Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Nintendo 64


Bestilte meg en oransje Nintendo 64 fra den tyske Ebay-siden. Får med også med håndkontroller og alle kablene.

Må bare finne noen spill nå, mest sannsynlig på Ebay.co.uk
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Goldeneye 007, Zelda: OoT og Zelda: MM!
  • 0
Du har jo super mario 64! Pluss Zelda som norgamagamer nevner. Du har også Blast Corps! Det er konge men vanskelig!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Supermario 64
  • 0
Cruis'n bilspillene er jo også konge! Kommer jeg på flere så skriver jeg det.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Bad fur day er å anbefale, spesielt om enn har venner å spille med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Bad fur day er å anbefale, spesielt om enn har venner å spille med.


SÅ enig, i mitt tilfelle er det spillet jeg har hatt det mest morsomt med til konsollen!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Anbefaler alle her til å prøve DOOM 64. En overraskende god DOOM port til N64.
  • 0
Super mario 64 og The Legend of Zelda Majoras Mask åh ja det er saker det.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Jeg eide aldri en Nintendo 64 selv, men spilte en del hos noen kompiser. Av det jeg fikk spilt der er: Banjo Kazooie, Goldeneye, Pokemon Stadium Og Vigilante 8, verdt å trekke frem.

Super Mario 64, Majoras Mask og Ocarina of Time er selvfølgelig de største titlene, som jeg dessverre måtte vente med til jeg fikk GameCube og Nintendo DS.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg eide aldri en Nintendo 64 selv, men spilte en del hos noen kompiser. Av det jeg fikk spilt der er: Banjo Kazooie, Goldeneye, Pokemon Stadium Og Vigilante 8, verdt å trekke frem.

Super Mario 64, Majoras Mask og Ocarina of Time er selvfølgelig de største titlene, som jeg dessverre måtte vente med til jeg fikk GameCube og Nintendo DS.


Har så vidt dultet borti Pokemon Stadium det er morsomt det.

Ocarina er jo ganske bra, men det er litt mindre oversiktilig en Majora.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Ocarina er jo ganske bra, men det er litt mindre oversiktilig en Majora.


Hvordan da mener du?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer thosol01:- ocarina er jo ganske bra, men det er litt mindre oversiktilig en Majora.

Hvordan da mener du?


Jeg synes på en måte at alt er litt mer rotete og jeg går veldig mye i sirkler på et område som jeg blr veldig forvirra av.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Jeg synes på en måte at alt er litt mer rotete og jeg går veldig mye i sirkler på et område som jeg blr veldig forvirra av.


Ja, du går forsåvidt igjen på mange av stedene, men jeg synes også Majoras Mask kan være ganske forvirrende til tider. Det er mye av moroa med spillet og da forsåvidt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer thosol01:Jeg synes på en måte at alt er litt mer rotete og jeg går veldig mye i sirkler på et område som jeg blr veldig forvirra av.

Ja, du går forsåvidt igjen på mange av stedene, men jeg synes også Majoras Mask kan være ganske forvirrende til tider. Det er mye av moroa med spillet og da forsåvidt.

Ja det har du rett i.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Jeg lånte en Nintendo 64 av en kompis i et par uker "way back in the days". Han hadde ikke memory card, så jeg måtte nøye meg med å spille Star Fox: Lylat Wars fra begynnelsen hver gang jeg skrudde på konsollen. Nøt hvert eneste sekund av det
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Siterer Fenzr:
Han hadde ikke memory card, så jeg måtte nøye meg med å spille Star Fox: Lylat Wars fra begynnelsen hver gang jeg skrudde på konsollen. Nøt hvert eneste sekund av det

Haha, kjenner meg så sykt igjen. I flere år måtte vi nøye oss med å spille alle spill fra starten hver gang vi startet opp. Vi hadde ikke memory card til N64, PS1 og de første årene vi hadde PS2. Jeg husker vi satt i sykt mange timer siden vi ikke ville begynne på nytt neste gang vi skulle spille
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Dagens spørsmål: Er det mulig å komme seg opp bakken (i motsatt retning) på Rainbow Road i Mario Kart? Prøvde i dag og forsøkte en del ulike hoppeteknikker og kom ganske langt opp, husker vi kunne sitte lenge med dette som barn.

Har forøvrig gått til innkjøp av Goldeneye 007 og Castlevania. Og en kontroller fra Hyperkin for å skåne de originale.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Dagens spørsmål: Er det mulig å komme seg opp bakken (i motsatt retning) på Rainbow Road i Mario Kart?


Det er jeg usikker på. Tror ikke vi hadde MK på 64, så jeg spilte det ikke så mye. Og var i hvert fall ikke på det nivået hvor vi prøvde å utnytte bugs eller hva nå dette er.

Siterer Subject 17:
Har forøvrig gått til innkjøp av Goldeneye 007 og Castlevania. Og en kontroller fra Hyperkin for å skåne de originale.


En av grunnene til at vi måtte slutte med N64, var at kontrollerne ikke var så holdbare. Mario Party hadde mye av skylda der. Er Hyperkins versjoner mer holdbare?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
En av grunnene til at vi måtte slutte med N64, var at kontrollerne ikke var så holdbare. Mario Party hadde mye av skylda der. Er Hyperkins versjoner mer holdbare?


Samme her. Mario Party spilte jeg ikke så mye til N64, men ja, det går hardt utover spaken.

Hyperkins kontrollere er utrolig like de originale, men spaken er noe kraftigere og litt mer sensitiv. Dette reduserer slitasjen ganske mye. De er også relativt rimelige.

http://www.retrogaming.no/categories/n64-kontrollere

Fåes i de fleste farger. Min neste må bli gul eller rød.
''eh'' - Link
  • 0
Hvis jeg noen gang skal ta opp N64-spillingen igjen, vet jeg i alle fall hvor jeg skal begynne. Takk!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hah! Mario Party til N64 husker jeg godt! Jeg fikk ofte kraftige sår midt i håndflaten, fordi vi måtte snurre spaken så raskt som mulig i noen minispill.
  • 0
Dette er en legendarisk konsoll. Hun vil alltid leve i mitt hjerte.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!