Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Eventyrtråden! [lek]


Heisann alle sammen! Nå er forumleker lovlig igjen! Vi har fått klarsignal fra vår sjefsmod, Kengro, så da er det bare å fyre løs. Husk at alle forumleker skal være saklige og ikke tankeløs oppramsing, så kanskje vi får beholde dette godet

Denne tråden går ut på at hver person skriver en setning eller to (ikke særlig mer enn det) i eventyrform, og runder av med en åpen slutt. Nestemann plukker opp tråden, og slik lager vi sammen et eventyr. Jeg som trådstarter tar selv ansvar for å avslutte historier når de har kommet til en ende, og jeg vil starte nye historier.

Eksempel på hva jeg mener:

Suppeelsker: Gunnar er en 40 år gammel mann som liker å dyppe i en gryte med fett....
En annen bruker: fordi han har en merkelig fetisj. En dag da Gunnar...

Skjønner?

Noen regler må dog til:

1. Jeg krever "disiplin" her. Ikke ETT innlegg som inneholder noe annet enn en fortsettelse av forrige innlegg. Disse vil da bli fjernet.

2. Det er ingen restriksjoner på antall poster per bruker, men det er ikke lov å poste to ganger etter hverandre, uten en post fra en annen bruker i mellom.

3. Eventyret skal være humoristisk, men ikke inneholde støtende setninger eller ord/setninger som en eller annen måte bryter noen av reglene her på forumet.

4. Prøv å unngå SMS-språk og skriveleifer. Det ser så teit ut i et eventyr..

5. Sjekk posten din etter posting. Har noen postet samtidig som deg og det oppstår problemer, så skal den som postet sist skrive *slettet* så jeg kan fjerne posten. Du kan så se an situasjon litt for å så skrive en ny post

6. Sjekk ut denne tråden for å diskutere eventyrtråden:

7. Vi bruker "tar den"-systemet her på tråden nå. Hvis du skal poste noe, så må du poste "tar den!" før du redigerer posten og skriver det du skal.


En stor takk til Ragev som kom på denne ideen.


Jeg begynner Gamereactors episke eventyr her:

Det var en gang for lenge, lenge siden, da folk bodde på landet og ikke hadde hørt om dopapir, at Leif....
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • KlM
  • KlM
måtte ut i skogen og hente blader fra trær til å tørke både seg og familien i stumpen...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Leif trasket i vei mens han nynnet på en gammel munnharpemelodi. Svetten rant nedover hans hårete rygg da han plutselig...
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Så en gammel kone som gikk rundt med noen rare klesplagg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Konen hadde ørnenese og betente sår i munnvikene. Leif skvatt da den gamle konen..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
rørte på munnen. Sårene var rødoransje og Leif kunne tydelig se at hun led av...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Munndiare. Men hvordan kunne dette ha seg undret leif på og satte seg ned på en en hvit stol og tenkte...
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
  • KlM
  • KlM
hvordan kom denne stolen hit?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Leif undret vel og lenge på dette, men fant ut at det ikke var noen logisk forklaring. Den gamle konen åpnet munnen og sa..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
"Har du en femmer å låne meg?". Stemmen var som David Hasselhoffs og Leif ble forskrekket av både stemmen og spørsmålet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
"Nei" stammet han tilbake selv om han hadde 50 spenn i lomma. Kona gjennomskuet løgnen og...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tok fram en stor snekkerhammer fra lomma. Hun glinset i øynene da hun..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Dro han i skogen, til den falleferdige hytten hennes...
"Objection!"
  • 0
Mens Leif skrikende ropte at han ikke vil dø som jomfru. Konen lo høyt og..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Begynte å dra av seg de merkelige plaggene hun hadde på seg. Leif ble redd og..
"Objection!"
  • 0
Så at hun hadde en joggedress under alle de gamle klærne. Han...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Pustet lettet ut og skalv mindre. "Hva syns du om joggedressen min?" spørte den gamle konen...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Leif turte ikke å svare, men begynte å rygge bakover mot...
"Objection!"
  • 0
Den gigantiske soppen som svaiet mot himmelen, Leif sa:...
Musikk > Film > Spill
  • 0
"Kanskje jeg får ett ekstra liv?!" Og begynte å...
"Objection!"
  • 0
ta fram en miniatyr dukke av Big daddy og ropte:..
Musikk > Film > Spill
  • 0
"Everybody dance now!" mens han danset og spiste av soppen. Da kom konen nærmere...
"Objection!"
  • 0
Gjesterommet..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvor det satt en middelaldrene mann og så på tv. Mannen snudde hodet mot Leif og...
"Objection!"
  • 0
Sa: "Vil du se på min tanga?" Da..
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!