Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


Siterer Cboy J-kins:
Ehem rettelse, Lidl er kjøpt opp av Rimi å har trukket seg ut av Norge.


Nemlig. Det var det som var poenget mitt. Lidl har nå søndagsåpent, men -sebastian- får ikke noe utbytte av det, siden Lidl har trukket seg ut.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer nintendofreak:
Citerer Cboy J-kins:
Ehem rettelse, Lidl er kjøpt opp av Rimi å har trukket seg ut av Norge.


Nemlig. Det var det som var poenget mitt. Lidl har nå søndagsåpent, men -sebastian- får ikke noe utbytte av det, siden Lidl har trukket seg ut.


Voops, beklager jeg klarte bare ikke å se genialiteten i setningen.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Spreeky:
ctf_PCWoG blir verdensberømt, mens ingen legger merker til deg. Du blir lei deg og prøver å få oppmerksomhet ved å ''Ta over skolen''. Du går til skolen med en pistol, men ingen legger merke til deg. Du er lei av livet og henger deg i klasserommet. Liket ditt er ikke funnet ennå, fordi ingen legger merke til det. Gratulerer du er en taper, mens ctf_PCWoG er verdensberømt

Ønsker meg at de tre neste skal skrive ''Lord boms er en taper'' (Revenge bitch )


Lord boms er en taper.
Du er en enda større taper enn Lord boms
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Siterer -sebastian-:
Du blir så god til å sjonglere at du ikke gjør annet, og til slutt sjonglerer du med 20 kulestøtkuler samtidig. Du går konstant rundt og sjonglerer med jernkulene, og ødelegger alt som er over deg. Du kaster med slik kraft og presisjon at kulene ikke går ut av bane, du mister ikke én eneste. Det ender med at du blir satt på strømstolen for ekstremt grov samfunnsødeleggelse, hvor du sjonglerer til siste slutt.


EN VERDIG SLUTT PÅ MITT LIV!


Jeg vil at min mobil er intakt.
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Mista skjermen nå igjen?

Den er intakt, men jeg stjeler den.

Jeg vil være the Sniper (fra TF2)
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Du fullfører Bioshock, men det var på den letteste vanskelighetsgraden, så du får ikke særlig mye glede ut av det!

Jeg vil ha slutt på krangling osv på forumet her!
Sondro =P
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Siterer nintendofreak:
Mista skjermen nå igjen?


Jeg har mistet skjermen kontinuerlig de siste ukene.
Det blir slutt, men du blir bannlyst for å være en god medborger. Akkjamensan!

Jeg vil vinne spillet. (Jeg tapte spillet!)
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Du vinner, men katten til naboen skjerer seg på en tråd og må bo uten kaviar i en uke.

Jeg vil ha en apekatt i fjøset.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Du vinner, men katten til naboen skjerer seg på en tråd og må bo uten kaviar i en uke.

Jeg vil ha en apekatt i fjøset.


Du får en apekatt, men du får den i fjEset.

Jeg vil ha en ny CPU.
"get poor die tryin"
  • 0
Du får en på 0,5 GHz.

Jeg vil at GR skal bli verdens største spillutvikler.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Du får en på 0,5 GHz.

Jeg vil at GR skal bli verdens største spillutvikler.


Ok, men da må du spise en planke og en tube solkrem!

Skulle ønske at GTA SA kom til PS3 Allt helt likt som i det gamle spillet, men med supergrafikk
Shitting dick nipples
  • 0
Det kommer med supergrafikk, så super at PS3 sprenger til lol.

Jeg ønsker meg en RAM brikke til.
"get poor die tryin"
  • 0
Du får en RAM-brikke til. Du danser en gledesdans og ruller deg rundt på stueteppet. Det du glemte, var at du gikk kledd i en fleeze-genser, og teppe + fleeze skaper statisk elektrisitet. Du kommer borti RAM-brikken, og all den statiske elektisiteten fyker igjennom den, noe som fører til at den blir ødelagt.

Jeg vil ha den gamle Spillomodding.no tilbake!
  • 0
De kommer tilbake, men modereres av paranoide folk som banner alle og deres IP / PC serial.

Jeg ønsker at internett var bedre.
  • 0
Det blir bedre, så bra at Pc'en din ikke klarer å kjøre det.

Jeg ønsker meg en hubaluba-tsjalabong
Sproing!
  • 0
Du får den i posten, men tilfeldigvis lagg pakken til naboen din rett atmed, den inneholdt en stinkende gammel gaudeost! Noe som førte til at hubaluba-tsjalabong luktet som døde lik...

Jeg ønsker meg en plass hvor jeg kan bade i ferskvann ute...
Decyfered!
  • 0
Du får det og bader i vannet, men jeg pissa i det.

Jeg ønsker meg en GPU.
"get poor die tryin"
  • 0
Du får en GPU, en Gammel, Protesterende Uighur. To dager etter blir Uighuren din drept av kinsesisk opprørspoliti.

Jeg ønsker meg et nytt skateboard
Sproing!
  • 0
Du får det, men så fallre hjulene av og du står igjen med et Snowboard..

Jeg ønsker meg en bil som ikke går på bensin eller diesel, som ikke bruker strøm og som er meget miljøvennlig.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Siterer Andreas-fox:
Du får det, men så fallre hjulene av og du står igjen med et Snowboard..

Jeg ønsker meg en bil som ikke går på bensin eller diesel, som ikke bruker strøm og som er meget miljøvennlig.


Du får bilen, men den funker ikke for den har ikke noe å gå på

Jeg vil ha et fly
Shitting dick nipples
  • 0
Ok, men det er fra et u-lands overskuddslager, det vil si et papirfly.

Jeg ønsker meg Paven
  • 0
paven WTF?

Du får Paven men det viser seg at han er pave djevelen eller noe sånt bullshit og bannlyser deg til 40 år i hælvete.


je vil finne på noe bedre en det der
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Du sier: "Du får Paven, men faller ned trappa og brekker ryggen, men du bryr deg ikke og går videre, men det viser seg at Paven har mutant krefter så han tar beine ditt og kaster deg ut vinduet så du også brekker ryggen."

Jeg vil ha en krokodille madrass.
I was frozen, today!
  • 0
je gir deg en krokodille madrass med ekte levende krokodiller som holder deg til fangen og krever gissel mat siden du smakte bæsj


jeg vil få en normal døgnrytme.
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!