Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bann-tråden [Q&A]


lofthus?
Love will tear us apart.
  • 0
Utestengt i en uke for spamming.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Smæ:
Er det mulighet for å hacke noen i redaksjonen, og ta kontroll over Gamereactor.no?


Da kan de lett kontakte Danskene og stenge serveren, så får ingen Gamereactor.no :p

Gamereactor er ikke kryptert ser det ut som, så tror det skal gå.

Lagt til 2011-03-29 10:20:
But lets stay on topic.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer Smæ:
Er det mulighet for å hacke noen i redaksjonen, og ta kontroll over Gamereactor.no?


Absolutt! Regelen er at alt som er laget av mennesker, kan hackes/crackes av mennesker. Gamereactor er intent unntak. Snarere tvert om.
Jeg regner ikke med at denne siden har verdens beste security, uten jeg har undersøkt noe selv. Noen SQL injections kan gjør underverker.
Jeg oppfordrer så klart ikke til å prøve noe slikt
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer littsnill:
Citerer Smæ:Er det mulighet for å hacke noen i redaksjonen, og ta kontroll over Gamereactor.no?

Absolutt! Regelen er at alt som er laget av mennesker, kan hackes/crackes av mennesker. Gamereactor er intent unntak. Snarere tvert om.
Jeg regner ikke med at denne siden har verdens beste security, uten jeg har undersøkt noe selv. Noen SQL injections kan gjør underverker.
Jeg oppfordrer så klart ikke til å prøve noe slikt


Det er såklart fristende. Det er enkelt jeg ville bannet hvis jeg kunne!

Uansett, kan noen si meg hvem LOL HERP DERP er? Eller hvem han HAR eller ER som en annen bruker?
  • 0
Det er nok bullshit om å "hacke" redaksjonsmedlemmer (vanlige redaksjonsmedlemmer har forresten ikke moderatorkrefter), og alt det øvrige som ikke har noen helt direkte tilknytning til trådens formål. Nestemann pådrar seg videre sanksjoner.

Siterer Smæ:
Uansett, kan noen si meg hvem LOL HERP DERP er? Eller hvem han HAR eller ER som en annen bruker?


Hvis vi hadde kjent til nåværende parallelle brukere, tror du kontoen hans hadde forblitt åpen? Han har forsåvidt hatt to brukere tidligere, men ingen av disse var aktive nok til å være verdt å fremheve. Han har noen få innlegg som Filipk.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Filipk kan jeg faktisk huske...

Men hva mener du med sanksjoner?
  • 0
Sanksjoner omfatter advarsler, bann og sletting av poster. Dette avhenger av den aktuelle brukerens track record.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Med andre ord så er jeg i faresonen?! : D
  • 0
Siterer Smæ:
Med andre ord så er jeg i faresonen?! : D
Siterer Strategist:
Sanksjoner omfatter advarsler, bann og sletting av poster. Dette avhenger av den aktuelle brukerens track record.
Omg track record! D:
Hvor mange av crimesene mine har dere fått ned? 5?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Hz heretic ben banned?! o.O
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Hz heretic ben banned?! o.O


Han stengte sin egen bruker, bare se her.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Han stengte sin egen bruker, bare se her.


Haha! Beklager for at jeg går litt off-topic her nå, men det var såvidt så jeg ikke gikk på den April-Spøken!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
WTF? Hvorfor er The Heretic borte? Aprilspøk?
  • 0
The Heretic valgte å stenge sin egen bruker. Like greit, for etter de siste kommentarene hans hadde jeg bannet han for personangep personlig.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dette MÅ være en kødd?! Uansett, jeg er en seriøs type, så jeg søker til å bli moderator, slik at vi kan få en endring i denne rothaugen!

Lagt til 2011-04-01 16:49:
Da har man vært flink gutt, og sendt inn søknad. Krysser fingrene for at dette ikke er en aprilspøk! Tror dog at dette er en god spøk!
  • 0
Kan noen fortelle meg historien om polenshot? Hvorfor lar dere han lage nye versjoner av seg selv helle tiden?
Og jeg vil også vite hvorfor plon shot v3 ble bannet...

I WANT ANSWERS! AND I WANT THEM NOW!!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Polen Shot v3 ba om å få brukeren stengt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Polen Shot v3 ba om å få brukeren stengt.


Har han gjort det vær gang?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Skal serriøst Heretic, Kronoz og Remote slutte? Eller er alt bare en april spøk? Ble satt ut da jeg leste innlegget til Heretic. For jeg håper ikke noe av det er sant. For etter det jeg har sett er både Heretic og Strategist flotte folk.
  • 0
Siterer fantomena:
Ble satt ut da jeg leste innlegget til Heretic.


Satt ut er vel å sette det litt på spissen? Sure, ble litt overasket, men kan ikke si det går innpå meg eller noe i den duren.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
fantomena har følelser for folk han møter over nett dsn, så det er ikke overaskende at han skrev den kommetaren som han skrev.

Jeg vil uansett at dere tar imot deres nye moderator, Smæ. Det er ikke kommet opp at jeg er moderator enda, men jeg er moderator. Jeg skal banne ekle mennesker!
  • 0
Siterer Smæ:
fantomena har følelser for folk han møter over nett dsn, så det er ikke overaskende at han skrev den kommetaren som han skrev.


Jeg har da ikke følelser, men respekt. Så når folk skriver slike ting mister jeg rett og slett respekten, derfor ble jeg satt ut.

Men back to topic!
  • 0
Siterer fantomena:
Men back to topic!


Riktig. Dette har ingenting med Bann-tråden å gjøre.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Smæ:
fantomena har følelser for folk han møter over nett dsn, så det er ikke overaskende at han skrev den kommetaren som han skrev.

Jeg vil uansett at dere tar imot deres nye moderator, Smæ. Det er ikke kommet opp at jeg er moderator enda, men jeg er moderator. Jeg skal banne ekle mennesker!
Er ikke det imot reglene å si at man er moderator når man ikke er?

Anyways, hadde The Heretic virkeligt gjort personangrep? Hvor da? [Somewhat On-Topic]
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!