Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Russetråden


  • KlM
  • KlM
Det er nå fortsatt en god stund til russetiden for 91'erne, men mange, inkludert meg selv har allerede startet på forberedelsene, for å starte å lete etter bil etter nyttår er et dødt løp.

Siden dette forumet ikke hadde noen russetråd for russ fra før av lagde jeg en nå.

Btw, hvis noen skal til Stavanger eller Tryvann bør de kjøpe biletter nå, de selges fort ut. Stavanger har allerede solgt ut første omgang med billetter (Tryvann også) så løp og kjøp.

Sånn, nå kan denne tråden synke som en stein til jeg vekker den til live igjen rundt mars tider.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Vi har allerede kjøpt russebil. Vi var tidlig ute så vi fikk en god russebil til brukbar pris. Synes det er litt drøyt tidlig å bestille russeklær og slik nå da - i hvert fall om man skal få rabatt. Har ikke peiling på hva jeg vil ha på russekortet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kortet kan du endre på helt frem til Desember tror jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer The Heretic:
Synes det er litt drøyt tidlig å bestille russeklær og slik nå da

Du bør kjøpe nå. Nå får du jo en pakke for 200 -350 kr.

Det er inklusive bukse og kort.

Siterer The Heretic:
Vi har allerede kjøpt russebil

Vi kjøpte anlegg først. Fire subwofere med 2x18'' i dem, det blir 8x18''. Vi skal ha det morro.

Vi har en som holder av bil for oss som jeg personling kjenner, så vi trenger ikke å rushe det så jævlig.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Vi fikk med et ganske brukbart anlegg på russebilen, så jeg tror ikke det trengs noen særlig oppgradering der. Vurderer å kjøpe et slikt toghorn-sett, men vet ikke hvordan det er i forhold til loven her i Norge. Hadde i hvert fall vært utrolig fett med et 152 desibel horn til å overdøve alt på Tryvann, eller generelt å skremme folk på gata
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer The Heretic:
toghorn-sett, men vet ikke hvordan det er i forhold til loven her i Norge


Er nok ulovlig ja Det finnes nok en lov som sier at man ikke kan ha komponenter som overskrider et visst decibel nivå uten tillatelse. 152 db hadde overdøvet det meste.

Siterer The Heretic:
Vi fikk med et ganske brukbart anlegg på russebilen, så jeg tror ikke det trengs noen særlig oppgradering der.

specs? : ) Og hva slags bil har dere?

Vi har ikke plass til anlegget i bilen så vi må ha det på en henger.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Russetida er dårlig. Dere bør grue dere

Tryvann-billett tror jeg ikke er noe å stresse med, for jeg kjøpte min for natt til 1. mai noen dager før, og da var det mange igjen.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Levaiathan:
Russetida er dårlig. Dere bør grue dere


Ikke slik vi har planlagt det. BTW hva var det som gjorde det ræva for deg

btw, ironi gjør seg dårlig ut skriftlig.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
specs? : ) Og hva slags bil har dere?


Ikke noen tall jeg har nå, men det finner jeg ut senere
Bilen er en '96 Volkswagen Transporter. Syvseter med sofa i bagasjerommet. Det var en politibil før, så den er mest sannsynlig vært bra behandlet, og kanskje karosseriet er litt forsterket på den.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • KlM
  • KlM
Godt dere ikke kjøpte en av disse eldre Dodge Ram bilene som er populære som russebil, de bryter sammen støtt og stadig og er et mareritt på veien.

anlegget vi skal ha med oss http://gamereactor.no/minebilder/KlM/?id=68665
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
anlegget vi skal ha med oss http://gamereactor.no/minebilder/KlM/?id=68665


Nice! Kan trygt si at våres ikke er så stort. Hvor mye ga dere for det?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • KlM
  • KlM
16 000, pruta ned fra 18 000.

Helt nytt koster hver kasse 10 000 kr, ca 40 000 for hele røkla.

Det er ikke komplett, vi mangler fortsatt to stk 2x15'' + horndiskant eller 4 stk 15''+ horndiskant.
Forsterkerkraft til subbene er 5600 watt, toppene skal helst være aktive.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Noen som vil kjøpe bil?
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer KlM:
16 000, pruta ned fra 18 000.

Helt nytt koster hver kasse 10 000 kr, ca 40 000 for hele røkla.

Det er ikke komplett, vi mangler fortsatt to stk 2x15'' + horndiskant eller 4 stk 15''+ horndiskant.
Forsterkerkraft til subbene er 5600 watt, toppene skal helst være aktive.


Nice, tviler på at vi får et like bra anlegg. Vi har 12.000 til overs i kassa atm, men så får vi se hvor mye som er igjen når vi har skaffa forsikring og diverse. Bilen må gjennom EU i tillegg. Vi får sikkert tak i noen sponsorer også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det ser ut til at jeg får eksamen på 17. mai, og/eller kort tid før og etter. Men jeg har uansett ikke planer for russefeiring. Kommer ikke til å kjøpe kort eller bukse.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvorfor ikke Strategist? Og eksamen på selve 17. Mai? Trodde ikke det gikk jeg..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Kronoz:
Det ser ut til at jeg får eksamen på 17. mai


det skal vel egentlig ikke gå ann, skolene er stengt på 17 mai. Alle er ute og feirer så du må nok ha hørt feil.

Det er dog mulig å få det den 18 mai.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Mine eksamener styres fra Cardiff i England og Geneva i Sveits. De bryr seg ikke om den norske nasjonaldagen når de skal sette eksamensdato for skoler i land i både Europa, Amerika, Asia og Afrika. Det er mulig at jeg slipper på 17. mai, men at de som har Biologi får det. Oppsettet er ikke bekreftet enda.
Siterer KlM:
skolene er stengt på 17 mai.
Ikke skoler med IB-linjen om eksamen faller på den dagen. Lillestrøm videregående for eksempel.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ah, selvsagt. Glemte at du gikk IB.

Kjenner at jeg gleder meg litt til russetiden. Egentlig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Serr, russetida kommer til å bli helt sykt da. Den skal feires leeth
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Går du IB, Strategist?
Uansett; jeg gleder emg til russetida :3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Begynner å lure på om noen her egentlig bryr seg om russefeiring. Jeg er russ i år, noen som er med meg?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nei. Og det er egentlig veldig oppskrytt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Nei. Og det er egentlig veldig oppskrytt.


Ikke ødelegg alt sammen før det engang har startet da.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ikke ødelegg alt sammen før det engang har startet da.


Beklager, men det oppskrytt. Kanskje en av verdens mest oppskrytte tider. Landstreffene er latterlig dårlig, pengeslukeri og det er bare slåssing. Jeg brukte omlag 25k, og jeg var en av de som brukte minst på skolen min. Eneste som var verdt penga i RT var VANen (det var konge å rulle).
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!