Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Kommentarer til moderering [info] [Q&A]


Men vi kan sjekke hvor mange tegn du har skrevet i gjennomsnitt per innlegg, og hvor mange tegn du har postet sammenlagt. Det er jo også veldig kult, eller hva?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hva er mine tegn i gjennomsnitt per inlegg og tegn postet sammenlagt?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Flere slike spørsmål kan taes i gjestebøkene.

Ditt antall tegn er OVER NINETHOUSAND!!!!!

Eller 944107 tegn sammenlagt, og 311.6 tegn i gjennomsnitt per post.

Du kan jo selv regne litt på hvor mange sider i word dette blir
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
hohohohoo! Snart 1million tegn, må huske å spør igjen om en stund sånn at jeg vet akkuratt når det skjer
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer remote:
Flere slike spørsmål kan taes i gjestebøkene.


Hvilken gjestebøker?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hva er maks grensen på kommentarer til blogger og nyheter?
What is dead may never die
  • 0
12 000 tegn.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer remote:
Eller 944107 tegn sammenlagt, og 311.6 tegn i gjennomsnitt per post.

Er dette tegn på hele gamereactor? Som for eks, hvor mange han har brukt i blogger og skrive førsteposter og diverse slike ting?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Er dette tegn på hele gamereactor? Som for eks, hvor mange han har brukt i blogger og skrive førsteposter og diverse slike ting?


Det er medregnet alle foruminnlegg. Kommentarer på redaksjonelle tekster er såvidt jeg vet ikke inkludert, ei heller eventuelle medlemsanmeldelser. Men alt annet er med.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hvor mange tegn har jeg?
  • 0
1021302 totalt i alle postene.
Ca 280 i snitt per innlegg.

Flere slike spørsmål kan bli tatt på PM eller i gjestebøker.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvorfor får ikke JEG lov til å skrive i rød tekst?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Du er ikke kul nok.

Det er åpenbart en effektiv måte for moderatorene å få oppmerksomhet på om nødvendig. Hvis alle fikk bruke det ville det miste all sin slagkraft.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Kan dere bruke andre farger enn rød og svart i tekster?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Spoiler:Vi kan bruke hvit skrift
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvem er det vi prater med for å legge til nye smileyer?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spoiler:lol
  • 0
Hvor mange tegn har jeg skrevet? Hehe, har vårt her siden 2009, og har allerede skrevet over 3100 kommentarer. Det er mange om dagen det!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvor mange tegn har jeg skrevet? Hehe, har vårt her siden 2009, og har allerede skrevet over 3100 kommentarer. Det er mange om dagen det!


har vært side Desember i 2008 og har over 7000 kommentarer...

Redigert av moderator fordi: Hobbymoderering. /Ole-Christian
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvor mange tegn har jeg skrevet? Hehe, har vårt her siden 2009, og har allerede skrevet over 3100 kommentarer. Det er mange om dagen det!


685.983 tegn med et snitt på 293.0299 tegn per post.

Dog er det allerede sagt at slike spørsmål helst tas i gjestebøker eller over PM. Helt unødvendig at denne tråden skal oversvømmes av spørsmål om antall tegn.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer NewAge:
Vis det finnes brukere med navn som du liker som ikke har vært online på 5-6 år, finnes det muligheter for at andre kan få de? Det finnes noe sånt på youtube hvor du kan søke om brukere vis brukeren ikke har vært online på så og så lenge..

Og er planene for nytt forum senere i år rykter eller da truth?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vi har ingen ordning som lar brukere ta opp forlatte brukernavn. Dersom det er registrert en bruker på brukernavnet, så er det dessverre opptatt.

Det er et visst håp om å ha på plass et nytt design til hele siden i år, men det er ikke et offisielt siktemål.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Det er et visst håp om å ha på plass et nytt design til hele siden i år, men det er ikke et offisielt siktemål.


Ok, husker jeg leste noe om det tidligere i år men har ikke sett noe annet fra det siden så tenkte jeg skulle spør..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
1)Blir man bannet hvis man er for lite aktiv?
2) Blir man bannet av å innrømme at man har kjøpt en vare (av en venn osv) som er piratlasta ned.
3) Blir man bannet hvis man skriver over 500 kommentarer per dag?
4) Kan moderatorer banne GR medlemmer som Bernt Erik/ Kristian osv? Og i såfall har noen moderatorer hatt lyst å gjøre det før?
5) Blir man bannet hvis man innrømmer at man liker en annen spillside bedre enn GR?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!