Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bursdager og gratulasjoner


Siterer Lazara the Last:
Wow, 18 år gammel... "25% complete"!


Grattis!

(Men det er vel et par år til 25 %? Har du ikke planer om å bli 100? )
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Haha, nå hadde jeg planer om å bumpe denne tråden, så var det allerede gjort

Gratulerer med 18 årsdagen, Lazara the Last

Idag er det E3, og da må det drikkes!
  • 0
Mens jeg venter på pizza, er det på tide å gratulere Jeppzki med dagen!

Jeg håper at du har hatt en farmasøytisk dag Jeppzki, vært sosial og gjort noe som er typisk deg.
  • 0
Grattis med dagen Keplerski \o/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ville bare gratulere forumets eminente stalker og norges største AC fan med dagen. Håper den blir bra SirThomas!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Idag vil jeg benytte anledningen til å gratulere vår ferskeste moderator Glorfindel med dagen!

Spoiler:Mer utfyllende gratulasjon finner du på fjesbuken, som søsteren din likte.

Håper du får en eksepsjonell god dag, Broder Tuck

Siterer Victorfinne:
Ville bare gratulere forumets eminente stalker og norges største AC fan med dagen.


Muligens i seneste laget, men tusen takk for det Victor
  • 0
Siterer SirThomas:
Idag vil jeg benytte anledningen til å gratulere vår ferskeste moderator Glorfindel med dagen!


Hehe, jo takk for det. Festlig bilder de ordner i stand.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Congratulatore, Glorfindel.
  • 0
Gratulerer med dagen, albaga
  • 0
Siterer SirThomas:
Gratulerer med dagen, albaga


Tusen Takk, SirThomas! ;D
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Grattis med dagen albz
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Grattis med dagen albz


Takk, takk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
3. oktober, fyller 21!
"You know what? We'll call that one a tie."
  • 0
Siterer KirbyRenate:
3. oktober, fyller 21!


Akkurat på Smash Bros. lanseringen. Heldig du >:^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer KirbyRenate:3. oktober, fyller 21!

Akkurat på Smash Bros. lanseringen. Heldig du >:^)


Ja, var akkurat det foreldrene mine planla! ;))

Det blir forresten den fineste bursdagsgaven jeg noen gang har kjøpt til meg selv.
"You know what? We'll call that one a tie."
  • 0
Siterer KirbyRenate:
Ja, var akkurat det foreldrene mine planla! ;))


Håper du koser deg med gaven. Fra 20 går det bare nedover! Blir selv 22 snart og merker at leddene knirker og hoftene lyver.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Håper du koser deg med gaven.


Håper også du har kost deg idag, Gratulerer med dagen remote!
  • 0
Siterer SirThomas:
Håper også du har kost deg idag, Gratulerer med dagen remote!


Takk skal du ha! Glemte å poste det selv her!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hurra for meg!
"You know what? We'll call that one a tie."
  • 0
Siterer KirbyRenate:
Hurra for meg!


Grattis med dagen ja! :^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har børshdagh 23 oktober *•*
  • 0
Gratulerer med dagen, Duck Song!
  • 0
Uff,jeg føler meg gammel nå! Hadde bursdag 12.November og er nå 29.år...
Får bare nyte det mens jeg kan før jeg neste år har 30.års jubileum. ;)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Gratulerer med dagen, ElGamer!

All Hail Gamereactor's aktivitetskonge
  • 0
Kronoz hadde bursdag for en time siden. Overtidsgratulasjoner.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!