Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Gamle spill!


  • Missing Avatar
  • Sexy
Heroes 3 uten tvil! Kjempe morsomt på lan, så lenge ikke kompisnene dine bruker sp lang tid x)
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Takk til de som har lagd HoMM III
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Elsker H3

Spiller det en del i timen når jeg kjeder meg
WAR is coming
  • 0
hva er lenge, lenge siden?
da jeg var liten? da må det være super mario 64!
eller enda lengre tilbake, hvis vi går ganske langt tilbake, sier jeg vel pong...
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
jeg var også en fan av homm 3
  • 0
er ikke så gammel
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Liker noen av de klassiske Command & Conquer-spillene, og de gamle James Bond-spillene. Agent Under Fire, Nightfire, etc. Mario er selvsagt også en favoritt
  • 0
neverwinter nights
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Må vell si Super Mario Bros All Stars, veldig bra spill. Har spilt det mange timer, og har det ikke vært for at SNESen til mormor har vært ødelagt, så har jeg spilt det masse nå også.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
som sagt GOLDENEYE: 007, ZOOT er konge spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Point and click. Ah. How I miss you.
Blue letters goes here
  • 0
er Monkey Island:The Curse of Monkey Island er jo rettogslett genialt og vanvittig pent!(ok, tegna grafikk, men pent!) digger første warcraft og.

og... vriåtter!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer _RED_:
er Monkey Island:The Curse of Monkey Island er jo rettogslett genialt og vanvittig pent!(ok, tegna grafikk, men pent!) digger første warcraft og.

og... vriåtter!

Yess, Monkey island er kronen av point and click spill for meg. Mest på grunn av nostalgiske grunner. "My name is guybrush threepwood and I want to be a pirate"
Blue letters goes here
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
pek og klikk spill: Monkey Island

Tastatur RPG: Kings Bounty (pre-Heroes of M&M)

Mus RPG: Heroes 1-3 =P

FPS: DOOM, Duke Nukem 3D, Wolfenstein og for de yngre kan man kanskje kalle timesplitters 2 gammelt?
  • 0
Super Mario World til SNES <3

Angrer på at jeg solgte det ass.
Heihei
  • 0
runda Lion King flere ganger.

spilte også et puzzle spill, Scooter tror jeg det hette selv om jeg ikke klarer å finne det noen plass på nettet ... spilte også endel Age og Empires og Mortal Combat.
oppinions are just like assholes, everyone has one
  • 0
Til PC: Pandemonium, Starcraft og Monkey Island:The Curse of Monkey Island.
Til Ps1: Spyro the dragon, tomb raider, grand turismo 2 og Alundra 2.
Til Xbox (tidlig): Halo 1, rallysport og jet set radio future.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg lurte på om det er noen her som har hørt om det gamle spillet Alundra?
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Jeg lurte på om det er noen her som har hørt om det gamle spillet Alundra?

hvem har ikke?
Blue letters goes here
  • 0
Jeg hadde en gang Mission Impossible på Nintendo 64, men det har blitt borte. Syntes det var så bra - det var jo et av de første spillene jeg spilte. Er det noen som har sett dette N64 - spillet, eller kanskje til andre konsoller?
  • 0
Goldeneye er ett fantastisk spill. Deatmatch ble så og si oppfunnet for alvor med dette spillet. Har sittett utallige timer og spilt mot kamerater. Ahh, the good old days.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Testa nettop en versjon av Fable fra 1996... det var kult
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
age of mythology og warcraft 3 de blir jeg bare ikke lei av
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
jeg digger/digget pokemon rød/red
The Simpsons!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!