Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken nettleser bruker du?


  • LuXe
  • LuXe
Firefox 3.0, tok egentlig ikke hva som var så bra med Chrome.
  • 0
Siterer Zook:
Lastet nettopp ned Opera, og til nå syns jeg det er buttfucked. I hvert fall på her på GR. Når jeg poster en melding, og går ut av tråden, står det at jeg ikke har postet. Og jeg må gå ut av hele sub-forumet for at det skal stå at jeg har postet.

Det har ingenting med min PC å gjøre, det samme skjedde hos fetteren min.

Men jeg skal prøve å vende meg til det, eventuelt sjekke om det ordner seg.


Det bruker aldri å skje med meg...

Og jeg bruker nesten bare Opera (bruker Firefox av og til)
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Andzel:
At den er kjapp Luxe:

Ikke slik jeg har sett. FF er kjappere på warm start, og på sideåpning.

Open Webpage www.Cnn.com

Chrome 8.1 Seconds
Firefox 2.0.0.16 7.8 seconds


Kilde;
http://leeraito.com/google-chrome-speed-test/
  • 0
Har brukt Opera i flere år nå! Lett og oversiktlig. Kommer ikke til å bytte ved det første!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Jeg bruker for det meste Opera. Genial nettleser .
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Bruker Chrome og jeg er storfornøtd. Raskere nettleser skal du lete lenge etter! Det eneste problemet er at det er noen ting som ikke funker helt som det skal i Chrome, men da bytter jeg bare til FF3
Ære være Naughty Dog!
  • 0
LuXe: Du må lese kommentaren på slutten, han har ikke testet speeden men nette sitt liksom.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Citerer nintendofreak:Bruker alle tror jeg. Alle=Epiphany, IE, FireFox, Opera, Safari og Chrome.

Ikke Explorer?


IE=Internet Explorer.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Hvilken nettleser som er raskest på din PC kan vel ikke måles utifra statistikk. FireFox er hos meg mye raskere, med Chrome så opplever jeg at sidene fryser ett par sekunder før noe dukker opp.
At the moment bruker jeg Flock, den er raskere enn FF, Chrome og Opera hos meg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
bruker Chrome
You'll never walk alone
  • 0
bytter litt fra firefox,Chrome,safari,opera og internett explorer
Vet ikke helt hvorfor
  • 0
  • Zook
  • Zook
Faen, det eneste som funker på GR er Explorer, men det er altfor treigt. Opera, Chrome og Firefox...jeg har prøvd alle sammen. Dere vet når man går inn i en tråd? Tegnet ved siden av en tråd er blå før man går inn i den, og skal være grå når man går ut. Slik var det i hvert fall i Explorer, og da kunne jeg lett holde oversikt over hvilke sider jeg hadde besøkt den dagen.

Alle de andre nettleserne, har blå skrift hele tiden. Jeg får vel bare bite i det sure eplet, og venne meg til det...spørsmålet er bare hvilken nettleser jeg skal bruke. Tror nok jeg velger Firefox foreløpig.

Forresten, vet noen hvordan man kan få favoritter/mest besøkte sider som startside (Firefox) ?
You're sleeping over, right?
  • 0
Firefox med alienware skin=D Bruker aldri noe annet. Chrome var stygg og Explorer fucker seg hele tia av en eller annen grunn. Kan ikke si noe om Opera, har ikke prøvd det noe serlig.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Zook:
Alle de andre nettleserne, har blå skrift hele tiden.
Opera har ikke det hos meg. Der kommer det grå skrift når jeg går ut av tråden. Samme med Chrome. FF har jeg ikke prøvd på GR.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Strategist:
Citerer Zook:
Alle de andre nettleserne, har blå skrift hele tiden.
Opera har ikke det hos meg. Der kommer det grå skrift når jeg går ut av tråden.


Hm, ja jeg tok feil. MEN, det retter ikke på at Opera er helt hjernedødt til å oppdatere på GR. Jeg må gå ut av hele forumet og inn igjen for å se posten min, og det kan jeg ikke leve med.

Gikk tilbake til Explorer, jeg...det er forsovet greit, selv om det er litt tregt.

Lagt til 2008-09-10 22:30:
Siterer Zook:
Forresten, vet noen hvordan man kan få favoritter/mest besøkte sider som startside (Firefox) ?
You're sleeping over, right?
  • 0
Bruker IE 8 Beta. Funker greit, bare at det er en beta da
  • 0
Folk må laste ned http://www.flock.com/
Det er raskest hos meg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zook:
MEN, det retter ikke på at Opera er helt hjernedødt til å oppdatere på GR. Jeg må gå ut av hele forumet og inn igjen for å se posten min, og det kan jeg ikke leve med.
Det er bare å venne seg til å bruke F5 knappen. Da oppdaterer du siden. Ingen nettlesere oppdaterer siden automatisk, men noen gjør det når du trykker tilbakepilen/backspaceknappen. I Opera kommer du tilbake til nøyaktig slik det var før du trykket deg inn på en link. For å oppdatere siden trykker du som sagt F5.

Lagt til 2008-09-11 11:39:
Dessuten gjør det at Opera ikke oppdaterer siden automatisk at det går mye raskere å laste inn siden du nettopp har vært på enn i for eksempel IE.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tror dessverre ikke jeg klarer å vende meg til å bruke F5. Holder meg til Explorer, det er jo egentlig greit.
You're sleeping over, right?
  • 0
Da har jeg Flock også gitt.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!