Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Medlemsanmeldelser


Setter pris på kommentarer as well
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
De siste tre ukene har jeg vært skikkelig produktiv og skrevet tre anmeldelser, savner litt respons, spesielt på den siste, så jeg legger ut linkene for anyone to enjoy! Hadde virkelig satt pris på tilbakemeldinger ^^

Call of Duty: Black Ops

Portal 2

flOw
Just kill him with your awesome
  • 0
Min nyeste anmeldelse: Lost: Via Domus
Just kill him with your awesome
  • 0
En ny anmeldelse denne uken: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2

Ta gjerne en titt og legg igjen en kommentar! ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Anmeldelse nummer 4100 på siden totalt ble min anmeldelse av Enslaved: Odyssey To The West
Just kill him with your awesome
  • 0
Da var Gamereactors FØRSTE H-game anmeldelse skrevet og lagt ut!

Jeg presenterer; Snow Sakura!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Min nye anmeldelse av Majora's mask: http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4107/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Slenger inn min andre anmeldelse av et H-game!

Princess Waltz http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4111/

Klart det beste H-spillet jeg har spilt på år og dag!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • 192
  • 192
Gidder noen å ta en titt på min anmeldelse av Warhawk, ute nå?
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Gidder noen å ta en titt på min anmeldelse av Warhawk, ute nå?


Den har jeg tatt en titt på og den fikk spillet til å friste. Dette må sjekkes ut.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer kvidogbleg:
Den har jeg tatt en titt på og den fikk spillet til å friste. Dette må sjekkes ut.


Tusen takk! I owe u one.

Spillet har dessverre sett sine bedre dager, og det gryr ikke av folk online, så det er bare noen få servere oppe og går.
Get ready for a better you
  • 0
Nå har jeg anmeldt enda et av disse klassiske PSN-spillene. Hadde satt pris på all kritikk/tilbakemelding på min anmeldelse av Super Stardust HD
Just kill him with your awesome
  • 0
Nå har jeg anmeldt et veldig aktuelt spill, nemlig inFamous 2

Please, take a look and give feedback.
Just kill him with your awesome
  • 0
Har nettopp anmeldt L.A. Noire. Lenge siden forrige anmeldelse nå, får prøve å ikke la det gå like lenge mellom denne og neste.

http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4141/
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!