Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Playstation 1-anbefalinger!


Silent Hill, folkens.
  • 0
Crash Bandicoot.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kan lett anbefale Krazy Ivan, Omega Boost og Cyber Org.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Ace Combat 2
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Et spill der du spiller som en Goblin eller no. Som hopper med å prompe. Usaklig, men gøy. Finn navnet så er du pus.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Anbefaler Medieevil til PS1! Spillet er helt konge, og det er også mulig å laste ned spillet på PS3.

Mitt favorittspill til PS1 er Crach Bandicoot Team Racing, da det er like gøy å spille det med kompiser i dag.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Mitt favorittspill til PS1 er Crach Bandicoot Team Racing, da det er like gøy å spille det med kompiser i dag.

Åh, det spillet er så konge! Tror jeg må kjøpe det. Kan bli knall på vorspiel

Selv var jeg stor fan av Pandemonium, Roll Away/Kula Quest og selvfølgelig Tomb Raider serien. Anbefales! =) Skulle ønske de lagde spill ala. Pandemonium i dag. Trine 1 og 2 er vel det nærmeste jeg har kommet pr. dags dato.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Crash Team Racing er awesome. Spilte gjennom spillene i Crash Bandicoot serien på PSP i helga og de er like heftige fremdeles.

Siterer Archana:
Selv var jeg stor fan av Pandemonium, Roll Away/Kula Quest og selvfølgelig Tomb Raider serien.


Tomb Raider ja...har småtraumer etter 3'eren enda...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Tomb Raider ja...har småtraumer etter 3'eren enda...

haha, hvem har IKKE det
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Wild 9

Vannvittig bra platformspill med gameplay som holder koken den dag idag.

link
  • 0
Siterer kneipen:
Wild 9

Vannvittig bra platformspill med gameplay som holder koken den dag idag.

link


Så kinky det ser ut! Tror jeg hadde likt spillet, men har aldri hørt om det. Morsomt design.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Så kinky det ser ut! Tror jeg hadde likt spillet, men har aldri hørt om det. Morsomt design.


Et typisk ps1 spill på mange måter, orginalt, merkelig, enkelt design og fjolette
  • 0
Medievil er spillet jeg har gode minner fra når det kommer til Playstation 4!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Medievil er spillet jeg har gode minner fra når det kommer til Playstation 4!


Hahaha, latterlige animasjoner
''eh'' - Link
  • 0
Alien Trilogy er Tekken er klassikere som er absolutt verdt å spille!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer Vado:
Medievil
Driver å ordner opp i kommentarene/innleggene mine mens jeg leter etter en spesifikk kommentar som jeg angrer på...er visst mange kommentarer/innlegg jeg angrer på. Har bare prøvd bittelitt av dette spillet så kan ikke anbefale uten videre. Og det er en god stund siden, husker lite tror jeg.
  • 0
Deathtrap dungeon bør sjekkes ut.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Vagrant Story og den originale Resident Evil trilogien.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Speed Freaks. Norsk kart-racing spill som var helt på høyde med Crash Team Racing.

Ellers er vel Final Fantasy VII og Metal Gear Solid favorittspillene mine fra konsollen. Begge spilt for første gang etter at PS3 kom ut. Det gikk mye i Disney-spill før jeg begynte å lese anmeldelser her på GR.
  • 0
Siterer Tomas Veiden:
Ellers er vel Final Fantasy VII og Metal Gear Solid favorittspillene mine fra konsollen. Begge spilt for første gang etter at PS3 kom ut.


Gameplay/historie/musikk > grafikk. Am I right?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gameplay/historie/musikk > grafikk. Am I right?


Absolutt! Spesielt i rollespill. FFIX er også å anbefale.
  • 0
Siterer Tomas Veiden:
FFIX er også å anbefale.


I know. Det er crème de la crème.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Leste gjennom alle tre sidene faktisk.. En smule overrasket, og dypt skuffet over at ingen har nevnt Fifa 98.. Da var faen tie da!!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Leste gjennom alle tre sidene faktisk.. En smule overrasket, og dypt skuffet over at ingen har nevnt Fifa 98.. Da var faen tie da!!

Sjekk side 2 en gang til...
Jeg digget det spillet. Savner muligheten til å spille i den innendørshallen..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!