Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Siterer ElGamer:
Kan jo bli morsomt å fortsette denne nå, så let's keep it going!

Navn: Selv med de konstante forslagene for å "forbedre" navnet ditt, da med Gudfindel, som aller mest brukt. Vil jeg fortsatt si at Glorfindel passer deg best, alven. 8/10
Avatar: Vet det er fra Dragonball, vet ikke hvem, men fortsatt greit tøff. 7/10
Signatur: Et veldig flott sitat, ikke mer å si! 10/10


nanv: skjønner ikke noe av dette, skriv norsk på en norsk side!! 7/10
Bilde: liker ikke kinesiske tegneserier 2/10, fordi det ikke er av seksuell natur
signatur: 10/10, lo og skratta meg halvt ihjæl, den var god
  • 0
kjeppen

Navn: kort og gjenkjennelig, liten forbokstav er alltid et pluss 8/10
Bilde: kem faen e det, minte meg om Hans Bauge 3/10
Signatur heisann hoppsann 0/10
  • 0
Siterer SirThomas:
kjeppen

Navn: kort og gjenkjennelig, liten forbokstav er alltid et pluss 8/10
Bilde: kem faen e det, minte meg om Hans Bauge 3/10
Signatur heisann hoppsann 0/10


tusen takk thomas, som ny bruker så setter jeg pris på en kjapt og fint svar veldig bra
  • 0
Navn: Er du en ekte sir? hehe 7/10
bildet: kul dress og hatt hehe 10/10
signatur: tok den ikke så jeg likte denn ikke 1/10
vis jeg skriver rart er det fordi jeg har dyslekis
  • 0
GISLEHAVSTEIN:

Navn: Vel, kreativt, nei. Greit nok, ja. Jeg antar det er navnet ditt så jeg lar være å gi rating, blir rart å gi rating på folk sitt navn.

BILDE: Er det selveste Gisle? 8/10
SIGNATUR: 0/10 må få skaffet deg en

Lagt til 2015-03-17 14:38:
La akkurst merke til at du hadde skaffet deg en etter jeg posta btw
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana

Navn: Mah EL-brotha! Love it 10/10

Bilde: En av de i The Warriors. Greit bilde og pluss for å vise at jula varer helt til påske! 8/10

Signatur: Just don't do it With me! 8/10
  • 0
ElGamer

Navn: Et av de bedre her på forumet. 9/10

Bilde: tja, its fair enough. 6/10

Signatur: Sant nok. 7/10

Følte denne tråden trengtes i disse mørke tider. La oss rose hverandre opp i skyene. Yeehaa!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Taktikkeren

Navn: Taktisk.

Bilde: The One and Only.

Signatur: Classic - kjenner du noen som røyker strå?

Kanskje det bare er dagsformen, men fremfor å sette karakter føler jeg ordene snakker for seg selv. Taktikkeren er en av få brukere som både har klart overgangen med en ny bruker, og som har sett verdien i det å ha samme profilbilde og signatur siden dag 1, slik at det til slutt blir direkte knyttet til brukeren. Litt som remote.
  • 0
Siterer SirThomas:
og som har sett verdien i det å ha samme profilbilde og signatur siden dag 1, slik at det til slutt blir direkte knyttet til brukeren. Litt som remote.

+1, blir så vanskelig å holde styr på alle som kommer og går når de bytter profilbilde hele tiden.

Lagt til 2016-08-15 20:43:
SirThomas

Navn: En god klassiker, en blanding av klasse (sir) og noe normalt (Thomas). Nyansert, litt som en middels god vin. 7/10

Bilde: Tar ikke referansen (går ut fra at det ikke er vedkommende selv) men han har hatt det lenge og jeg forbinder det med brukeren. Ellers noe nøytral til den, litt som en burger fra bensinstasjonen. 6/10

Signatur: Vakre ord, (tar dog heller ikke her referansen) men når ikke helt opp til forventningene. Litt som en kjedelig is til dessert etter et godt måltid. 5/10
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Fine metaforer, Mactawish!

Siterer Lt Mactawish:
Tar ikke referansen


Frank Gallagher, fra den amerikanske TV-serien Shameless.

Siterer Lt Mactawish:
Signatur: Vakre ord, (tar dog heller ikke her referansen)


Kermit sine ord, en av drikkekompisene til Frank på puben - men følte det appellerte skremmende mye til meg - spill var det viktigste for meg frem til 17 årsalderen.
Lt Mactawish

Navn: Et kult navn, men er dessverre feilstavet. John ''Soap'' Mactavish er med en enkelt v, og ikke en w. Still like it tho 6/10

Bilde: En rolig animekarakter. Jeg vet ikke hvor bildet er fra, siden jeg ikke er interessert i slike ting. 2/10

Signatur: I respect latin. 10/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Et kult navn, men er dessverre feilstavet. John ''Soap'' Mactavish er med en enkelt v, og ikke en w. Still like it tho 6/10


Stammer fra når jeg bare skulle lage en ny xbox-konto da du fortsatt fikk 30 gratis dager med Gold til å spille COD4. Morsomt nok spiller jeg nesten ikke FPS lenger. Det at det er feilstavet tar jeg dog på min kappe og beklager stort for.

Siterer A to the H:
Bilde: En rolig animekarakter. Jeg vet ikke hvor bildet er fra, siden jeg ikke er interessert i slike ting. 2/10

Du aner ikke hva du går glipp av, gutten min
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
A to the H

Navn: Forkortelse for navnet ditt, greit det. 7/10

Bilde: I like it, min smak... 9.753/10

Signatur: Kan bekreftes. 1/10-10/10 I aint judging.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Taktikkeren

Navn: Tikk, takk.

Bilde: Få vekk nisselua.

Signatur: Du svarte ikke på spørsmålet mitt fra august.

Få deg militærprofilbilde nå, så du er fullkommen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Få deg militærprofilbilde nå, så du er fullkommen.


Det blir litt feil uten The Joker, men denne kan jo fungere: https://images.moviepilot.com/images/c_limit,q_auto,w_710/joker-cop-there-s-a-secret-hidden-behind-heath-ledger-s-joker-jpeg-194338/there-s-a-secret-hidden-behind-heath-ledger-s-joker.jpg
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
SirThomas

Navn: Du er så sykt Sir, Thomas. 10/10

Bilde: Bilde av en dame jeg ikke vet hvem er. Hun er fin tho. 80085/80085

Signatur: Walla, sjukt fint sagt. 10/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
A to the H:

Navn: Sier meg ikke noe, men regner med det er en historie bak det 6/10

Bilde: Hender som spiller piano? Ser litt stilig ut 7/10

Signatur: Sounds like alt-right all right 8/10
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Navn: Sier meg ikke noe, men regner med det er en historie bak det 6/10


Tatt fra Torsdagkveld fra Nydalen da det var populært. Initialene mine er AH, så da passa det bra med en ''to the'' i mellom.

Siterer Worst Username Ever:
Bilde: Hender som spiller piano? Ser litt stilig ut 7/10


Er fra serien Westworld. Just look it up, it's amazing
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Worst Username Ever

Navn: Kjedelig, klisjéfylt, ganske langt og budskapet er ikke sant. 4/10

Bilde: Forteller meg at vi mest sannsynligvis har lite til felles. 3/10

Signatur: Forstår jeg ikke i det hele tatt. Men man skal jo ikke være negativt innstilt til det man ikke forstår. 5/10
  • 0
Siterer Jeppzki:
Signatur: Forstår jeg ikke i det hele tatt. Men man skal jo ikke være negativt innstilt til det man ikke forstår. 5/10

Classic memes x3
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeppzki

Navn: Ruller fløyelsmykt på tungen, som en kombinasjon av halvkokt ris, sjokoladepudding og rosenkål (vil jeg tro). Kan muligens brukes som kraftuttrykk, før man deler en planke med hånden (ganske sikker). 5,333/10

Bilde: Jeg kan virkelig ikke komme på et bilde som understreker Jeppzki bedre. Den forrige hatten gjorde seg dog bedre. 7/10

Signatur: Er det en simpel bekreftelse på at, ja, SirThomas eksisterer på dette forum? Eller er det et stille rop om hjelp, fra noen som har hatt en lengre samtale med vedkommende og nå ikke vet helt hva de skal gjøre med livet sitt? Det får vi nok aldri et godt svar på. 6/10 + 3,14 - 666
Siterer TK Art:
Vurdering av Jeppzki


10/10 would read again
  • 0
Someone do me! Altså vurder meg.
  • 0
Siterer Quinzel:
Someone do me! Altså vurder meg.


Da får du vel faktisk vurdere forrige person som vurderte noen, altså TK Art. Verre er det ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Okei then!

TK Art:

Navn: originalt, litt reklame for seg selv kanskje. Og forkortelse av sitt eget navn, but det er fengende saker. 9/10

Bilde: å ha bilde av seg selv krever guts, du representer deg selv mye mer og det er tøft. 10/10

Signatur: uhm, litt mørkt og dystert. Den skremmer meg. 1/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!