Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Gamle spill!

Antall innlegg: 82
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
sebbe3
Mario
Sexy
Heroes 3 uten tvil! Kjempe morsomt på lan, så lenge ikke kompisnene dine bruker sp lang tid x)
En røyk om dagen er godt for magen ;)
-Wraith-
Takk til de som har lagd HoMM III
"There Will Be Only Chaos!"
N3ron
Elsker H3

Spiller det en del i timen når jeg kjeder meg
WAR is coming
dKINGofKALIMDOR
hva er lenge, lenge siden?
da jeg var liten? da må det være super mario 64!
eller enda lengre tilbake, hvis vi går ganske langt tilbake, sier jeg vel pong...
Sørlands chips 4 ever!
guggen heim
jeg var også en fan av homm 3
XXassassinXX
er ikke så gammel
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
ShananaFarCry
Liker noen av de klassiske Command & Conquer-spillene, og de gamle James Bond-spillene. Agent Under Fire, Nightfire, etc. Mario er selvsagt også en favoritt
gnomely
neverwinter nights
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
Matscoolio
Må vell si Super Mario Bros All Stars, veldig bra spill. Har spilt det mange timer, og har det ikke vært for at SNESen til mormor har vært ødelagt, så har jeg spilt det masse nå også.
Daylight come and we wanna go home.
kokiri
som sagt GOLDENEYE: 007, ZOOT er konge spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Gimegkos
Point and click. Ah. How I miss you.
Blue letters goes here
_RED_
er Monkey Island:The Curse of Monkey Island er jo rettogslett genialt og vanvittig pent!(ok, tegna grafikk, men pent!) digger første warcraft og.

og... vriåtter!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
Gimegkos
Citerer _RED_:
er Monkey Island:The Curse of Monkey Island er jo rettogslett genialt og vanvittig pent!(ok, tegna grafikk, men pent!) digger første warcraft og.

og... vriåtter!

Yess, Monkey island er kronen av point and click spill for meg. Mest på grunn av nostalgiske grunner. "My name is guybrush threepwood and I want to be a pirate"
Blue letters goes here
M
pek og klikk spill: Monkey Island

Tastatur RPG: Kings Bounty (pre-Heroes of M&M)

Mus RPG: Heroes 1-3 =P

FPS: DOOM, Duke Nukem 3D, Wolfenstein og for de yngre kan man kanskje kalle timesplitters 2 gammelt?
Paulie
Super Mario World til SNES <3

Angrer på at jeg solgte det ass.
Heihei
mydas
runda Lion King flere ganger.

spilte også et puzzle spill, Scooter tror jeg det hette selv om jeg ikke klarer å finne det noen plass på nettet ... spilte også endel Age og Empires og Mortal Combat.
oppinions are just like assholes, everyone has one
Crazy Kraken
Til PC: Pandemonium, Starcraft og Monkey Island:The Curse of Monkey Island.
Til Ps1: Spyro the dragon, tomb raider, grand turismo 2 og Alundra 2.
Til Xbox (tidlig): Halo 1, rallysport og jet set radio future.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Zafford
Jeg lurte på om det er noen her som har hørt om det gamle spillet Alundra?
Leafs Of Four It Some More.
Gimegkos
Citerer Zafford:
Jeg lurte på om det er noen her som har hørt om det gamle spillet Alundra?

hvem har ikke?
Blue letters goes here
Veggpryd
Jeg hadde en gang Mission Impossible på Nintendo 64, men det har blitt borte. Syntes det var så bra - det var jo et av de første spillene jeg spilte. Er det noen som har sett dette N64 - spillet, eller kanskje til andre konsoller?
Ole-Christian
GR®
Goldeneye er ett fantastisk spill. Deatmatch ble så og si oppfunnet for alvor med dette spillet. Har sittett utallige timer og spilt mot kamerater. Ahh, the good old days.
                               • Hardware-skribent og moderator @ Gamereactor.no •
_RED_
Testa nettop en versjon av Fable fra 1996... det var kult
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
mistas
age of mythology og warcraft 3 de blir jeg bare ikke lei av
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
Laarz
jeg digger/digget pokemon rød/red
The Simpsons!
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
Animorpher: Har fått 24/7 Gaming Tv på Kanal listen min!!!Bare videospill døgnet rundt,jeg er allerede hektaFølg
2013-06-20 02:56
AcH Clawed: Microsoft dropper mye av bullshitet til Xbox One:http://news.xbox.com/2013/06/updateFølg
2013-06-20 00:08
Ole-Christian: Lurer på om de har blitt avskrekket, eller om de prøver det samme igjen med Xbox 4 (eller Two?).Følg
2013-06-19 23:57
ElGamer: Det retter nok ikke opp all skaden, men med tanke på at dette er en så positiv nyhet, vil den nok hjelpe salget veldig bra.Følg
2013-06-19 23:51
Tommy Kvaernerud: Bare å gjøre Kinect valgfri nå, så har ikke jeg noe mer negativt å si om XO. Plutselig veldig usikker på valg av konsoll igjen.Følg
2013-06-19 23:31
Ole-Christian: Lurer på om det for sent til å rette opp all skaden de påførte seg selv.Følg
2013-06-19 23:27
ElGamer: Alle fortjener en sjanse til å gjøre opp for seg Ole-Christian! Selv om de aldri burde ha tenkt på det i starten!Følg
2013-06-19 23:12
Animorpher: Kinect 2 trekker fremdeles ned men Xbox One ble hakket mer intressant og kjøpe nå.Krysser fingrene for at Microsoft fortsetter slik! :)Følg
2013-06-19 23:11
ElGamer: Og siden det viser seg at det stemmer, så kan en vel bare glede seg da!Følg
2013-06-19 23:08
Ole-Christian: @TK & ElGamer: Jeg synes MS fortjener lave salgstall for å prøvd seg på dette i det hele tatt. Men bra at de hører på kundene sine.Følg
2013-06-19 23:07
ElGamer: Hvis dette viser seg å stemme, er jo Xbox One plutselig veldig interesant! Så takker for infoen Tommy! :)Følg
2013-06-19 23:03
ElGamer: Må nok starte med det selv SirThomas. Og jeg bruker alltid ironi, så skal nok fungere bra, remote!Følg
2013-06-19 23:02
Tommy Kvaernerud: Dagens speed drawing video. For de som liker Pulp Fiction http://www.youtube.com/watch?v=GjEGd5WpmSIFølg
2013-06-19 22:47
Tommy Kvaernerud: Xbox One ble plutselig interessant igjen.Følg
2013-06-19 22:36
Tommy Kvaernerud: MS tar altså en helomvending når det gjelder DRM, always online og alt det fjaset der.Følg
2013-06-19 22:36
remote: Alltid hold en ironisk tale. Ingen tror på deg når du er positiv i en skoleavslutning.Følg
2013-06-19 22:08
SirThomas: Tenkte på en lignende tale, ElGamer - Kunne vel begynt med å si at jeg er den største psykopaten i klassen.Følg
2013-06-19 21:25
BETA +