Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


Noe helt annet, så klart!

Er ikke interessert i noen av de som er listet opp.
  • 0
GTA Vice City: Musikken, stemningen og den generelle følelsen av at jeg var med i en episode av Miami Vice solgte meg helt. Det er ett spill jeg kan spille om og om og om igjen..

I 2008 brente jeg hele lydsporet ut på en CD og jeg cruiset rundt i heimbygda med musikken på. Aaah, mange solnedganger med sigaretter og Crocketts theme

Lagt til 2013-08-26 14:34:
Mest spent på Destiny siden det er ett helt nytt konsept. Titanfall ser ok ut, men jeg tror gutta hos Respawn har hengt seg litt for mye opp i CoD serien når de designet det
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg stemte ikke denne gangen. tenkte ikke noe på det!
  • 0
I alle dager, dere har jo glemt det beste spillet!

Har spilt 11 av dem og resten er uinteressante.
Når det er sagt vet jeg ikke hvilket spill som kunne være glemt, fordi jeg ikke finner flere interessante spill blandt de som er kommet (eller kommer før jul).
  • 0
Savner Tales of Xillia og Fire Emblem Awakening på listen, men bortsett fra det er det ingen tvil om at det blir vanskelig å kåre Årets Spill i år....
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har spilt det meste jeg har lyst på i år, men skulle gjerne prøvd Super Mario 3D World.

Så stemmen min gikk til det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Zelda: A Link Between Worlds.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Stemte på Super Mario 3D World.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
I alle dager, dere har jo glemt det beste spillet!

Har spilt 11 av dem og resten er uinteressante.
Når det er sagt vet jeg ikke hvilket spill som kunne være glemt, fordi jeg ikke finner flere interessante spill blandt de som er kommet (eller kommer før jul).


Samme her, bare jeg har spilt 12 av dem.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
I alle dager, dere har jo glemt det beste spillet!
Rainbow Mushroom
  • 0
Stemte på Farming Simulator.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Dark Souls 2!
Selvom jeg er ganske sikker på at det ikke vil stemme. Det kommer nok til å selge bra, basert på hvor populært det første har vært. Men det vil nok ikke stjele showet når det er såpass mange "større" spill som kommer ut rundt samme tid,
  • 0
Stemte på Ground Zeroes, men savnet spesielt Smash Bros. på listen. Men jeg tror egentlig at det er Watch Dogs som kommer til å triumfe de fleste.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Xenoblade Chronicles 2, uten den minste tvil. Selv om X kan ha tendenser til å likne på akkurat det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Stemte Fallout 4, please come true!!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Stemte The Elder Scrolls VI. Håper det blir ett slik spill!
Rainbow Mushroom
  • 0
Stemte på Xenoblade Chronicles X. Selv om det er ganske jevnt mellom det, Phantom Pain, Zelda, Uncharted 4 og The Witcher 3, så ser XCX per dags dato ut som det spillet som blir mest givende å spille.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Stemte også Xenoblade Chronicles X. Spillet ser bare bedre og bedre ut. Er vel også nå i ledelsen på avstemmingen
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg stemte på Zelda. Jeg tror dette kan bli det beste spillet siden Ocarina of Time. De gjør så mye riktig denne gangen, og jeg har sjelden hatt større forventninger til et spill. Spesielt ikke på mine "eldre" dager.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vanskelig å velge mellom MGSV: The Phantom Pain og Uncharted 4, men ble til slutt MGSV. Ground Zeroes lover ekstremt godt, sin korte lengde til tross. Det er dessuten på høy tid med et nytt MGS-eventyr.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Endte opp på The Phantom Pain selv. Stod mellom det og Bloodborne, men jeg er så spent på å vite hva som skjer i TPP etter slutten i Ground Zeroes at TPP trakk det lengste strået.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Valget var ganske enkelt denne gangen. Det ble The Phantom Pain, siden det uten tvil er det jeg ser mest frem til i år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg stemte på meninger og flere personlige innlegg.

Men mer enn noen av alternativene, vil jeg gjerne se betydelig færre videoer.
Ser aldri videoer på GR, og det ser ut til å bli mer og mer av dem, som fort kan drukne en del av det andre som blir postet. Videoinnhold får vi nok av andre steder. Jeg foretrekker å lese om ting dere tester, anmelder, eller har meninger om.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!