Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny moderator [info]


Siterer The Cookiemonster:
"Ut med dommern, inn med kua", er det ikke det de sier?


Jo, haha.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Dette er årets, nei tiårets, vent, århundrets overraskelse! jeg har ikke ord.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
gz
mah boi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Gratulerer så meget.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Tusen takk alle sammen.

Siterer Kakashi sensei:
Dette er årets, nei tiårets, vent, århundrets overraskelse! jeg har ikke ord.


Flott at jeg overrasker deg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gratulerer, A to the H!


PS: Plz don't change. We don't need another Cookiemonster here.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
PS: Plz don't change. We don't need another Cookiemonster here.


RFE pls staph
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Plz don't change


Jeg vil utvilsomt tråkke varsommere, men vil ikke endre humoren min eller få en total makeover i form av personlighet. Tror ikke at du vil merke mye forskjell, men noe vil endres.

Siterer RockFuzzEleven:
Gratulerer, A to the H!


Takker og bukker, Dr. RFE.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kan dere ikke la MNO bli moderator for en dag? Nei da. Men han har serr blitt bannet 5 ganger innen 2 måneder. Han lærer aldri. BANN HAN FOR ALLTID!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Gratulerer og velkommen i rekkene!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg vil utvilsomt tråkke varsommere, men vil ikke endre humoren min eller få en total makeover i form av personlighet. Tror ikke at du vil merke mye forskjell, men noe vil endres.


En moderert moderator.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer remote:
Gratulerer og velkommen i rekkene!


Tusen hjertelig, remote! Skal være en grei ''kollega'' å ha med å gjøre.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Ole-Christian:
En moderert moderator.


Bare moderat moderert.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Ole-Christian:
En moderert moderator.


Ja, meget presist.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg vil utvilsomt tråkke varsommere,


Det heter sell-out.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Det heter sell-out.


Nei.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Nei.


Jo.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jo.


#word
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Citerer Predator:Jo.

#word


Fo sho nigga
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer Predator:
Jo.

Siterer JoEy_Odd:
#word


Liker dere meg enda da?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Liker dere meg enda da?


That remains to be seen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
FUCK DEG ANDERS, JÆVLA JUDAS </3
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
That remains to be seen.


Igjen - jeg kommer ikke til å forandre meg. Kommer bare til å trå varsommere når jeg poster. Kommer til å bli en helt naturlig overgang. Kommer fremdeles til å kødde med deg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Igjen - jeg kommer ikke til å forandre meg. Kommer bare til å trå varsommere når jeg poster.


Tror dette er det viktigste spørsmålet:

HVA SKJER MED TTRGMG?!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!