Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Medlemsanmeldelser


Har anmeldt enda et nedlastbart spill: Chime Super Deluxe
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Har anmeldt enda et nedlastbart spill: Chime Super Deluxe

Like før jeg laster ned deg!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skriver akkurat nå en anmeldelse av Ape Escape, det nyeste spillet til PS3.
  • 0
Min anmeldelse av Ape Escape
  • 0
Anmeldelse av Fate/Stay Night

http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4155/

Lengste anmeldelsen jeg har skrevet. Vet ikke helt hva jeg skal syntes om den (anmeldelsen). Brukte mye lenger tid på å skrive den enn jeg hadde planlagt (skrevet mtest med kun en hånd) og den ble litt for lang, men vet ikke helt hva jeg kunne kuttet vekk. Men spillet er fantastisk!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • 192
  • 192
Har bestemt meg for å anmelde Deus Ex:HR som neste prosjekt. Har mye jeg har å si om det spillet, som jeg mener mange anmeldere på merkelig vis har unngått.
Get ready for a better you
  • 0
Gleder meg til å se det!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg skrev nettopp en ny anmeldelse av GUN for femte gang... av en eller annen grunn... jaja, uansett, dere kjenner tegningen: setter alltids pris på kommentarer, enten det er ris eller ros. Hvis det er ris håper jeg helst at den er konstruktiv!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • 192
  • 192
Æsj, ekstremt mye skole nå, faktisk så mye at jeg MÅ sitte hjemme på en fredag for å lese, men har i alt stresset bestemt meg for å anmelde 2-3 spill med en gang rushet er ferdig. Jaggu meg på tide å skrive noe nytt nå, har ikke gjort det siden konkurransen vi hadde tidligere i år en gang.
Get ready for a better you
  • 0
Da var min anmeldelse av Sonic Generations ute!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
@Duckislate: Jeg skrev Dark Souls annmeldelsen min i Word først. Det føles mer komfortabelt ut synes jeg. Når man limer inn må man alikavel passe på ting som avsnitt og feit skrift.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Takk for tipset
Prøvde det selv i The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition - anmeldelsen min og synes også det var mer komfortabelt. Hvordan lager jeg fet skrift på GR forresten?

Lagt til 2011-12-15 17:02:
http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4331/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du skriver koden < b > < / b > (fjern mellomrom). Det som skal være fet skrift skriver du i mellom tegnene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ok, takk!
  • 0
Sånn, da fikset jeg tykk skrift i ingressen av anmeldelsene mine
  • 0
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
The Elder Scrolls: Skyrim. Endelig ferdig!

Det har blitt mye skolearbeid i det siste...
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!