Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ranger låta over deg! *les regler* [lek]


Kanskje den værste personen til å ta denne sangen med tanke på at alt av Eminem sitt eldre verk er perfekt for meg, det var det som faktisk gjorde meg interessert i musikk. Dette er også en av favoritt sangene mine av han, noe som kanskje ikke sier så mye med tanke på at alt det gamle hans er "en av favoritt sangene mine".

Beste linjene i sangen;
Siterer Eminem - Marshall Mathers:
I'm anti-Backstreet and Ricky Martin
with instincts to kill N'Sync, don't get me started


Siterer Eminem - Marshall Mathers:
New Kids on the Block, sucked a lot of dick
Boy/girl groups make me sick


Jeg kan viiiirkelig ikke gå lavere enn 10/10

Aloe Blacc - I Need a Dollar
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Zook
  • Zook
En sang jeg har hørt flere ganger og liker ganske godt. Veldig fengende og behagelig sang. Flott refreng og god bruk av piano. Den er kanskje i overkant trygg og enkel, men det er ikke noe stort problem. 7/10

A Tribe Called Quest - Luck of Lucien
You're sleeping over, right?
  • 0
Ikke dårlig. Fet beat og chill melodi. Disse gutta skal jeg helt klart høre mer på i fremtiden. 8/10

Eminem - Business
http://www.youtube.com/watch?v=IdS3WVYr834
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Trudde jeg hadde begynnt å like hip hop bedre enn før.
Tydeligvis ikke.
Refrenget var greit, men verset var kjedelig.
Gode rhymes, men teksten i seg selv var meh.

4/10

Neste sang:
Litt norsk Folk Rock/Metal

Gåte - Sjå Attende
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Wow, det funka myeeeeee bedre enn jeg håpet på haha, likte vokalene, instrumentale var ok.

7/10

Rise Against- Hero Of War

http://www.youtube.com/watch?v=_DboMAghWcA&ob=av3e
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Husker jeg fikk frysninger første gangen jeg hørte den, og det gjør jeg også noen ganger fortsatt. Teksten er jo helt fabelatig, og vokalen og gitarspillet er spot-on.

8/10

På tide med litt klassisk filmmusikk:

The Lord of The Rings OST: The Bridge of Khazad Dum

http://www.youtube.com/watch?v=NUIZvAe3RBg
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
En klassiker innen filmmusikk

10/10

Vi slår til med litt folk metal

Korpiklaani - Vodka
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Har hørt den før, og dette er bare cheesy, lavkulturell metal. Finner som promoterer for vodka, blir like dølt som amerikanere som promoterer for våpen. Minus for kanskje den styggeste bruker av greenscreen jeg har sett i en musikkvideo. 4/10.

Jeg håper dere hater denne:
http://www.youtube.com/watch?v=jXut97F2Qew
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jasså? Black Veil Brides, huh?
Har vært mye drittkasting om dem.

Faktisk, synes jeg ikke det er så ille. Joda, det er veldig simplistisk og mainstream Rock, men det er ikke horribelt.
Faktisk, på tross av vokalistens meh stemme, er den litt catchy i refrenget. Ikke så værst melodi. Potent gitarsolo hadde de også.
Og det er i alle fall ikke Knives and Pens. Den var mye værre.

Overall: 6/10

Neste sang:
HER skal dere få høre noe skikkelig crap.

What could it be? Click to find out.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Er ikke noe særlig fan av growling i utganskpunktet men dette ble så idiotisk som det går ann å bli. Noen melodi klarer jeg egentlig ikke å få fram og dette er jo på grensen til å i det hele tatt være musikk i mine øyne. I tillegg er teksten så uorginal som det går ann å bli.

3/10

Neste sang:
http://www.youtube.com/watch?v=MbcTljcK-BU&feature=related
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Mmmm, deilig og avslappende musikk.
Likte partiet med spansk/italiensk gitarspill elsker sånt.
Ellers var det fin melodi, bra gitarspill og helt grei tekst.

Overall: 7/10

Neste sang:
Åååååhå hå håå... Her skal dere få noe skikkelig å bryne dere på.

Tør du klikke?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Herregud den var ille! det der kan ikke kalles musikk 1/10

Scar symmentry - the illusionist
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Ehrrr, ikke noe for meg. Jeg skjønte ikke noe av det som ble sunget (?), tror faktisk heller jeg ville hatt en instrumental av den ettersom "syngingen" bare plager meg..
4/10


Spose - I'm Awesome
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Ehrrr, ikke noe for meg. Jeg skjønte ikke noe av det som ble sunget (?), tror faktisk heller jeg ville hatt en instrumental av den ettersom "syngingen" bare plager meg..


Selv den vanlige syngingen?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
"vanlige" syngingen.. Jeg forstod tilogmed lite av det, som en av de øverste kommentarene sier;

"1:00 Rebel ninjas call my name, I was drowning a mole when they came"

Det var det jeg hørte også..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hva så? Plager selv den vanlige vokalen deg bare fordi du ikke forstår det han synger?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ja, vis ikke kunne det jo like greit bare vært random lyder eller ingenting. Men har det virkelig noe å si hva jeg syntes om den? Det er ikke noe for meg uansett om jeg hadde forstått det eller ikke...

Siterer NewAge:
Spose - I'm Awesome
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Haha, digger lyrikkene. Vokalene og instrumentale er litt meh

7/10

System Of A Down- B.Y.O.B

http://www.youtube.com/watch?v=zUzd9KyIDrM&ob=av3e
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Ugh, den var slitsom å høre helt igjennom.
Bare slitsom, rett og slett.

3/10

Neste sang:
Instrumental Black Metal.

Blutklinge - Night I
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Er ikke særlig fan av Black Metal. Litt slitsomt å høre på egentlig

6/10

Denne er helt syk:

Passenger of Shit - Stapletapewurmsonmypenis

http://www.youtube.com/watch?v=X5KJM4XCLSQ
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
den vad bare dum ikke noe menning i sangen i det helle tatt! 3/10

Vreid Sound of the River
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Generelt tøff instrumentalt, men vokalisten ødelegger. Growling, eller hva dette nå er, er generelt noe jeg misliker meget sterkt og i denne sangen er det ikke særlig godt gjennomført engang. I tillegg synger han stygt på de rolige delene også. 5/10

Avenged Sevenfold - So Far Away
Just kill him with your awesome
  • 0
Endelig et band jeg har hørt om her.. A7X er veldig bra, og denne sangen er veldig fin! 8/10

System Of A Down - Aerials

http://www.youtube.com/watch?v=L-iepu3EtyE&ob=av2e
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
en av de beste SOAD sangene noensine 9/10

Vektor - Black future
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!