Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjell Kristian Rike er død


Vinteren på nrk blir ikke helt den samme mer

r.i.p
:temurof i rutangis
  • 0
trist... rett og slett...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Forferdelig trist nyhet. Følger med på alt som er av vintersport på TV, og hadde nesten blitt litt kjent med denne karen gjennom TV- ruta. Herwig- Carlsen og Rike i kommentatorbua, det var tidenes radarpar. Nå håper jeg førstnevnte får kommentere alene fremfor at de henter inn en ny.

Ufattelig trist, og ikke minst sjokkerende da jeg ikke visste at han var syk.

R.I.P
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
  • Los
  • Los
Nå gikk det akkuratt opp for meg hvem han var....! Dette var veldig trist Ser ikke på sport, men han er jo erke norsk på en måte. Han var en fabelagtig komentator og jeg huske man en gang jeg ble engasjert av stermmen til duoen, selv om sport ikke er min ting

RIP Kjell Kristian Rike, vintersport blir aldri det samme
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
*Snufs*... *Snufs*... *Buhuuhuuuuu!!!*
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Aldri hørt om han, men jeg har sikkert hørt han når han kommenterer under vintersport.

R.I.P
So long suckersssssss.........
  • 0
Skiskyting er, sammen med hopp, min favoritt vinteridrett.
Men opplevelsen blir nok aldri den samme igjen nå som Kjell Kristian Rike har gått bort.
Jeg tror det blir veldig spesielt, ikke bare for meg, men for mange, å høre på serieåpningen i skiskyting uten Rike i bua.
Det er tragisk at han gikk bort kun 63 år gammel, og han kommer til å bli savnet av mange, i uendelig lang tid.

Hans engasjement når han komenterte, gjorde nok sitt for interessen for skiskyting her i landet. Får håpe at dettte ikke var forgjeves, og at mange vil følge med på skiskytingogså uten Rike.

Kjell Kristian, du var en stor mann, hvil i fred..
You'll never walk alone
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!