Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

GR vs Spill.no!


Siterer toiletgamerduck:
Gr er insane treige på nyheter.


Sjekk ut spillmagasinet.no De legger ut ca. 2-3 nyheter hver uke, er helt lattelig.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Djizez slower than GR. 2-3 i uken, jeg hadde dødd ^^
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Gr er insane treige på nyheter.

GR satser ikke på nyheter, men magasinet. Altså, artikkler som har litt mening og gode anmeldelser. Det er grunnen til at jeg leser Gamereactor.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spillmagasinet er noe av det verste jeg har kommet borti. Pressfire er vel ganske nye, jeg liker dem de kommer ofte med nyheter.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Spillmagasinet er noe av det verste jeg har kommet borti. Pressfire er vel ganske nye, jeg liker dem de kommer ofte med nyheter.


Helt enig med deg der! Pressfire er MYE bedre enn spillmagasinet! I spillmagasinet går det ikke an å søke en gang! For noe dritt!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Vell jeg er daglig innom disse norske spill sidene:

Spillmagasinet (-1 eller rett å slett flopp!):

Spillmagasinet har elendige annmeldere når det gjelder anmelde nye spill.... slenger jo bare dritt til spill som TDU2 og andre diverse bra solid spill (Ikke Hardcore)...

Siden er også ganske treig med update og nyheter! (1-3 uker til en ny update på sia..)

Jeg er vell en av dem som savner Spillmagasinet på TV2 Zebra... (Bra Program!)


VG (Spill) (2-3):

VG har bare nyheter som de har kopiert fra andre spill medier/sider.... jeg vil også si at anmelderne her ikke bruke så mye tid til å anmelde spillene sine å slenger enten bare mye ros eller dritt til spillene sine (Elendige annmeldere rett å slett!)


Gamer (5-6):

Gamer er en av mine favoritt sider og har ganske så mye games news generelt! (Tror dette er en stor rival for både Gamereactor og Spill.no) <-- Second Favorite

Gamereactor (5-6): Vell... er det noe å si om dette?

Spill.no (???): Jeg er ikke så mye på denne siden og bruker den eller ikke så mye.... så jeg har ikke noen vurdering over denne siden...


Andre Spill sider (Ikke Norske):

IGN.com (En av de beste du kommer over når det gjelder nyheter generelt)

Gamespot (Vil si at denne er hoved rivalen til IGN)
  • 0
Hvis GR kunne ha fått et par folk med litt tempo til å ordne med nyheter hadde ting blitt riktig så flott her.

Hadde forresten vært fint med klare kildehenvisninger på bunnen av hver nyhetspost eller noe sånt, da jeg tviler på at alle nyhetene er førstehånds fra GR.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Jeg etter mine synes at anmeldelsene på denne siden er ganske varierende. Det var en av hoved grunnene til at jeg var her på GR før, nettopp på grunn av gode anmedelser. Nå for tiden er jeg for det meste på amerikanske spillsider som f.eks. IGN, gametrailers etc.

Meste parten av nyhetene GR kommer med f.eks. i morgen kan du allerede ha funnet i dag. Det er også en god del nyheter GR ikke dekker. Men dette er jo forklart med at nyheter er ikke de største fokuset i GR. Det er Magasinet som er, noe jeg skjønner.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
I mine øyner er GR min favoritt, veldig bra community i forhold til Spill.no.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!