Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Gamle spill!


Stronghold,warcraft 1 og 2 og tekken 1,2 er dei beste spill opplevelsene mine.
  • 0
Driver 2 har jeg spilt ganske mye
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Starcraft <3
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
final fantasy VII
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
PC

Leisure Suit Larry serien
Monkey Island 1 og 2
Day of the Tentacle
Contructor
Mob Rule
Jazz Jackrabbit 2
Black & White
Settlers 2

Playstation

Tomb Raider
Crash Bandicoot 1 og 2
Spyro
Croc
Tekken 3
WipeOut
Monopoly
Gex
Pandemonium
Kula World

Sega Master System

Sonic The Hedgehog
Wonderboy 3, the dragons trap
Alex The Kidd in Shinobi World
Asterix og Obelix
Psycho Fox

Arkade:

Bubble Bobble
Rainbow Islands
Street Fighter Serien
PacMan

osv......retro rules!!
glad jeg har en liten gutt som jeg snart kan dele disse klassikerne med!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Fant nettopp en gamle NES. Den har Super Mario Bros 1 og 2, og The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Super Mario 64

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time
  • 0
Da bumper jeg denne tråden ved å si at jeg spiller alle Anno-spillene!
De er sykt fete Anno 1602 kjøpte for flere år siden. Det er ganske gammelt, sikkert 8-9 år. Anno 1503 låner jeg av en venn. Det er ikke like fett. Det har ikke skjedd så mye fra forgjengeren og av en eller grunn synes det er kjipere grafikk enn det første spillet. Anno 1701 er det nyeste i serien, og det er rett og slett kjempefett! Kongefet grafikk og like morsomt som alltid
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Få se... Pokemon Blue var *host* er et mesterverk.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Skies of Arcadia legends er en glemt perle!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Det beste gamle spillet er Grim Fandago til PC. FF7(PS1), Starcraft(PC), Ghost Reacon(PC) og Heroes of Might and Magic(PC) er konge spill! Men HOMM trenger du litt skilz for å klare å kjøre på XP

Ellers er vel kansje Counter-Strike det mest spillte oldis spillet nå til dags. Men banker fortsatt alt av konkurangse
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Fallout 1 og 2
  • 0
Final fantasy 7


Zelda Oot-Majoras mask


Mario64


hearos 3

Det var noe
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Så The Hunter, til PS1, på GameStop idag. Tror jeg skal kjøpe det. Sist gang jeg spilte det var kanskje ti år siden ^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Midtown madness 2. Alltid min favoritt fra barndomen.
"Doh!"
  • 0
Bomberman til PS1 og Pokémon Ruby til GBA. Liker spesielt Pokémon Ruby, som jeg mener er det beste Pokémon spillet noen gang laget.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Argulor:
Super Mario 64

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time


Er enig her, og kanskje noen gode gamle NES klassikere.
  • 0
harry potter og rumpeldunk mesterskapet er min gamle favoritt viss ikke det var et snowboardspill til PSX
  • 0
legend of zelda ocarina of time og sonic adventure 2 battle er ganske gode spill, men de er ikke så veldig gammel da
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Los
  • Los
Trenger hjelp til å finne et gamelt spill! Det var et spion spill i førsteperson. Levelene var ganske åpne, og man kunne gjøre det som man ville. Snike eller rambo osv. Det ensete jeg tror jeg husker er at titelen var tre bokstaver... Husker en level med snø, hvor du skulle snike deg inn i en leir å redde en fange..

Irriterer meg gul og grønn at jeg ikke vet hva det er!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Monkey Island 1, 2 og 3 <3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Gah, skrev i feil tråd-
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Los:
Trenger hjelp til å finne et gamelt spill! Det var et spion spill i førsteperson. Levelene var ganske åpne, og man kunne gjøre det som man ville. Snike eller rambo osv. Det ensete jeg tror jeg husker er at titelen var tre bokstaver... Husker en level med snø, hvor du skulle snike deg inn i en leir å redde en fange..

Irriterer meg gul og grønn at jeg ikke vet hva det er!!


Om du kan si hvilken konsoll det var til vil det være enklere å finne ut
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
  • Los
  • Los
Det var på pc. Jeg husker at det kom et spill nummer 2, som hadde samme titel + 2
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!