Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ranger låta over deg! *les regler* [lek]


  • Zook
  • Zook
Siterer kEv_91:
Btw, kan noen fortelle meg hvordan jeg får endret linken til at den viser navnet som dere har gjort? Har helt glemt hvordan man gjør det.


<ahref="link">tekst</a>

Bare fjern mellomrommet helt på starten, mellom "a" og "href". "Link" og "tekst" bytter du ut med, ja, link og tekst. Slik:

Mumford & Sons - The Cave
You're sleeping over, right?
  • 0
den var fin den, ikke akkurat min type musikk men 8/10

Dimmu borgir - the sacrilegious scorn
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Det der er hvertfall ikke min type musikk. Vil helst ikke gi karakter.

Notorious B.I.G - Dead Wrong
http://www.youtube.com/watch?v=HSj4_8MR2lI
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
ikke min type musikk i det hele tatt 3/10

Finntroll - Nedgang
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Det der er hvertfall ikke min type musikk. Vil helst ikke gi karakter.


Siterer shotgunrain12:
ikke min type musikk i det hele tatt 3/10


Hva er vitsen? Dere prøver jo ikke engang.
You're sleeping over, right?
  • 0
Herlighet! Både Predator og shotgunrain.
Som Zook sier, dere prøver ikke engang. Dersom dere ikke liker musikken, så prøv å se på den objektivt, og ikke subjektivt.

At dere ikke liker den er ingen unnskyldning i det hele tatt.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Er ikke den største fanen av folk metal av det overepiske slaget. Føler det blir litt sånn Dimmu Borgir look-alike med det her. Generiske melodier med litt hard tromming, og sånn synth i bakgrunn for å få litt stemning. Hadde jeg hørt på denne sangen for seks år siden, hadde jeg kanskje likt den, men ikke nå. 6/10.

Noe annet for metalfans å bryne seg på (noe virkelig bråk, som det skal være):
Anaal Nathrakh - I Am The Wrath Of Gods And The Desolation Of The Earth Music
http://www.youtube.com/watch?v=ZCTXqi7NObQ
http://open.spotify.com/track/4mziqJwJpeTdEhwIoyWXKp
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zook:
Hva er vitsen? Dere prøver jo ikke engang.


Jeg har ikke peiling på hvordan man "analyserer" en sang her. Jeg hørte en sang, jeg likte den ikke, å la ut en ny. Spilte etter reglene, hva er det å klage på?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Du kan jo prøve? Bryte ned musikken. Se hvordan den er satt opp. Hvilke ting er det som er bra gjort og hvilke ting er ikke det?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg prøver så godt jeg kan...

veldig brutal sang, flott med gitar og trommer. Vokalene ødlegger veldig, selv om jeg liker growling og screaming. 6/10

The Few agiainst many- Brand mark
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Jeg har ikke peiling på hvordan man "analyserer" en sang her. Jeg hørte en sang, jeg likte den ikke, å la ut en ny. Spilte etter reglene, hva er det å klage på?


Det er ingenting som tyder på at du hørte sangen engang. Du kunne da trekt fram minst et element ved musikken og prøvd å sette fingeren på hvorfor du ikke liker det.
You're sleeping over, right?
  • 0
Må jeg rangere min egen låt?
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Siterer shotgunrain12:
Må jeg rangere min egen låt?
Jeg kan gjøre det for deg, hvis du har lyst?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
ja takk
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Ingen som gidder?
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Siterer shotgunrain12:
The Few agiainst many- Brand mark


Vet at dette har blitt sagt en god del ganger før, men dette er ikke noe for meg. Jeg hørte igjennom hele men tror ikke jeg klarte å få med meg noe som ble "sunget". Det er rett og slett for mye for meg.

Sangen: 3/10
Hadde det vært en instrumental: 7/10

Håper nesten en som liker rap tar denne bare for å se hva andre syntes:

Dope D.O.D - What happend
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ingen?!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
for jeg ta den jeg da

Lagt til 2011-09-08 21:31:
veldig repeterende bakgrund lyder, skal ikke si at jeg liker vokalene di er også litt repeterende men ellers ikke så alt for værst 6/10

Ichaos- degenration Sublime
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
eg tek

Jeg skriver mens jeg hører. Hvis det er hardcore å sitte foran dataen og spille gitar har jeg vært hardcore i timevis nå. Sangen inneholder jo det meste. Raskhet, skummelhet, svart/hvitt for ekstra artistisk dyphet, headset, I CHAOS. Nå er sangen ferdig, og jeg sitter igjen med ca. null og niks. Skal det være atmosfærisk, eller kanskje innstille et spesielt humør i lytteren? Ikke spesielt atmosfærisk eller megetsigende musikkvideo, i alle fall. Ellers greide jeg å plukke ut en viss struktur her, med en arpeggio-basert gitarsolo ved rundt 70% av sangen. Dypt sjokkerende. Feeling a decent to strong 2 on this. Både på terningkast og /10.


The Rip
End of line, be excellent to each other.
  • 0
kansje litt lang? 5/10 var helt ok ikke min type musikk.

http://www.youtube.com/watch?v=F0bJyr_67PA
Hvis dere ser programmet så burde dere like den ganske godt jeg syntes den var veldig bra når den ble spilt av.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Ikke akkurat det jeg hører på til vanlig, og teksten var kanskje en smule rar, men hadde ikke store problemer med denne egentlig.

6+/10

Neste:

Alice In Chains - Check My Brain

http://www.youtube.com/watch?v=SBcADQziQWY&ob=av2e
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ikke verst, men litt kjedelig kanskje.

6/10


Neste blir; Gunther - Famous
  • 0
Vel litt mainstream pop? 3/10

In flames -Take this life
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!