Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

SNES anbefalinger


Siterer Kojima:
Citerer Knight of the blades:
Jeg har emulator på dataen, så jeg spiller gamle spill hele tiden


hvor får man tak i det ??


Trnger ikke noen emulator...spill Super Mario 1,2 eller 3, eller over 830 andre spill her!!! http://www.virtualnes.com/ Flere folk trenger å oppdage denne geniale siden
  • 0
Chrono Trigger .
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Siterer TeaRunner:
Citerer Kojima:
Citerer Knight of the blades:
Jeg har emulator på dataen, så jeg spiller gamle spill hele tiden


hvor får man tak i det ??


Trnger ikke noen emulator...spill Super Mario 1,2 eller 3, eller over 830 andre spill her!!! http://www.virtualnes.com/ Flere folk trenger å oppdage denne geniale siden


ok koster det penger skal jeg laste ned eller??
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
NIKS...Prøv å gå inn på siden...du trenger ikke laste ned, betale eller noe som helst...bortsett fra en Java versjon, som er enkelt å laste ned gratis og som de fleste har... Trykk "English Language games" og så trykk på d spillet du vil spille!
  • 0
jeg har spillt mene er siden nede nå eller jeg kommer ikke in står bare:
This Account Has Been Suspended
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Samma her... men men. Uansett Zelda: A link to the past FTW!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
oj...ja så d nå...var ikke sånn for et par dager siden da jeg først lå inn dette tipset Karen som laga sida heter Sander, men sia ble lagt ned i juletider av selveste nintendo, men så klarte han å få sida på gli igjen...
  • 0
Siterer TeaRunner:
oj...ja så d nå...var ikke sånn for et par dager siden da jeg først lå inn dette tipset Karen som laga sida heter Sander, men sia ble lagt ned i juletider av selveste nintendo, men så klarte han å få sida på gli igjen...


haha han hadde vel ikke lov av nintendo først.
har fått donkey kong i dag. BTW
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer TeaRunner:
oj...ja så d nå...var ikke sånn for et par dager siden da jeg først lå inn dette tipset Karen som laga sida heter Sander, men sia ble lagt ned i juletider av selveste nintendo, men så klarte han å få sida på gli igjen...


WTF nintentdo håper den kommer opp igjen
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Chrono Trigger!! Det eneste spillet i sin sjanger som faktisk kan matche FFVII!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
skal kansje skafe meg NES eller SNES til helga hvem bør jeg velge SNES eller NES???
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
snes ville jeg valgt, for alle nes spillene kan du spille her: http://nintendo8.com/
  • 0
jeg hvet man kan spille dem der så jeg tror jeg går for snes
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Har SNES selv, kan anbefale DK Country og DK3. Super Starwars er faktisk ganske morsomt også. Likte Return of the Jedi best. Super Mario World 1 og 2 kan anbefales og ikke minst Street fighter II
  • 0
en som selger SNES for 650 er det grei pris??
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Den prisen kommer litt ann på. En i meget god stand kan selges til en høyere pris.
  • 0
ja, han som selger det selger NES og SNES for 650 per stik så jeg skal kansje kjøpe en SNES av han på lørdag
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Secret Of Mana
Final Fantasy III(VI)
Super Metroid
Zelda: A Link To The Past
Spiller nå: The Witcher, Mass Effect og Garry's Mod
  • 0
Har akurat får meg SNES morsomt as
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
en kamerat av meg sa at super mario world 3 og castlevania er dårlige spill med dritt grafikk. hva syns dere.
han liker ikke SNES PGA: at det er dårlig grafikk.
det var bra når det kom
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer kokiri:
en kamerat av meg sa at super mario world 3 og castlevania er dårlige spill med dritt grafikk. hva syns dere.
han liker ikke SNES PGA: at det er dårlig grafikk.
det var bra når det kom


Han har isåfall lite peiling på spill.
Nå for tiden er det altfor høy fokus på grafikk, fysikk, bra storyline, bra voiceacting, 100% frihet, osv, fremfor simpelt og underholdende gameplay.

Når du spiller old school så rekner du vanligvis ikke med grafikk, fysikk osv, men heller bare at det underholder deg helt enkelt. Og da betyr ikke grafikken en drit.

Castlevania er et av favorittspillene mine, og jeg ELSKER
super mario world 3. Det er favoritten min blandt alle mario spillene.


Håper du kjønner hva meg mente.
  • 0
er det ikke noen metal gear spill til snes da? hvis ikke det er nes.. de skal være gode de. :9
Bygones
  • 0
  • Ole
  • Ole
Uhm. Metal Gear kom aldri på SNES?
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!