Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Aprils narr


Har du lurt noen, blitt lurt eller avslørt noen, så post her

Jeg kan vel starte med at i dag morges så leste jeg i aftenposten at nsb gir alle togpassaserere 500kr i erstatning på innstilte tog. Det må være aprilsnarr.

Xbox Live har også sent ut melding om at live er nede 3 timer i dag, og det vil jeg også tippe at er aprilsnarr.
:temurof i rutangis
  • 0
Så en i lokalavisa i dag.. At det blir bomstasjon for å redusere grensehandelen (bor rett ved grensa til Sverige). Tipper det var en aldri så liten spøk :- )
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Trondheim skal vistnok få super raske elbiler som politibiler.. Usikker på om det er spøk eller ikke..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Aprilsnarr på Gamer.no om at det blir brukeravgift på forumet!

Aprilsnarr i en eller annen avis om at det vil bli innført små el-biler som middel mot kriminalitet. Disse vil aksellerere fra 1-100 på 3.9 sekunder, og kan visstnok lukeparkere i stuen til mafiaen uten at noen merker det...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer 42:
Aprilsnarr på Gamer.no om at det blir brukeravgift på forumet!

Aprilsnarr i en eller annen avis om at det vil bli innført små el-biler som middel mot kriminalitet. Disse vil aksellerere fra 1-100 på 3.9 sekunder, og kan visstnok lukeparkere i stuen til mafiaen uten at noen merker det...


Ha ha, den skulle ha vært sann Fin-fin spøk. Jeg har ikke giddet å lete etter en aprilsspøk, om enn så lenge i hvert fall
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Siterer 42:
Aprilsnarr i en eller annen avis om at det vil bli innført små el-biler som middel mot kriminalitet. Disse vil aksellerere fra 1-100 på 3.9 sekunder, og kan visstnok lukeparkere i stuen til mafiaen uten at noen merker det...

Det var det jeg nevnte.. I Trondheim..

Lagt til 2008-04-01 11:28:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513909
Her er en artikkel om spøkene.. Trond Giske erkebiskop..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Har du lurt noen, blitt lurt eller avslørt noen, så post her

Jeg kan vel starte med at i dag morges så leste jeg i aftenposten at nsb gir alle togpassaserere 500kr i erstatning på innstilte tog. Det må være aprilsnarr.

Xbox Live har også sent ut melding om at live er nede 3 timer i dag, og det vil jeg også tippe at er aprilsnarr.


Live er faktisk nede
So long suckersssssss.........
  • 0
YouTube sin aprilsnarr er den mest geniale hittil:

http://www.youtube.com/

Klikk dere inn på noen av videoene på forsiden XD

YOUTUBE RICKROLLED 450k!!!!11EPIC
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
<quote author="42">Aprilsnarr på Gamer.no om at det blir brukeravgift på forumet!

Ja, så det jeg og
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Lærerne vår prøvde å lure oss i da!

Vi skal til klassetur til Sverige og på det hotellet vi skal være på har vi nylig (idag) fått beskjed om at vi kanskje ikke kan være der allikevel. Hotellet skal liksom ha dårlig erfaring med ungdommer og det er satt en 18 års aldersgrense. For at de skal kunne la oss være der må vi få underskrift fra foreldrene for at vi skal kunne gi dem våres ordens- og oppførselskarakterer. I tillegg må det være stille etter klokka halv elleve.

My azz.

Lærerne har ikke avslørt aprilspøken enda, men jeg er helt sikker. Hvorfor skulle dette komme fram akkurat på 1. april når vi har forhåndsbestilt lenge?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Tror GTA 4 ikke blir utsatt for PS3! Det oser aprilsnarr
Chillbill
  • 0
det var mange bra på http://www.blizzard.com/us/ diablo piniata

lærerne våre prøvde å lure oss i dag, de sa at skolen vår var utvalgt til en prøveordning med tre muntlige eksamener istedet for en. ingen i klassen min ble overbevist, vi var sikre på at det var en spøk før vi hørte om det.

i fjor, derimot, lurte de oss trill rundt. vi skulle på en eller annen utflukt, så kommer de med refleksvester. da vi fikk høre at det ikke ble noen tur hvis vi ikke hadde på oss refleksvester, ble det kaos, det var godt gjort å lure oss så bra...
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Siterer Kronoz:
Trondheim skal vistnok få super raske elbiler som politibiler.. Usikker på om det er spøk eller ikke..


Det var spøken, ja. Det står i samme annonse at de har en innretning som ødelegger el-systemet i fluktbilen, burde ikke det shutte ned El-Bilen og?

Addet: http://wow-europe.com/wrath/features/bard/bardclass.xml det må da være aprilsnarren- sammen med at WoW kommer til konsoll. Eller?
  • 0
Siterer Kronoz:
Trondheim skal vistnok få super raske elbiler som politibiler.. Usikker på om det er spøk eller ikke..


Det er deffinitivt en spøk, oneklen min er adm. dir. i Thinck og noe sånt er HELT usansynelig
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Våkna av at kjæresten til mora mi skriker at det står en elg på hverandaen. Jeg beit ikke på, men broren min gjorde det.
Han ble så jævlig sur!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Våkna av at kjæresten til mora mi skriker at det står en elg på hverandaen.


Det er jo verdens dessidert eldste!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Jeg har ikke blitt lurt
jeg liker sjøpølsa
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
http://kotaku.com/

Kotaku har blitt om til "Kaketaku", en spillside som bare handler om kaker.
  • 0
http://www.idg.no/nyheter/article92865.ece
Det har nylig stått mye om at de fleste internettleveandørene nektet å sammarbeide, så det var jo litt mistenkelig at de plutselig skulle snu.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Strategist:
Det har nylig stått mye om at de fleste internettleveandørene nektet å sammarbeide, så det var jo litt mistenkelig at de plutselig skulle snu.

Trykk på "listen". Da står der aprilsnarr
  • 0
sjekk ut www.til.no... den er enkel å se med en gang xD
Jeg sparker rompe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!