jeg og mine venner har laget humor! 
Antall innlegg: 17![]() ![]() | Gi meg litt feedback a http://youtube.com/watch?v=5qmYN6Ne85o&feature=user http://youtube.com/watch?v=Bg_ORC_i_T4&feature=user There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma. | |
| ||
Shavis![]() ![]() | Ikke for å være frekk, men filmene var kjedelig å se på | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Synes ikke den gitargreia var noe særlig morsom. No offence, min humor suger Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Black Metal videoen var ganske morsom til tider, men likte ikke den andre så godt. Litt for random.. og intern, kanskje? I stood in the fire. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Suppeelsker: Synes ikke den gitargreia var noe særlig morsom. No offence, min humor suger nei det gjør den ikke... Du og vennene dine har sær humor jeg ikke forstår meg på...desverre | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skjønte ikke dritten av de filmene jeg Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Litt barnslig humor..sånn som min... Synes det er bra jeg... ALF GEIR?!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | vil gjerne ha tilbake de 4 minutene og 23 sekundene jeg kastet bort på den første videoen! det var ikke noe morsomt! sorry! bedre lykke neste gang! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Syntes begge to var dritmorsome. Jeg er nå ganske dum nå jeg da | |
| ||
| Math1as | Beklager, men likte ikke de filmene. Humoren i filmene var tragisk. | |
| ||
Moderator | Så litt av den første. Starten var litt morsom, men så ble det kjedelig, så jeg hoppa over det meste. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» ... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Den første var faen meg genial. Free to those that can afford it, very expensive to those that can't. | |
| ||
![]() ![]() | There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Nummer to var jo genial Everyday I'm Hustlin' | |
| ||
Master_bandit![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Altfor dårlig redigert, sorry | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | så nettop den nummer tre den var jo bra Everyday I'm Hustlin' | |
| ||
![]() ![]() | There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma. | |
| ||