Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan vil du dø?


Jeg vil ikke dø av lungebetennelse som en hostendes 90 åring hvertfall
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hoppe ned fra en høy klippe og lande i vannet med mageplask??
Zenbyu
  • 0
drep av en idiot
Solberg!!
  • 0
jeg vil dø med boner.
"get poor die tryin"
  • 0
Etter en skikkelig god middag tar jeg meg en lur på sofaen og sovner inn...
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Hoppe ut av et fly i over 50 000 fot over havet og falle ned som en melsekk på en motorvei og så bli overkjørt av 20 biler og 10 lastebil og så fraktet vekk i en likbil i over 200 km/t og krasje inn i en fjellvegg etter å ha knust alle beina i kroppen, og til slutt spist opp av blodtørstige fjellgeiter. En rask og ikke så smertefull død med andre ord.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Krish:
Jeg vil bli knullet ihjel av en dame à la Adriana Lima på Old Trafford på julaften i mens de spiller Halo-musikk på høytalerne.

Teh ultimate death!!!!




På oppdrag for SAS... BLAM!!!

I'M TEH DEADZORZZ COD ZTYL!
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Slik:

Jeg står på et gatehjørne når noen tilfeldig hvis skumper borti meg, jeg havner uti veien hvor en bil kommer mot meg. Den treffer meg når jeg står oppreist og lander oppe på panseret til bilen. Sjåføren i bilen kan ikke se hvor han kjører og kommer til en lang skrent hvor han krasjer i et metallgjerde langs veien. Jeg flyr av bilen og ut i lufta. Jeg faller ned mot skrenten og skraper opp hele armen på en tykk grein. Når jeg treffer bakken spidder jeg foten på en stein og starter og rulle så fort nedover at foten blir revet av og henger igjen på steinen. Så faller jeg ned et stupe og "splætter" i bakken med hode først. Hjernen min flyr ut til en kant. Resten av kroppen blir most inn i seg selv og tarmene mine kommer ut av munnen. Blod spruter over alt og diverse innvoller flyr rundt...
  • 0
ildaian:

Auu! Det må nok gjøre vont Slik vil jeg dø:
Jeg har tenk å hoppe med fallskjerm da jeg plutselig finner ut at fallskjermen er ødlakt. Jeg faller i full fart ned mot en vei der jeg treffer med hue ned i taket på en bil. Og da ligger jeg død i bak setne, og skjåføren får vi håpe ikke ble drept
  • 0
Siterer Diddreactor:
ildaian:

Auu! Det må nok gjøre vont


Vel jeg har en tendens til å overreagere når jeg snakker om groteske ting... XD
  • 0
når eg blir 80 - 90 år (/vist eg blir ) så skal eg hoppe frå den høgaste bygningen i en storby helst lande på noen
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
Satser på å dø av alderdom jeg

Eller at det kommer en gal mann i El-Fuerte kostyme og roper "Its super dynamic cooking time" mens han denger meg med en stekepanne.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Det er ingen vits å fantasere om måten du kommer til å dø på: alle kommer til å dø av svineinfluensa alikevel
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
En gutt kommer løpende mot meg, med palestina skjærf, en terrorist. Han skriker " Allah akbar, ALLAH!!". Så tar han opp en AK-47 og plaffer rundt. Skadeskutt ligger jeg på bakken, med en granat ved siden av meg. Jeg plukker den opp, mens jeg mumler " So long, morrapuler" putter granaten i lomma hans, BOOM! Jeg overlever men så kommer politifolk og skyter meg. De trodde jeg var en av dem, jeg blir stilt for retten, blir skutt. Enda et offer for Justismord...

Eller at noen tar en diger kjepp og putter den i rompa mi. De vrir rund, så tarmsystemet blir ødelagt. Etterhvert slippes det ut farlige bakterier, som jeg blir drept av, pga smerte sener.

Eller få puttet en støvsuger i rumpa og suger ut all invollene mine... NAJS!

Eller....
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
En gutt kommer løpende mot meg, med palestina skjærf, en terrorist. Han skriker " Allah akbar, ALLAH!!". Så tar han opp en AK-47 og plaffer rundt. Skadeskutt ligger jeg på bakken, med en granat ved siden av meg. Jeg plukker den opp, mens jeg mumler " So long, morrapuler" putter granaten i lomma hans, BOOM! Jeg overlever men så kommer politifolk og skyter meg. De trodde jeg var en av dem, jeg blir stilt for retten, blir skutt. Enda et offer for Justismord...

Eller at noen tar en diger kjepp og putter den i rompa mi. De vrir rund, så tarmsystemet blir ødelagt. Etterhvert slippes det ut farlige bakterier, som jeg blir drept av, pga smerte sener.

Eller få puttet en støvsuger i rumpa og suger ut all invollene mine... NAJS!

Eller....

tard. når ble palestinaskjerf synonymt med terrorist?

jeg vil ikke dø... skal fryse meg ned til de finner en kur for død
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer bendik920:
når ble palestinaskjerf synonymt med terrorist?


Ò_ò Jeg sa at en gutteunge løp inn, med et palestina skjerf. Han er bare dum..
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Ò_ò Jeg sa at en gutteunge løp inn, med et palestina skjerf. Han er bare dum..


hva om han er smart? hva om han hadde planlagt drapet i årevis og treffer med perfekt presisjon? HÆ? HÆ?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Den klassiske:

Sove rolig og fredelig inn, med mine nære og kjære rundt meg. Jeg kan gjerne ha et lite glis om munnen og.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hoppe fra et fly og nyte utsikten mens mann faller
  • 0
Game Over bør skje når jeg er 80 år, da har jeg antakelig sett alt jeg skal.
Men hvordan?
En acme ambolt i hodet...
  • 0
while getting laid
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Dø av en boner xD
Hasta la-vista baby!
  • 0
vil dø i en krig når jeg har blitt skutt 3 ganger i magen av "the big boss" han tror jeg er død mens han sikter på en god venn av meg kommer jeg bak med pistol og sier : it is better to die as a hero , than to be killed by a big shithead as you. så blåste jeg ut hjernen så holdt jeg hånden rundt såret og falt ned et enormt stup.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Jeg vil bli spiddet i kamp mens jeg forsvarer vennene mine...

Lagt til 2009-05-01 21:37:
Siterer oski:
En gutt kommer løpende mot meg, med palestina skjærf, en terrorist. Han skriker " Allah akbar, ALLAH!!". Så tar han opp en AK-47 og plaffer rundt. Skadeskutt ligger jeg på bakken, med en granat ved siden av meg. Jeg plukker den opp, mens jeg mumler " So long, morrapuler" putter granaten i lomma hans, BOOM! Jeg overlever men så kommer politifolk og skyter meg. De trodde jeg var en av dem, jeg blir stilt for retten, blir skutt. Enda et offer for Justismord...

Eller at noen tar en diger kjepp og putter den i rompa mi. De vrir rund, så tarmsystemet blir ødelagt. Etterhvert slippes det ut farlige bakterier, som jeg blir drept av, pga smerte sener.

Eller få puttet en støvsuger i rumpa og suger ut all invollene mine... NAJS!

Eller....


Hva i guds navn er GALT med deg???
  • 0
Siterer oski:
" So long, morrapuler"


"get poor die tryin"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!