Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bann-tråden [Q&A]


SirThomas ønsket brukeren sin stengt, no?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
SIRTHOMAS
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
SirThomas ønsket brukeren sin stengt, no?


He did..
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
He did..


Det kom som en overraskelse. Har han gitt noen grunn eller?
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Glorfindel:He did..

Det kom som en overraskelse. Har han gitt noen grunn eller?


Har han drukket at nå eller? Kan jo ikke være seriøst!?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer ElGamer:
Har han gitt noen grunn eller?


Tror det var kommentarene rettet mot han av deg og Cookie i Nattråden igår. Han sa han "tok hintet på side 1502" til meg på snap.

En genuin vilje til å dra eller et rop om oppmerksomhet? Time will show (hvem tar referansen?)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Tror det var kommentarene rettet mot han av deg og Cookie i Nattråden igår.


That might be the case.

Siterer Predator:
En genuin vilje til å dra eller et rop om oppmerksomhet?


Jeg går for den siste. For han er tydeligvis tilbake allerede.

Siterer Predator:
(hvem tar referansen?)


Ikke jeg, akkurat nå.
  • 0
Siterer Predator:
eller et rop om oppmerksomhet?


Oppmerksomhet har han søkt i månedsvis, så jeg gjetter på det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Wow, hvor kommer alt hatet fra?

SirThomas er jo bare en aktiv og grei kar han, sånn jeg ser det i alle fall. Han er jo GameReactors mesk aktive akkurat nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Wow, hvor kommer alt hatet fra?


Hat? Et spørsmål om han faktisk ønsker å forlate GR, eller om han gjør det for oppmerksomheten, er det som har blitt stilt. Og med tanke på at han virker til å være tilbake allerede bare styrker det at dette kan ha vært gjort for oppmerksomhet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer albaga:Wow, hvor kommer alt hatet fra?

Hat? Et spørsmål om han faktisk ønsker å forlate GR, eller om han gjør det for oppmerksomheten, er det som har blitt stilt. Og med tanke på at han virker til å være tilbake allerede bare styrker det at dette kan ha vært gjort for oppmerksomhet.


Vel, han sa til meg at han dro på grunn av alt oppstyret i nattråden. En av grunnen til at han kom tilbake var fordi jeg sa at han burde. Blir litt teit å ville bli bannet på grunn av noe bullshit som ble sagt i nattråden.

Tviler på at det er på grunn av oppmerksomhet, for det har han nok av fra før av.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Vel, han sa til meg at han dro på grunn av alt oppstyret i nattråden.


Det finner jeg heller ikke overraskende, men er fortsatt rart å banne seg selv i noen timer.

Siterer albaga:
En av grunnen til at han kom tilbake var fordi jeg sa at han burde.


Da har han jo fått din oppmerksomhet, hehehe... selv om jeg tviler på at det var det han ville.

Siterer albaga:
Blir litt teit å ville bli bannet på grunn av noe bullshit som ble sagt i nattråden.


Vel, når sant skal sies, så er jeg enig. Men det skal og sies at det som ble sagt i nattråden gikk fram og tilbake mellom flere partier. Så han var med på det selv. Spørsmålet er jo om han ikke taklet det så bra, eller om han bare ble lei av det.

Siterer albaga:
Tviler på at det er på grunn av oppmerksomhet, for det har han nok av fra før av.


Ikke at det gjelder SirThomas (av det jeg vet), men en som får oppmerksomhet vil også oppsøke mer oppmerksomhet gjennom alle mulige midler.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke at det gjelder SirThomas (av det jeg vet), men en som får oppmerksomhet vil også oppsøke mer oppmerksomhet gjennom alle mulige midler.


Ja, det vel sant. Vi får håpe det ikke gjelder han da.

Siterer ElGamer:
Vel, når sant skal sies, så er jeg enig. Men det skal og sies at det som ble sagt i nattråden gikk fram og tilbake mellom flere partier. Så han var med på det selv. Spørsmålet er jo om han ikke taklet det så bra, eller om han bare ble lei av det.


Gikk tilbake og så noe av diskusjonen. Det gikk uten tvil fram og tilbake. Tror det var det at han ikke taklet det så bra. Ikke at jeg liker å bringe det opp, men sist gang jeg husker, er at han hadde problemer hjemme også. Så har kanskje noe med det å gjøre også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ohhh, drama er fett
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tommy Kvaernerud tar en pause fra GR, fordi han ønsker å fokusere på andre ting i en periode. Men frykt ikke, han er tilbake noen uker før årets SpillExpo.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tommy Kvaernerud tar en pause fra GR, fordi han ønsker å fokusere på andre ting i en periode. Men frykt ikke, han er tilbake noen uker før årets SpillExpo.


Ok lang tid, men ok håper han legger ut noen tegninger på kanalen sin mens vi venter.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tommy Kvaernerud tar en pause fra GR, fordi han ønsker å fokusere på andre ting i en periode. Men frykt ikke, han er tilbake noen uker før årets SpillExpo.


Kom litt overraskende. Ser frem til han vender tilbake. Inntil da får han ha lykke til med hva enn han holder på med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tommy Kvaernerud tar en pause fra GR, fordi han ønsker å fokusere på andre ting i en periode. Men frykt ikke, han er tilbake noen uker før årets SpillExpo.


Overraskende, men bra å vite at han kommer tilbake.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ehhh, hvor er SirThomas?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Han brøyt visst narkotikaparagrafen.
  • 0
Siterer Mexis:
Han brøyt visst narkotikaparagrafen.


Den sier hva? Ulovig å si at man bruker narkotika elns. da eller?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
§17. Diskusjon om og innrømmelser av bruk av forbudte rusmidler og narkotika er ikke tillatt.

Så tror vi må avslutte dette fort, ellers er vi ille ute vi også.
  • 0
Siterer Mexis:
Så tror vi må avslutte dette fort, ellers er vi ille ute vi også.


Oki, takk for svar.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
hvor lenge er sirthomas borte
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
hvor lenge er sirthomas borte


Onsdag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!