Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Internett - Hadde DU klart deg uten?


Siterer RDB:
Først, ja. Men så var det en kompis som fortalte meg om noe som heter "utendørs". Det er faktisk utrolig rått.
Grafikken er uten tvil det beste jeg noensinne har sett. Det er fucking unreal-engine 1000. Og så er det villt bra gameplay. Kontrollene flyter herlig, og man kan gjøre dritmye.
Min eneste klage er at det er veldig vanskelig å heale seg selv, at man må gå inn i en slags lademodus avogtil, at man må spise og drikke, og det at det ikke er respawn. Alvorlig talt. Hvem gidder lage et spill uten respawn?


Hahaha
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer RDB:
Først, ja. Men så var det en kompis som fortalte meg om noe som heter "utendørs". Det er faktisk utrolig rått.
Grafikken er uten tvil det beste jeg noensinne har sett. Det er fucking unreal-engine 1000. Og så er det villt bra gameplay. Kontrollene flyter herlig, og man kan gjøre dritmye.
Min eneste klage er at det er veldig vanskelig å heale seg selv, at man må gå inn i en slags lademodus avogtil, at man må spise og drikke, og det at det ikke er respawn. Alvorlig talt. Hvem gidder lage et spill uten respawn?

det heter "natur.exe"... det er et spennende fenomen =)
jeg kjører stødig FPS, og har lenge trent "fotball.exe"-levelene mine
Why care when you have the option not to?
  • 0
O, natur.exe! Det må jeg sjekke ut!
Faen, jeg har fått virus! Skole.exe
Noen som sliter med det samme?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ja, faen ass, det er ett ille virus
Kanskje jeg må formatere
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
ja, faen ass, det er ett ille virus
Kanskje jeg må formatere


Populært kalt "å lobotomere". Da begynner du fra scratch
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Back on topic kanskje?
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer braxboy:
Back on topic kanskje?


Hysj, det er det min oppgave å si
Back on topic!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hadde fint klart uten. Men hadde vært _insane_ kjipt. Hadde nok brukt enda meir tid på Trening og Konsoll spelling da Og muligens skaffe jobb så eg hadde fått råd til konsoll spel
  • 0
Vokste opp uten nett så hadde vel klart meg, men det hadde vært sinnsykt kjipt da, og hverdagen ville mer eller mindre bli litt mer bestående av spilling.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
om alle hadde hadde mistet det. jaja. care,... synd.. men om jeg alene hadde mistet det. dear lord... been there.. done that liksom.. was not fun ^^,
Bygones
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Vokste opp uten nett


Det gjorde vel de fleste av oss tror jeg! Vi som er 17 år og eldre i hvert fall..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hadde noen stilt meg dette spørsmålet for noen år siden så hadde jeg sagt Ja men nå...Nei,jeg føler at jeg ville vært ganske fortapt uten internett.
Her leser jeg gratis nyheter og søker meg opp på spill og saker som interesserer meg og jeg kan handle ting over nettet som jeg aldri ville fått tak i ellers i Norge.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Nei. Internett er livet mitt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Nei, det tror jeg ikke.

Når man har venner å holde kontakt med (fra hele verden), så er det enklest via internett. Jeg er også ekstrem facebookoholiker, og vurderer seriøst en rehab o.O

Ikke minst så bruker jeg google aktivt innenfor skolearbeid, når jeg skal finne ut hvordan noe skal programmeres, hva ting betyr osv... Så jeg hadde sikkert klappa sammen mentalt om jeg hadde måttet klare meg uten internett o.O
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Kan klare meg uten det for en stund, men da må jeg ha noe annet å gjøre på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg ville nok klart meg uten Internett en stund, men ikke for alltid.
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg ville nok klart meg uten Internett en stund, men ikke for alltid.
Siterer sonic og link:
Kan klare meg uten det for en stund, men da må jeg ha noe annet å gjøre på.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hver gang internett forsvinner en stund, går jeg automatisk inn i "kjedelig" modus.
Ikke fordi jeg ikke har noe annet å gjøre, men stort sett alt jeg bruker tid på hver dag krever internett.
Deviantart, GR, twitter, netflix, youtube, spotify, HBO, referansebilder til tegning, osv.
  • 0
Nei.

Eller jo, men ikke over lengre tid. Da hadde jeg blitt lagt inn på galehus i tvangstrøye.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Nei.

Eller jo, men ikke over lengre tid. Da hadde jeg blitt lagt inn på galehus i tvangstrøye.


Jeg tror jeg kunne klart meg en del. Man går jo bare inn på de gamle sidene man alltid går på uansett.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg tror jeg kunne klart meg en del. Man går jo bare inn på de gamle sidene man alltid går på uansett.


Tenker ikke bare på surfing da. Å være uten nett i det hele tatt. No Wi-Fi, 3G/4G og tjohei kjøttdeig. Tror det kunne blitt stusselig for et stort flertall i år 2014
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det viktigste er uansett å betale regninger.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg var uten internett her i Oslo i en uke som et eksperiment. Det var litt smertelig, men det gikk. Det verste var å ikke ha Spotify, mangel på sosiale medier gikk det relativt greit med. Generell surfing gikk det også greit uten, med mindre det var noe informasjon jeg ønsket å søke opp. Surfingen er jo et stort tidsfordriv, og det samme er spilling på nett, så uten den underholdningen fikk jeg plutselig et enormt tomrom med fritid å fylle. Jeg skrev dagbok hver dag og var langt mer sosialt aktiv for å bedrive tiden. Synes alle burde prøve det, det var ganske lærerikt. Det var spesielt å komme tilbake til Facebook og se over hundre notifikasjoner som lå og ventet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Det verste var å ikke ha Spotify


Derfor du må ha Spotify Premium. Veldig praktisk å ha musikken på telefonen når du skal trene, eller på pc-en hvis nettet forsvinner.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Heretic:
Synes alle burde prøve det, det var ganske lærerikt.

Det skal jeg prøve en eller annen gang, men først må jeg skaffe meg klapptelefon. Ikke for å unngå fristelser fra smarttelefonen min, men fordi jeg savner de gamle telefonene med knapper og fordi smarttelefoner egentlig bare er irriterende.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!