Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactor Poll/Avstemning


Dette er tråden for diskusjon om poller som Gamereactor fester på høyre side av nettsiden i blant.

Hvis du har en liten kommentar til pollen, eller du har lagt merke til feil/bugs eller du vil føye til en ekstra valgmulighet, så kan alt sammen skje i denne tråden.

Forhåpentligvis kan vi prøve å foreslå nye poller, hvis du føler at den nåværende har vært der i en evighet. Kom med forslag!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Får ikke sett pollen pga AdBlock Må nok bruke en annen nettleser i noen min.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hva F*** mener du med poll? : p
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ingen synes Super Mario 3DS blir noe i overkant varmt i 4.kvartal.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Ingen synes Super Mario 3DS blir noe i overkant varmt i 4.kvartal.


Jeg. Har skikkelig lyst på det, men spillet blir nok å ligge litt i skyggen når BF3, Skyrim, Batman: AC og Uncharted 3 kommer.
  • 0
Jeg valgte Battlefield 3 som det hotteste i 4. kvartal og gleder meg sinnsykt til spillet kommer 27. oktober
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ikke stemt, siden jeg ser mest fram til Ratchet & Clank: All 4 One.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Adblock gjør at jeg ikke får stemt/se avstemmningen, hva er det som er spørsmålet for øyeblikket?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hvor i huleste er Melk som et alternativ på den nyeste pollen!? D:
Dere har med Solrik, Kefir og 3 Typer Energi Drikker, men ikke MELK!? Hva er galt med verden!? D:
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hvor i huleste er Melk som et alternativ på den nyeste pollen!? D:
Dere har med Solrik, Kefir og 3 Typer Energi Drikker, men ikke MELK!? Hva er galt med verden!? D:

Slapp av litt da. Kan jo ikke ramse opp alle forskjellige typer brusmerker, men noe annerledes konsistens som "melk" burde vært der kanskje.

Tror ingen forstod Bear Grylls vitsen min. Det er meget trist, til å sitte på et forum.

http://memebase.com/category/bear-grylls/
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Slapp av litt da.
¨

ADLRI! JEG KREVER MELK!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ville egentlig gått for cola men siden jeg må tøffe meg tok jeg øl.
  • 0
Anbefaler alle å skru av adblock på GR, det har jeg gjort. Og selvfølgelig valgte jeg Cola.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Synes vi kunne hatt denne før November startet, så vi fikk en avstemning til 1.Nov. But here we go anyways.

Hvem skal delta i "No Shave November" av redaksjonen? (jentene er heldige på denne) Den som hadde fått flest stemmer måtte gå uten å barbere fjeset på 30 dager. Poste ett bilde hver uke, med dato stempel, så vi får dette bekreftet.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
No Shave November kunne jo lett bare blitt overført til andre deler av kroppen enn ansiktet, så får vi jenter også bidratt (Om enn på en noe udigg måte)
  • 0
Den nye pollen synes jeg var artig!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer cherrykitten:
No Shave November kunne jo lett bare blitt overført til andre deler av kroppen enn ansiktet, så får vi jenter også bidratt (Om enn på en noe udigg måte)


EEEEEWWWW LoL
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Pysjamas.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg måtte velge "Andre" i den nåværende pollen. Blizzard var jo ikke nevnt, og du får meg ikke til å trykke på Activision, fordi de er tilknyttet på en snodig måte.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Valgte "Andre". Remedy og CD projekt er ikke nevnt.
  • 0
Stemte Konami. Metal Gear Solid lenge leve! <3
Kept you waiting, huh?
  • 0
Stemte "Andre" fordi Insomniac ikke stod oppført på listen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Enig Grallen, Insomniac skulle ha vært der
  • 0
MAN KAN DA IKKE GLEMME TOP GEAR NÅR MAN SKAL HA EN AVSTEMNING PÅ HVILKET TV PROGRAM BRUKERNE LIKER!? DET ER GALSKAP, RESPEKTLØST, BESPOTTELSE, ONDSKAP!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvor er Sherlock? Hvor er The Newsroom?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!