Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Lan Party: vinterferien 2009


Hørtes arti ut det her litt mer aktuelt enn bondeLAN på snåsa! hadde vært arti det også! Hvordan er parkeringsmulighetene der?
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer SeTorsken:
Hvordan er parkeringsmulighetene der?


Veldig bra
  • 0
NYHET:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * * Dette er en automatisk generert epostmelding. Ikke svar. * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Vi har behandlet din søknad. Du kan sjekke utfallet på våre nettsider. Etternavn
og referansenr. må benyttes. Husk å skille mellom store og små bokstaver

Statussiden: http://www.frifond.no/Soknad
Etternavn: Johansen
Referansenr: ******** (sensurert av meg)


Og der sto det at vi har fått innvilget søknaden om noe støtte fra Frifond!

Dessverre, må jeg legge til, gir frifond kun 1000kr til (mange små) premier. Så, det ville vært topp om noen har kontakter innen spill og hardware (eller tilnærmet hva-som-helst (eks. kule klær) ) de kan engasjere, og få noen premier.
  • 0
Ok, da har jeg meldt meg på. Tar med xbox360, jeg har 2 kontroller.
Tar med halo3, Left 4 Dead, og kanskje rock band? Har en del arcade spill.
Hvis jeg tar med Dancing stage universe, tør noen faktisk spille det? Hopp hopp!

Edit: Innser at jeg har et skjerm problem. Har xbox, men tv skjermen den er på nå er for tung til å bæres noe sted. Hm. Extra skjerm anyone?
  • 0
Vi skaffer TV
Det er en del penger satt av til leie av utstyr.
Faktisk, må se det an litt.. og det orker jeg ikke i dag her utenfor Hahn flyplassen
men det kan tenkes at hvis du tar med utstyr skal du få noe for det
  • 0
Fack vil også være med på dette

Men har ikke penger og bor helt oppi Narvik, så det blir dyre greier på kort tid

Håper det blir et bra LAN og at flest mulig GR brukere kommer, jeg hadde vært der om jeg bodde nærmere Oslo!
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Setter stor pris på interessen SirEld, og har også stor forståelse for avgjørelsen.
  • 0
Fristen for påmelding nærmer seg, og det er fremdeles plass for alle som vil komme. Påmelding skjer ved å sende mail med nødvendige opplysninger (hvilke er presisert i førsteposten) til [email protected].
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hei igjen,
jeg vil bare kort si at det dessverre ser ut til at det blir vanskelig å få til custom-t-skjorter, grunnet at Frifond ikke ville støtte det Men oppgi gjerne opplysninger om det allikevel, hvem vet, kanskje det vil skje noe.
  • 0
Hvordan ser tskjortene ut anyway?
  • 0
Vel, det blir ikke noe av custom anyway.. det vi kan håpe på er "offisielle".
Men, siden du er så nysgjerrig.
Jeg hadde tenkt (følgende er fra dokument) :

Deltaker t-skjorte:
- Hvit t-skjorte
- (Svart: ) Logo *foran på brystet
- (Svart skrift: ) Gamereactor LAN v.09 *på ryggen
(- sted og dato under teksten bak? mindre skrift)

CREW:
- Svart t-skjorte
- (Hvit: ) Logo *foran på brystet
- (Hvit skrift: ) CREW @ Gamereactor LAN v.09 *på ryggen
(- sted og dato under teksten bak? mindre skrift)
  • 0
Carl Thomas og jeg tar gjerne turen innom en av dagene og hilser på med Street Fighter IV og litt Street Fighter IV-premier til dere. Vi må bare finne en dag som passer først.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Håååååper morra mi går med på at jeg kan dra
  • 0
Jeg er på fjellet fra den tiden LAN'et er. Synd, for hvis ikke vil jeg nesten 100% ha meldt meg på.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Jeg er også på fjellet Nedtur

Noen planer om å arrangere neste år også?
Knurr...
  • 0
er det for seint å melde seg på?
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
-Turbo.. vi får jo se an hvordan det går nå.. hehe, håper jo på suksess, og dermed er muligheten for flere spilltreff meget større.

Til savage og alle andre. Nei, det er ikke for sent å melde seg på.
Vi satte fristen for å sparke dere bak , men det er altså fortsatt åpent for påmeldinger .. vi ber dere skynde dere litt da


Forresten.. litt sent, sorry, men:
http://www.gamereactorlan.weebly.com !

Hvis noen i Oslo (eller utenfor..) kunne tenke seg å henge opp plakaten på frontsiden si ifra så sender jeg fil per mail.
  • 0
Da har jeg fått ivertfall 1 kompis som kansje vil være med, og det kan øke sjansene mine hos modern og om jeg får lov

Kan kansje ta med PS3'en min Og 1 kontroll. har dessverre ikke så mange online spill, men har GH IV, Battlefield bad Company, Skate1 og 2, LBP og GTA IV. blir kansje et kjøp av CoD4 i en nær fremtid (veldig nær)

har oxo en nintendo wii med 1kontroll, og ett online spill som er Brawl...(kompisen min har oxo et ukjent antall kontroller som kansje kan bli med på lanet)

og vis dette trengs har vi begge ganske greie kunnskaper innen Data og spill (og jeg har hatt litt erfaring innen rigging av forskjellige ting) så jeg kan ivertfall hjelpe (veit ikke om kompisen min gidder men..)

er 15 så får håpe det er gammelt nok til å hjelpe til da
  • 0
Kjempeflott at du prøver å komme EvilNicholas. Send mail til [email protected] med næremere beskjed og detaljer når du er klar, så får du nødvendige skjema og info. Det blir kanskje lettere å overtale foreldrene dine om du viser dem reglene for lanet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Kjempeflott at du prøver å komme EvilNicholas. Send mail til [email protected] med næremere beskjed og detaljer når du er klar, så får du nødvendige skjema og info. Det blir kanskje lettere å overtale foreldrene dine om du viser dem reglene for lanet.


Okei
  • 0
Modern har gitt meg lov hvis jeg tar med en venn (sikkert noe å gjøre med at jeg ikke har møtt noen av dere irl før...) men da kommer jeg mest sannsynelig siden en kompis av meg uansett hadde lyst til å bli med
  • 0
Kjempefint
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Kjempefint


sender nok underskriftene i løpet av helgen ^^

(Like greit å si ifra om det her en å fylle opp innboksen din )

Lagt til 2009-02-12 20:54:
he he nå har jeg skaffe dere litt reklame oxo :p

<-- enkel og grei måte å reklamere for lan på
  • 0
xD
Fint bilde du har der gutt, hva gjelder det?

Håper du finner noen å dra med, vi håper å se dere der
  • 0
(beklager dobbel, hvis det blir det)

Vil informere om at førsteposten er blitt kortfattet. Og om at vi gjerne tar i mot påmeldinger.. yep.

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!