We are LIVE Streaming

GRTV Game of the Year #2

Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Sortering Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Medlemsanmeldelser

Grallen
Grallen
Dark Souls

Jeg vet at den er litt gammel og shit, men siden det er min første så hadde jeg satt pris på litt konstruktiv kritikk.

We punish the wicked then break into song!
Strategist
Community Manager
Strategist
Det var en veldig fin anmeldelse. Jeg liker når nynorsk blir brukt på en konstruktiv, og ikke minst kunstnerisk, måte.

••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Jack the Lack of Crack
Jack the Lack of Crack
Dragon Age: Origins

Beklager for at det er et såpass "gammelt" og uaktuelt spill, men jeg har nylig spilt det, så jeg så ingen grunn til å ikke anmelde det.

"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
Jack the Lack of Crack
Jack the Lack of Crack
Da var anmeldelsen av Far Cry 3 ute.

"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
Jack the Lack of Crack
Jack the Lack of Crack
Har endelig anmeldt Portal 2.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!