Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bursdager og gratulasjoner


Gratulerer!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
I dag har Animorpher bursdag. Gratulerer til henne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer til Animorpher.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gratulerer med dagen Animorpher.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Takker så mye folkens,her skinner solen og jeg skal hjem til mine foreldre på middag så dette blir en knall dag!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, Animorpher!
Let the voice of love take you higher
  • 0
I dag har Duck Song bursdag. Gratulerer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gamingisforlife har bursdag. Gratulerer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer med dagen, Gamingisforlife!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gratulerer med dagen Gamingisforlife.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer til Dark Samus Nemesis i dag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg hadde bursdag i går (25.Nov)
Martin Andresen hadde bursdag i forrigårs (24.Nov)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Gratulerer med overstått Noral.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer med overstått, Noral og Martin Andresen.

Gratulerer med dagen, DSN og PS3 er bra.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Takker for gratulasjonene! Og gratulerer med dagen til ps3 er bra, og overstått til Noral og Martin.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Takker for gratulasjonene! Og gratulerer med dagen til ps3 er bra, og overstått til Noral og Martin.


Gratulerer!
  • 0
  • Los
  • Los
Gratulerer med dagen til Thomas Alan "Tom" Waits! Som har gitt verden så mye fantastisk musikk som kan røre deg til tårer og få deg til å le. En levende legende og et musikalsk geni.

http://www.youtube.com/watch?v=EUhWuPTBIfo
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Gratulerer med dagen til meg og Kakashi.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen, sonic og link og Kakashi Sensei!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Deilig dag å ha bursdag på - ekstra mange gaver i jula. Gratulerer med dagen begge to.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gratulerer med dagen sonic og link og Kakashi sensei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Takk for alle gratulasjonene, settes pris på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen sonic og link og Kakashi sensei! Kos dere begge to
  • 0
Siterer ElGamer:
Gratulerer med dagen sonic og link og Kakashi sensei! Kos dere begge to

Var klar over slektskapet til de to, men at de er tvillinger er nytt.
Anyway; Gratulerer.
Når jeg tenker meg om, har jeg bursdag idag, jeg også..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gratulerer med dagen sonic og link og Kakashi sensei

Fest i Bergen idag eller? Hehehe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!