Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva irriterer deg?


Jeg hater å være forkjølet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hater når jeg skal snakke med noen og ikke klarer å si hva jeg skal si og ender opp med en mellom ting mellom mumling og arabisk (tror jeg)
  • 0
Det når det skjer noe bra skjer det som oftest noe dårlig. Les: Både Liverpool og Liverpool U21 vant, men både Fabio Borini og Marc Pelosi er ute resten av sesongen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dårlige folk i Dota 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fikk NRK kontrollør på døra Mandag så må begynne og betale lisensen igjen siden jeg nå har Tv kanaler. Blodsugere!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Når folk sniker i køen, og tror de har så mye dårligere tid enn alle andre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Regninger som må betales før jeg kan bruke penger på det jeg vil ha.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Evnen jeg har til å konstant få papirkutt. Fikk lyst til å lese litt, men ende opp med 3 papirkutt på bare 4 sider :p
  • 0
Siterer ElGamer:
Evnen jeg har til å konstant få papirkutt. Fikk lyst til å lese litt, men ende opp med 3 papirkutt på bare 4 sider :p

Uff,det er vondt og så svir det!

Irriterer meg over kunder som står foran i kassa og holder en hel samtale gåendes med den butikkansatte om hvor de bor og hvorfor de er i byen før de kommer med den siste kommentaren sin ytt,pytt,det er ikke så farlig det er mannen som betaler!
(Etter at hun har trukket frem Visa kortet og skal betale...)
Det danner seg faktisk en kø bak deg dame og hvis du hadde holdt kjeft og betalt for varene dine så hadde jeg allerede vært ferdig og på vei ut av butikken før du er halvveis i din bunke med klær som du kjøper!
Men nei da,når man går på byen i 10.cm tynne hæler på støvelettene og handler for nesten 1000.kr da får man ekstra service istedenfor de stakkarne som bare bruker 200.kr på noen få plagg. Uff.trengte virkelig og få det ut nå...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Bikkja klarte nettopp og dytte ned en pyntegjenstand av frostet glass på gulvet så den ble knust i biter,måtte finne frem støvsugeren og fjerne glasskåra.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Slim i halsen.
  • 0
Leter i stua etter ett spill som jeg vet ligger i ett annet cover men kan ikke finne det.
Så kommer jeg på at jeg ryddet vekk noen spill til soverommet da jeg fikk besøk en dag og selvfølgelig ligger det på toppen av noen dvder rett foran meg når jeg går inn på soverommet.30.min rydding og leting bortkastet...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Du høres ut som en uorganisert person. Å legge spill, filmer eller andre discer i noe annet enn sine egne covere burde være en synd.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Du høres ut som en uorganisert person. Å legge spill, filmer eller andre discer i noe annet enn sine egne covere burde være en synd.

Uff,ja jeg vet.
Jeg har faktisk ett system i alt rotet mitt men dessverre så er ikke hukommelsen min helt 100% så har en tendens til og glemme ting,spesielt hvis de forsvinner ut av syne eller jeg ikke har rørt de på en god stund.
Det er faktisk lett og legge spill i ett annet cover når jeg skal bytte spill og spille noe annet men jeg tar en runde innimellom og går gjennom det jeg har av spill og hvis det er noen som ligger i feil cover så legger jeg de tilbake der de skal være. (Men er enig i at det burde regnes som en synd ja,he,he.)

Tilbake i tråden så finner jeg meg selv irritert på regninger som må betales,har nettopp betalt 3.stk og venter enda på at Nrk Lisensen skal dumpe ned i postkassa så jeg kan få betalt den i Mars måned.
Dette er en av de verste regningsmånedene jeg har hatt på flere år nå i Januar-Februar p.g.a uforutsette utgifter + at jeg må betale skatt igjen.Lenge leve Norge og det flotte velferdssystemet vi har her!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Å legge spill, filmer eller andre discer i noe annet enn sine egne covere burde være en synd.


Jeg var en synder før må jeg innrømme. Nå er det nesten at jeg legge spill i alfabetiske rekkefølge, årstall og utgiver :p

Irriterer meg over at jeg ikke klarer å komme meg opp av senga når jeg egentlig vil det. Til vanlig er det ikke et problem, men nå i ferien som jeg er fult opptatt av jobb, så får jeg omtrent ikke tid til annet. Pokker ta den utrolig komfortable senga!
  • 0
Folk som blir aaaaaaaalt for personlig på forum, og forteller om skikkelig personlige ting i det første innlegget deres.
  • 0
Ekstremt irriterende personer på Black Ops.

Det som er mest irriterende er når eg strever med ein ting og får det ikkje til.
  • 0
Youtube reklame.

Ikke nødvendigvis at det er reklame.
Bare det at det er den samme j***a reklamen som spilles hele tiden.
Pepsi og G-Sport er nå på min hat-liste.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Youtube reklame.

Ikke nødvendigvis at det er reklame.
Bare det at det er den samme j***a reklamen som spilles hele tiden.
Pepsi og G-Sport er nå på min hat-liste.


Jepp, samt den tannkrem reklamen eller hva det er.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dårlige reklamer på TV`en.

- Det er bare så irriterende. Men også liker eg ikkje folk som "camper" og "hacker" på online. Spesielt på FPS spill som CoD spillene.
  • 0
Altfor høy lyd på reklame.
  • 0
Glemte og sette i strøm kabelen på Pcen så trodde den døde for meg da skjermen plutselig ble svart og den ikke ville slå seg på igjen...Irritert på meg selv nå!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hater å få skryt når jeg ikke fortjener det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!