Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Bann-tråden [Q&A]

Antall innlegg: 703
blyantkvesser
Aha.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
Faunvik
Damn, håpet han ble bannet...

There, I said it!
Decyfered!
blyantkvesser
Citerer Faunvik:
Damn, håpet han ble bannet...

There, I said it!

Kewl!
Dtno
Recon Thunder ?

ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
Kronoz
Moderator
Har slettet flere innlegg her nå. HUSK denne tråden er et privilegium, vi kan og vil fjerne den om det sklir for mye ut.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
KamikazeKnut
Polen Shot v2?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
coolandcalm
EXcrack?
Strategist
Community Manager
Citerer KamikazeKnut:
Polen Shot v2?
Ble bannet for personangrep.

Citerer coolandcalm:
EXcrack?
EXcrack har laget ny bruker ved navn CrEngarde.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
the Zelda guy
Sjokolade?
"Why did you wake me?"
The Heretic
Moderator
Citerer the Zelda guy:
Sjokolade?

Frankie Michelangelo er den nye brukeren.
                                                                        †††
Noral
Lever "RDB" enda?

Jeg gikk igjennom søkefunksjonen for å prøve å få noen svar, men fant ingen (som jeg fikk med meg).
Hvor har det blitt av den gamle røveren?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
Ole-Christian
GR®
RulleDagBlad er her under navnet Cladeus.
                               • Hardware-skribent og moderator @ Gamereactor.no •
Matscoolio
Smæ?
Daylight come and we wanna go home.
Strategist
Community Manager
Utestengt en begrenset periode.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Polen Shot v3
''The Mannen'' = ''Smæ'' ?
Veni, vidi, avicii
Strategist
Community Manager
Jepp.
Polen Shot v3
Hah, visste det
Veni, vidi, avicii
Kose
Når vil smæ bli sluppet inn i varmen igjen??
blyantkvesser
Citerer Kose:
Når vil smæ bli sluppet inn i varmen igjen??

Olol, hei Smæ!
Strategist
Community Manager
Det var i utgangspunktet vurdert at Smæs bann skulle vare til i morgen. Men utifra nylige regelbrudd, kan han sende en mail til moderator-mailadressen om to uker. Så skal vi vurdere om han slipper inn igjen.
Polen Shot v3
Vet ikke om hun har vært medlem på lenge, men for en stund siden da jeg hadde bruker her men ikke var så veldig aktiv var det en som het Gamer123. Hva skjedde med hun?
Veni, vidi, avicii
Strategist
Community Manager
Hun er blitt til Ine
Polen Shot v3
Haha, oja så hun er blitt moderator nå. Nicenice
Veni, vidi, avicii
Frankie Michelangelo
Savner Sjokolade asså..
QWOP = RageQuit
blyantkvesser
Jeg og. Hørte han forsvant etter en klatreulykke på Himalaya. Mystiske saker.
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 37% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 27% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
xXAkresSXx94: Endelig har det komt ei James Bond-gruppe! Bli med i den her --> http://www.gamereactor.no/grupper/6171/Følg
2013-05-23 13:26
xXAkresSXx94: Eg ser det blir forandringer i designen på GR, vil det også føre til at dei siste GR-magasinene kommer som PDF-fil?Følg
2013-05-23 12:57
Soraki: Den siste episoden av Penumbra Overture kan du se HER: http://youtu.be/xVmsN0hYYWM Lover ingenting, men det er spenning og skrekk nok!Følg
2013-05-23 12:55
Tommy Kvaernerud: Skriftstørrelsen er litt i overkant, i forhold til resten av siden. Må zoome ut og inn for å få samme størrelse på nyheter og forum.Følg
2013-05-23 12:45
JoEy_Odd: Say whaaaaat Matscoolio? Noo waaayFølg
2013-05-23 12:43
Tommy Kvaernerud: Nytt kommentarfelt i nyheter gitt. VIl det holde seg der, eller blir det slik på forumet også?Følg
2013-05-23 12:38
sonic og link: Med eksamen utgitt, blir det intens jobbing frem til og med lørdag.Følg
2013-05-23 11:16
fantomena: NeoGAF er legenadarisk. http://tinyurl.com/oaewgamFølg
2013-05-23 10:15
Matscoolio: @Ole-Christian: Vil gjerne at du retter din boikott mot JoEy_Odd som rett og slett tvang meg til dette. Kritikkverdig dette, Joey.Følg
2013-05-23 09:29
Ole-Christian: @Strategist: Det er underbevisstheten din som prøver å sno seg unna eksamen.Følg
2013-05-23 07:18
Strategist: I fjor falt jeg i brennesle på vei til eksamen. Hvordan toppe det i år? En stor, blødende flenge i lillefingeren.Følg
2013-05-23 05:15
Strategist: Eksamen om noen timer.Følg
2013-05-23 05:14
Ole-Christian: @Matscoolio: Nå skal jeg ikke lese den, bare fordi.Følg
2013-05-23 00:54
Matscoolio: Fikk oppfordring til å skrive at jeg har en ny blogg, så her er det: jeg har en ny blogg ute.Følg
2013-05-23 00:39
Ole-Christian: @remote: Ja, åpenbart.Følg
2013-05-22 23:47
remote: @OC: Ah, derfor det heter middag!Følg
2013-05-22 23:35
Ole-Christian: Snart på tide med middag. Alle barskinger spiser middag ved midnatt.Følg
2013-05-22 23:27
Kakashi sensei: Sove for så å jobbe 10 nye timer med portofolien i morgen...Følg
2013-05-22 23:04
Ole-Christian: @remote: Det er lite som kan måle seg med nystekte vafler.Følg
2013-05-22 22:47
BETA +