Nintendo 64 
Antall innlegg: 57![]() ![]() ![]() | Bestilte meg en oransje Nintendo 64 fra den tyske Ebay-siden. Får med også med håndkontroller og alle kablene. Må bare finne noen spill nå, mest sannsynlig på Ebay.co.uk http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Goldeneye 007, Zelda: OoT og Zelda: MM! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du har jo super mario 64! Pluss Zelda som norgamagamer nevner. Du har også Blast Corps! Det er konge men vanskelig! * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock: | |
| ||
| Zomgzor | Supermario 64 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Cruis'n bilspillene er jo også konge! Kommer jeg på flere så skriver jeg det. * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock: | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bad fur day er å anbefale, spesielt om enn har venner å spille med. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer sonic og link: Bad fur day er å anbefale, spesielt om enn har venner å spille med. SÅ enig, i mitt tilfelle er det spillet jeg har hatt det mest morsomt med til konsollen! Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. | |
| ||