Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

SNES anbefalinger


Har akurat fåt meg Super Mario World,Super Soccer,The simpsons barts nightmare og Winter Olympicas til SNES
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
super metroid
super marios wolrd2:yoshi's island
Zelda:a link to the past
super mario kart
donkey kong country 2
En kan ikke få for mange konsoller, bare for mange dårlige spill....
  • 0
nå har jeg til SNES:

Super Mario World
Super Soccer
The Simpsons Bart's Nightmare
Winter Olympycasa 94
The Lion king
Loney Tunes

og 4 hånkontroler kjøpte den for en uke siden fikk takk i ganske bilig på noen markeder
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Chrono Trigger(da må du virkelig punge ut)(kommer dette på VC?)
ActRasier
Zelda: A Link to the Past
Donkeykong country serien
Doubble Dragon
Biker Mice for mars(haha, ren nostalgi)
}The Creature of the Night(rocket){
  • 0
jeg har bare prøvd Zelda: A link to the past på VC.. har ikke kommet så langt ennå, men det er bra spill
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer skullhead93:
jeg har bare prøvd Zelda: A link to the past på VC.. har ikke kommet så langt ennå, men det er bra spill


og vanskelig
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
har du kjøpt snes.. som i "super nintendo entertainment system"!?

er ikke dette liksom 4 konsoll genrasjoner tilbake?
(eller har jeg gått glipp av noe!)
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
har du kjøpt snes.. som i "super nintendo entertainment system"!?

er ikke dette liksom 4 konsoll genrasjoner tilbake?
(eller har jeg gått glipp av noe!)
''

kan hende han mener til VC... aner ikke jeg altsp
"Objection!"
  • 0
super mario bros
jeg synes at 2 var dårlig


spiller via wii jeg
Hva skal jeg velge av årets spill ? send pm
  • 0
Siterer mr-47:
har du kjøpt snes.. som i "super nintendo entertainment system"!?

er ikke dette liksom 4 konsoll genrasjoner tilbake?
(eller har jeg gått glipp av noe!)


jo hva er det med det?
skader ikke med litt retro.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Sitter og spiller Chrono Trigger og det er helt konge!! Og jeg som egentlig ikke liker rpg...

Terranigma er også veldig bra.

Ellers er klassikere som:

- Super Mario World (+ All Stars)
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country 1, 2 og 3
- F-Zero
- Super Metroid

et must for samlingen.
www.retro1.no - Norges største forum for retrospill og konsoller!
  • 0
kjøpte super metroid i sommer, beste platform spill jeg hr spilt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Castlevania er veldig underholdende på Super Nintendo.

Men favoritten er nok Teenage mutant ninja turtles IV In time.
Tror det er fra 1991, eller 1992. Håper at det kanskje en dag kommer ut et noenlunde ok Turtles spill, som har noe av det Tmnt IV In time bød på.
Musikken i Tmnt IV In time er noe av den beste spill musikken jeg har hørt.
Grafikken er også imponerende, med tanke på at det er nesten 16 år siden det ble utgitt. Man får faktisk følelsen av å være i en episode av Turtles på tv, eller i en av tegneserie bladene.
Dessuten er det gøy å hakke løs på endeløse horder av Fotsoldater, stensoldater og mange slags skurker fra de originale Kevin Eastman og Peter Laird bladene fra midten av 80 tallet, til mer komiske skurker fra 1987 Tegneserien.

De nyeste har dårlig grafikk, kort og uspennende handling. Utrolig irriterende, og altfor repiterende bruk av lyder og musikk.
Det siste Turtles spillet, som omhandlet nyeste filmen, var veldig bra, med tanke på styring og kontroll, men skuffet i grafikk og varighet.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
tales of phantasia er et råbra rpg spill til snes.

synd det ikke kom ut av japan.

men jeg syntes det var veldig underholdnende.
i kamp ble spillet 2d og man kunne bevege karakterene og trykke på knapper for spesielle skills.

spillet har mye voice'acting også.

ps: også en liten tiny anime....
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Gitaroo:
Jeg spiller SNES på PSP'en (emulator). Så jeg får prøvd mange spill jeg ikke fikk prøve


Hvordan får du spillt det på PSPèn
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
emulator på psp. dessuten har jeg emulator av snes på pcen. så jeg får prøvd de spillene jeg aldri fikk prøve. (var for liten)

og siden jeg ikke fikk tak i en snes i fjor sommer gjorde jeg heller d.

fikk en snes uten noe ledninger.. bare konsollen
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
ja men hvordan skaffer man det på pspen..jeg har en psp skjønner du

Lagt til 2008-01-05 20:50:
Snes ruler ja...er en av de beste konsoller som finnes synes jeg da
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
har psp jeg også. du vet vel at du kan sende filer fra pc til psp?

du kan på den måten skaffe deg emulator på psp.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg vet bare om 2 bra spill på SNES og det er Super Mario World og Donkey Kong Country 1.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
tale of phantasia suger så hard hest pikk at oblivion ikke finner veien ut.. ps: oblivion suger så hardt! the game have no future

Lagt til 2008-01-05 21:45:
Robin karlsen: your forum suck so hard... and if you dont close this forum you will destroy the game world..and you will seea blind man walking on the water and you most slutt gaming
  • 0
Visste dere at Lucifer var den eneste engelen som ble omtalt som jente?


Jeg anbefaler Actraiser, dette er et hack n slash spill som kombinerer Castlevania og age of empires (orerdrevet).
Monstre, bygging, magi og la oss ikke glemme... du er GUD!
:D <3<3<3
  • 0
kan alle ignorere blacklucifer.
har sendt PM som kan gjøre slik at han blir bannet fra forumet.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
<quote author="blacklucifer">tale of phantasia suger så hard hest pikk at oblivion ikke finner veien ut.. ps: oblivion suger så hardt! the game have no future

Lagt til 2008-01-05 21:45:
Robin karlsen: your forum suck so hard... and if you dont close this forum you will destroy the game world..and you will seea blind man walking on the water and you most slutt gaming</quote

har mine mistanker her. men kan du bare forsvinne din idiot! begynne å bruke sånn kjeft.. herregud

har du noe usagt kan du sende pm heller.... ikke legge det ut på en tråd. var jo litt synlig om hvem du henviste deg til der. og siden du nevnte at tales of phantasia suger. tviler jeg på at du har spillt det til og med. tror du trengte en grunn til å komme ut med den komentaren der.

og den jeg har mistanke til har brukt lucifer som navn før.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Joeminator:
Visste dere at Lucifer var den eneste engelen som ble omtalt som jente?


Jeg anbefaler Actraiser, dette er et hack n slash spill som kombinerer Castlevania og age of empires (orerdrevet).
Monstre, bygging, magi og la oss ikke glemme... du er GUD!


Serriøst haha

Lagt til 2008-01-05 23:29:
Siterer blacklucifer:
tale of phantasia suger så hard hest pikk at oblivion ikke finner veien ut.. ps: oblivion suger så hardt! the game have no future

Lagt til 2008-01-05 21:45:
Robin karlsen: your forum suck so hard... and if you dont close this forum you will destroy the game world..and you will seea blind man walking on the water and you most slutt gaming


OI OI chill chill
Oblivion suger ikke

Tales of Phantasia har jeg aldri prøvd...

Lagt til 2008-01-05 23:30:
Jeg anbefaler Aladdin! gøy spill
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!