Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

SNES anbefalinger

Antall innlegg: 100
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
TeaRunner
Citerer Kojima:
Citerer Knight of the blades:
Jeg har emulator på dataen, så jeg spiller gamle spill hele tiden

hvor får man tak i det ??

Trnger ikke noen emulator...spill Super Mario 1,2 eller 3, eller over 830 andre spill her!!! http://www.virtualnes.com/ Flere folk trenger å oppdage denne geniale siden
Verus Venatus Diabolus
Chrono Trigger .
An eye for an eye will only make the world go blind.
Kojima
Citerer TeaRunner:
Citerer Kojima:
Citerer Knight of the blades:
Jeg har emulator på dataen, så jeg spiller gamle spill hele tiden

hvor får man tak i det ??

Trnger ikke noen emulator...spill Super Mario 1,2 eller 3, eller over 830 andre spill her!!! http://www.virtualnes.com/ Flere folk trenger å oppdage denne geniale siden

ok koster det penger skal jeg laste ned eller??
Nerds PWN n00bs sucks!
TeaRunner
NIKS...Prøv å gå inn på siden...du trenger ikke laste ned, betale eller noe som helst...bortsett fra en Java versjon, som er enkelt å laste ned gratis og som de fleste har... Trykk "English Language games" og så trykk på d spillet du vil spille!
Kojima
jeg har spillt mene er siden nede nå eller jeg kommer ikke in står bare:
This Account Has Been Suspended
Nerds PWN n00bs sucks!
Kennda J
Samma her... men men. Uansett Zelda: A link to the past FTW!
Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU
TeaRunner
oj...ja så d nå...var ikke sånn for et par dager siden da jeg først lå inn dette tipset Karen som laga sida heter Sander, men sia ble lagt ned i juletider av selveste nintendo, men så klarte han å få sida på gli igjen...
kokiri
Citerer TeaRunner:
oj...ja så d nå...var ikke sånn for et par dager siden da jeg først lå inn dette tipset Karen som laga sida heter Sander, men sia ble lagt ned i juletider av selveste nintendo, men så klarte han å få sida på gli igjen...

haha han hadde vel ikke lov av nintendo først.
har fått donkey kong i dag. BTW
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Kojima
Citerer TeaRunner:

WTF nintentdo håper den kommer opp igjen
Nerds PWN n00bs sucks!
TeaRunner
dere kan prøve http://nintendo8.com/ imens virtualnes.com er nede:

På denne siden, som bruker JAVA, søker dere bare på et vnes spill sånn som super mario 3 for eksempel:
http://nintendo8.com/game/314/super_mario_brothers_3/
Ikki-kun
Chrono Trigger!! Det eneste spillet i sin sjanger som faktisk kan matche FFVII!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
Kojima
skal kansje skafe meg NES eller SNES til helga hvem bør jeg velge SNES eller NES???
Nerds PWN n00bs sucks!
TeaRunner
snes ville jeg valgt, for alle nes spillene kan du spille her: http://nintendo8.com/
Kojima
jeg hvet man kan spille dem der så jeg tror jeg går for snes
Nerds PWN n00bs sucks!
M
Har SNES selv, kan anbefale DK Country og DK3. Super Starwars er faktisk ganske morsomt også. Likte Return of the Jedi best. Super Mario World 1 og 2 kan anbefales og ikke minst Street fighter II
Kojima
en som selger SNES for 650 er det grei pris??
Nerds PWN n00bs sucks!
M
Den prisen kommer litt ann på. En i meget god stand kan selges til en høyere pris.
Kojima
ja, han som selger det selger NES og SNES for 650 per stik så jeg skal kansje kjøpe en SNES av han på lørdag
Nerds PWN n00bs sucks!
zollid
Secret Of Mana
Final Fantasy III(VI)
Super Metroid
Zelda: A Link To The Past
Spiller nå: The Witcher, Mass Effect og Garry's Mod
Kojima
Har akurat får meg SNES morsomt as
Nerds PWN n00bs sucks!
kokiri
en kamerat av meg sa at super mario world 3 og castlevania er dårlige spill med dritt grafikk. hva syns dere.
han liker ikke SNES PGA: at det er dårlig grafikk.
det var bra når det kom
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
RDB
Citerer kokiri:
en kamerat av meg sa at super mario world 3 og castlevania er dårlige spill med dritt grafikk. hva syns dere.
han liker ikke SNES PGA: at det er dårlig grafikk.
det var bra når det kom

Han har isåfall lite peiling på spill.
Nå for tiden er det altfor høy fokus på grafikk, fysikk, bra storyline, bra voiceacting, 100% frihet, osv, fremfor simpelt og underholdende gameplay.

Når du spiller old school så rekner du vanligvis ikke med grafikk, fysikk osv, men heller bare at det underholder deg helt enkelt. Og da betyr ikke grafikken en drit.

Castlevania er et av favorittspillene mine, og jeg ELSKER
super mario world 3. Det er favoritten min blandt alle mario spillene.

Håper du kjønner hva meg mente.
blackrogue
er det ikke noen metal gear spill til snes da? hvis ikke det er nes.. de skal være gode de. :9
D.Aasterud. suited in black. suited for perfection.
Kojima
http://nintendo8.com/game/743/metal_gear/ det er ett til NES hvertfal
Nerds PWN n00bs sucks!
Ole
Uhm. Metal Gear kom aldri på SNES?
The Fun Machine Took A Shit And Died.
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 45% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 10% Noe helt annet
Resultat
Animorpher: Jeg Lever..!Utrolig men sant,sommervarmen holder på og ta knekken på meg,tett etterfulgt av torden og lyn midt på natta...Følg
2013-05-20 09:38
Victorfinne: God natt! Prøver å få sove men klarer det ikke. Kanskje jeg burde sette på Gangnam style. Det er den roligste sangen jeg vet om. Night!Følg
2013-05-20 01:48
sonic og link: Da blir det snart tur igjen tilbake til Oslo, 2 uker igjen med skole.Følg
2013-05-20 01:27
dark samus nemesis: Nytt Guilty Gear spill på vei. Har problemer med å beskrive hvor lykkelig jeg er akkurat nå.Følg
2013-05-20 01:25
remote: Likæns.Følg
2013-05-20 00:13
xXAkresSXx94: @remote: Hyggelig.Følg
2013-05-20 00:05
remote: Det var omtenksomt, Akres.Følg
2013-05-20 00:03
xXAkresSXx94: @remote: Welcome back.Følg
2013-05-19 23:45
remote: Jeg er tilbake, dessverre.Følg
2013-05-19 23:41
xXAkresSXx94: Enda ein varm dag, kjente det var godt med ein joggetur i kveld.Følg
2013-05-19 23:05
Tommy Kvaernerud: Har vært mer ute i dag enn de siste tre ukene til sammen. Om det er positivt kan jo diskuteres. Sol er oppskrytt.Følg
2013-05-19 22:10
Music og Gameiac: Skal begynne å tegne om et par uker:) Blitt inspirert av tegneserier :)Følg
2013-05-19 22:10
Gamingisforlife: Fy FAEN for en drittdag.Følg
2013-05-19 21:14
Strife_Cloud: Gleder meg til august! #premierleagueFølg
2013-05-19 19:57
fantomena: Vært i konfirmasjon i 9 timer nå.Følg
2013-05-19 19:46
Nero The Elder: Så akkurat et helt sykkellag sykle gjennom en rundkjøring. Det er noe av det mest fucka jeg har sett.Følg
2013-05-19 19:13
sonic og link: Ser ut til at jeg får tilbake tredje plassen på all time i morgen.Følg
2013-05-19 18:59
Soraki: Synging, skriking og ekle monstre i den nest siste episoden av Penumbra Overture: http://www.youtube.com/watch?v=MYcifotwaOg Lik, del og subFølg
2013-05-19 17:27
sonic og link: KS: På tide, ikke noe gøy være avhengig av mobilt bredbånd.Følg
2013-05-19 17:13
BETA +