Bann-tråden [Q&A] 
Antall innlegg: 703blyantkvesser![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Aha. [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Damn, håpet han ble bannet... There, I said it! Decyfered! | |
| ||
|
| ||
blyantkvesser![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Faunvik: Damn, håpet han ble bannet... Kewl! [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart | |
| ||
![]() ![]() | Recon Thunder ? ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS! | |
| ||
Moderator | Har slettet flere innlegg her nå. HUSK denne tråden er et privilegium, vi kan og vil fjerne den om det sklir for mye ut. Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Polen Shot v2? Big man, pig man, ha ha charade you are. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | EXcrack? | |
| ||
| Strategist Community Manager | Citerer KamikazeKnut: Polen Shot v2?Ble bannet for personangrep. Citerer coolandcalm: EXcrack?EXcrack har laget ny bruker ved navn CrEngarde. ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sjokolade? "Why did you wake me?" | |
| ||
Moderator | Citerer the Zelda guy: Sjokolade? Frankie Michelangelo er den nye brukeren. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lever "RDB" enda? Jeg gikk igjennom søkefunksjonen for å prøve å få noen svar, men fant ingen (som jeg fikk med meg). Hvor har det blitt av den gamle røveren? I'm not just sure, I'm HIV positive! | |
| ||
GR® | RulleDagBlad er her under navnet Cladeus. • Hardware-skribent og moderator @ Gamereactor.no • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Smæ? Daylight come and we wanna go home. | |
| ||
| Strategist Community Manager | Utestengt en begrenset periode. ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
Polen Shot v3![]() ![]() ![]() | ''The Mannen'' = ''Smæ'' ? Veni, vidi, avicii | |
| ||
| Strategist Community Manager | Jepp. ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
Polen Shot v3![]() ![]() ![]() | Hah, visste det Veni, vidi, avicii | |
| ||
| Kose | Når vil smæ bli sluppet inn i varmen igjen?? | |
| ||
blyantkvesser![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kose: Når vil smæ bli sluppet inn i varmen igjen?? Olol, hei Smæ! [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart | |
| ||
| Strategist Community Manager | Det var i utgangspunktet vurdert at Smæs bann skulle vare til i morgen. Men utifra nylige regelbrudd, kan han sende en mail til moderator-mailadressen om to uker. Så skal vi vurdere om han slipper inn igjen. ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
Polen Shot v3![]() ![]() ![]() | Vet ikke om hun har vært medlem på lenge, men for en stund siden da jeg hadde bruker her men ikke var så veldig aktiv var det en som het Gamer123. Hva skjedde med hun? Veni, vidi, avicii | |
| ||
| Strategist Community Manager | Hun er blitt til Ine ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
Polen Shot v3![]() ![]() ![]() | Haha, oja så hun er blitt moderator nå. Nicenice Veni, vidi, avicii | |
| ||
Frankie Michelangelo![]() ![]() | Savner Sjokolade asså.. QWOP = RageQuit | |
| ||
blyantkvesser![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg og. Hørte han forsvant etter en klatreulykke på Himalaya. Mystiske saker. [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart | |
| ||