Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Nintendo 64


Ja, dette er tråden til ære for Nintendo 64!
..Det er fra denne tiden jeg har mine aller beste spill-minner, og jeg er sikker på at en del av dere andre også har mange gode minner fra N64's tid.

Konsollen hadde mange bra spill!

Zelda: Oot
Super Mario 64
Zelda: Majoras Mask
Perfect Dark
James Bond: Golden Eye
Mario Kart 64
Mario Party
Banjo Kazooie
Turok 2: Seeds of Evil
Super Smash Bros.
Conker's Bad Fur Day
Donkey Kong 64
Yoshi's Story

Det er ihvertfall de spillene jeg har brukt mest tid på, og som jeg husker best fra Nintendo 64 sin tid. Må også innrømme at jeg spiller en del av disse spillene fortsatt.

Det eneste negative jeg har og si om konsollen er at kontrollen blir veldig ubehagelig etter lang tid med spilling.
Spessielt Joysticken, den er av hard plastikk og jeg tviler på at jeg er den eneste her som har hatt nokså vondt i tommelen etter en stund med N64.
Ellers er konsollen strålende, og jeg syntes den er ytterst spillbar den dag i dag.

-

Bruk tråden till å diskutere N64spill og konsollen generelt.
Fortell om dine N64 minner.
Yndlingsspill.
og egentlig alt som kunne falle deg inn å si om Nintendo 64<3.

http://youtube.com/watch?v=pFlcqWQVVuU
  • 0
syns det er godt gjort og få nintendo64, til og bruke så lite datakraft.

kunne faktisk fått kjørt mario64, på nintendo ds
og hvorfor i helvette har de ikke gjort det? og tenker bare på nyskapende kontrollere?
  • 0
uhm det er da mario 64 ds
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
jævlig bra overgang på filmen etter å ha blitt vill etter N64 og så....oh a car.

men N64 bringer gode minner, og jeg husker godt da jeg fikk den til jul, med super mario 64.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer fredrik_s:
kunne faktisk fått kjørt mario64, på nintendo ds


Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente, men Super Mario 64 er allerede på DS

Og at N64 hadde lite datakraft er jo egentlig i en selvfølge. Den er jo ikke akkurat det nyeste på markedet. ..Men på den tiden var den faktisk utrolig bra, og det ser vel alle, samme hvor store fanboy's de er.

Siterer fredrik_s:
og tenker bare på nyskapende kontrollere?


Hm.. Nintendo er jo det selskapet som er best kjent innenfor spill, og alle seriene og konseptene dem har funnet på å laget har blitt veldig store.
Så vil ikke helt støtte den påstanden at de bare tenker på kontrollene.
Når det gjelder Wii, ja.. Så har de lagt mye vekt på kontrollen, som har blitt kjempe vellykket, spør du meg, men de har fortsatt med Mario, Zelda og SSB, som ser lovende ut, eller har fått bra karakterer.
  • 0
Mario Kart og Conker's Bad Fur day FTW!

Genialt.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Siterer jalland:
Conker's Bad Fur day


Søren som jeg glemmer spill a Conker er sinnsykt kult, har spillt gjennom det en del ganger

Takk for påminnelsen.
  • 0
Aaaahh... Minner
Heihei
  • 0
Siterer Maggot:
Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente, men Super Mario 64 er allerede på DS

Og at N64 hadde lite datakraft er jo egentlig i en selvfølge. Den er jo ikke akkurat det nyeste på markedet. ..Men på den tiden var den faktisk utrolig bra, og det ser vel alle, samme hvor store fanboy's de er.


javell, det jeg mente var at var flinke, som fikk 64 spillene til og ikke BRUKE mye datakraft, ikke at nintendo64 var dårlig.
og siden de fikk spillene til og bruke så lite, så kunne alle nintendo64 spillene kjøre likt på nintendo ds. og ville heller hatt de kule spillene som var på nintedo64, en en touch screen, som JEG ikke bryr meg om
  • 0
Husk spillet Perfect Dark. Utrolig bra spill
N64 hadde jo også en "artig" vri der man måtte blåse i spillene hele tiden..
Square Enix.
  • 0
Ja Nintendo 64.. Bringer frem mange brae minner om Frustrasjon på Kontrollene.. Det var egentli det eneste som var et minus med nintendo 64.. Den spaken den ble bare løsere og løsere for hver dag... Men men.. Husker at jeg sattt inne i 4 dager og spilte Mario.. Det var rett og slett genialt

Å jeg kan huske første gangen jeg spilte Zelda. OoT.. Ahhh så deilig.. Må si at Zombiene var skikkelig skumme.. Huff sier jeg når jeg tenker på det
  • 0
ja den lyden de lager gir meg gåsehud.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Mario Party 3 er definitivt det N64 spillet jeg har spilt mest, fremdeles et av mine absolutt favorittspill.
  • 0
Siterer Zechez:
Husk spillet Perfect Dark. Utrolig bra spill


Jeg spiller fortsatt Perfect Dark Sinnsykt bra FPS, tross i at grafikken ikke er den beste.

Lagt til 2007-05-04 12:50:
Siterer Zechez:
N64 hadde jo også en "artig" vri der man måtte blåse i spillene hele tiden..


Hehe, ja. Ofte jeg må blåse i spillene for at de skal fungere
  • 0
Siterer Maggot:
Jeg spiller fortsatt Perfect Dark Sinnsykt bra FPS, tross i at grafikken ikke er den beste.


Jeg har fortsatt lyst til å spille det jeg å jeg har fortsatt ikke rundet det
Men saken er jo den at spaken har en helt FANTASTISK ting oppå som løsner dersom man spiller "litt" mye MarioParty... Desverre er dette også tilfelle til meg, spaken funker rett å slett ikke lenger. Og jeg kan love dere, det er VANSKELIG å skaffe seg en ny N64 kontroll nå til dags...(Merk deg NY)
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Men saken er jo den at spaken har en helt FANTASTISK ting oppå som løsner dersom man spiller "litt" mye MarioParty


Mario Party er den største synderen. Mange mini-games hvor du må snurre spaken så fort du klarer rundt. Det nytter ikke å bruke tommelen, du må legge hele håndflaten på, og snurre som en gærning.

Main reason til at alle N64 kontrollene mine har en litt redusert Joystick
  • 0
Når jeg har folk hjemme hos meg spiller vi alltid Mario Kart. Det digger alle sammen selv nå. Og seff så eier jeg alle
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Bra Maggot....nintendo 64 fortjener så absolutt ein eigen tråd

...min første konsoll <3
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Min andre etter en nes.
64 fulgte meg i oppveksten og har gitt meg mange minner.
Nå skal jeg begynne å game wii etterhvert men det blir jo aldri det samma.
Gamecube har jeg men det var ikke det samma som 64.

Mario kart og goldeneye FTW
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
min første konsoll! Zelda og Mario 64 hender det at jeg tar turen innom av og til
Why care when you have the option not to?
  • 0
Syntes Super Mario 64 ikke var så morrsomt jeg. Ble litt kjedelig etter 60 stjerner. Noen brett var kule mens du ble litt lei av noen brett.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Woot james bond: golden eye var utrolig bra. etter min mening et av de beste fps spillene noen sinne

Og selvsagt har vi Zelda OoT og majoras mask som jeg har spilt utallige ganger igjennom. snowboard spillet 1080 var også konge. Spiller fortsatt zelda og james bond av og til
"Say one, more word, I double dare you (bring it on)" -Children of Bodom\m/
  • 0
har fåt kjøpt meg nintendo 64 med 7 spill men har ikke fåt hentet den enda da
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Hvilke spill fikk du med da?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
hvet ikke helt men får se far skal kansje hente den i dag håper på Zelda
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!