Takk!

Lagt til 2013-10-24 00:08:
Siterer Taktikkeren:
Velkommen Snikmorderen. Fin presentasjon.


Syns du det? Takk!

Lagt til 2013-10-24 00:09:
Siterer Ole-Christian:
Velkommen til Gamereactor, Snikmorderen. Håper du vil trives her.


Takk

Lagt til 2013-10-24 00:10:
Siterer Sofaspilleren:
Velkommen snikmorderen! Ikke drep meg da jeg sitter sofaen og spiller da...


Hehe takk! skal prøve ;)

Lagt til 2013-10-24 00:13:
Siterer Subject 17:
Citerer Snikmorderen:Hei der! Jeg heter Oliver, er 14 år gammel og kommer fra byen Harstad.

Velkommen Citerer Snikmorderen:Tar liksom bare de jeg kommer over

Liker instillingen!


Takk ! hehe, har alltid gjort det slik
Hahahahaha! Hi. Oh sry, you're dead..
  • 0
Siterer Snikmorderen:
Sly Cooper 3 Honour Among Thieves.


Kult at det er andre som liker dette spillet og! Velkommen skal du være! Håper du får det fint her!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Citerer Snikmorderen ly Cooper 3 Honour Among Thieves.

Kult at det er andre som liker dette spillet og! Velkommen skal du være! Håper du får det fint her!


Hehe, tusen takk!
Hahahahaha! Hi. Oh sry, you're dead..
  • 0
Hei ja. Jeg heter Sondre og jeg har spilt siden 2009. Min første spillopplevelse var FEAR på pc, et kraftig førsteinntrykk av gaming. Siden FEAR har jeg alltid hatt lyst til å bli videospill designer og det sikter jeg fortsatt for. Mine tiders beste favorittspill er Mass Effect 1 og 3, Penumbra Black Plague, TES IV Oblivion og Condemned Criminal Origins. Jeg liker å kalle meg selv en Rollespill-fanatiker.

Jeg lager 2D arcade og eventyrspill på fritiden. Siden jeg ikke kan å programmere, holder jeg meg til det simple. Jeg liker også å holde på med design dokumenter og screenplay writing. I neste år får jeg mest sansynelig jobb hos en bedrift som skal spesialisere seg på design og programmering av apps til smartphones.
Jeg håper på å kunne stige derfra til et lite uavhengig spillselskap.
Veien til industrien blir litt krunglete for meg, siden jeg ikke kan skaffe meg en akademisk bakgrunn i spill, og jeg vil ikke heller. Jeg føler jeg er ferdig med skole og må begynne med the real stuff. Jeg vil helst slippe å kritiseres og fornærmes for dette valget mitt takk.
Håper på at vi kommer til å ha et par interessante diskusjoner her.

Hilsen Sondre 20 år
  • 0
Velkommen til forumet Sondre! Interessant bakgrunn det der og det at du ser deg ferdig med skole kan jeg faktisk ha forståelse for. Men med nok pågangsmot så lykkes du nok uansett.

Håper du vil trives her, hilsen rollespill-fanatiker 2.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hei SondreDragsnes Gaming.

Du har ihvertfall gjort et spennende valg, og kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til. Håper du vil trives på forumet
''eh'' - Link
  • 0
Jeg er ikke ny her. Men jeg har hatt planer om en ny start en god stund nå så here we go!


Jeg heter da Eivind er 16år gammel og holder til i Østfold
  • 0
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!
  • 0
Hei og velkommen, Electabuzz! Håper du kommer til å trives her!

Siterer Electabuzz:
Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!


Quite obviously.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Electabuzz:
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!


Velkommen, Electabuzz
''eh'' - Link
  • 0
Takk dere! Hehe. Måtte bare si det!
  • 0
Siterer Electabuzz:
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!


Velkommen, og gratulerer med å ha blitt medlem på Gamereactor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Electabuzz:
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!


Velkommen!
mah boi
  • 0
Siterer Electabuzz:
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!
Siterer Electabuzz:
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!


Vælkømmin skar u væra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Electabuzz:
Hei! Jeg er ny på forumet, og har fått vite hvordan alt henger sammen av en venn. Jeg elsker Pokemon, og min favoritt er Electabuzz!


Fett brukernavn. Velkommen!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Velkommen til GR! Digger navnet ditt
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!