Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Du må lese signaturer nøye! Prøv å les min... Nøye.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Vurder meg først
  • 0
Polen Shot:

Navn: For de av oss som ikke har prøvd COD4, meg inkludert. Så hørers navnet ganske random ut. Og heller ikke noe særlig kult. 6/10

Avatar: deadmau5, elns? Har ingen tilknytning til ham, whatsoever. Men liker masken da...8/10

Signatur: So fucking true. 9/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
dark samus nemesis:

Navn: Som sagt så liker jeg når navnet holder seg på én linje, og i tilleg har du små bokstaver 3/10

Avatar: Ser det er Scott Pilgrim. Har ikke spilt spillet men det ser ut som et arteg lete spel 9/10

Signatur: Eeh... Skjønner den ikke. Venligst forklar 5/10
  • 0
Siterer Polen Shot:
ser ut som et arteg lete spel


Det er det, selv om tegneserien er mye mer epic.

Siterer Polen Shot:
Eeh... Skjønner den ikke. Venligst forklar


Du vet vel hva en pun er? Om du tenker litt ordspill, så skjønner du den sikkert.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja, jo... det klarner litt... vi øker til 6/10
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Soraki:

Navn: Ikke særlig originalt. Høres ut som en random japansk figur. 3/10

Avatar:Kingdom of Hearts? - Neitakk! 4/10

Signatur: Så sant! 8/10

5/10
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Soraki?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvorfor vurderte du Soraki?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Polen Shot:
Hvorfor vurderte du Soraki?


LOL, så på feil side. Jaja.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Hk0n:

Navn: Hvorfor ikke kalle deg Håkon? 4/10

Avatar: En hånd? 8/10

Signatur: Ja, der er masse som er bedre... 2/10
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer the Zelda guy:
Navn: Hvorfor ikke kalle deg Håkon? 4/10


1337
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Elektro Banana: Forstår du ikke hvordan denne leken foregår? Du skal vurdere den som nettopp vurderte en annen, istedenfor den som sist sa noe. Nå ble HopeN vurdert to ganger, mens det egentlig var jeg som skulle bli vurdert. rage


Joda vet det, men du hadde fått så dårlig karakter av meg at jeg tenke jeg skulle droppe deg, så du ikke ble lei deg.................. Kødda

Jeg skjønner, men det var bare at det passet sånn med det HopeN sa at jeg bare måtte!

Og i tillegg sånn som nå, jeg har vurdert Håkon før, men må jeg igjen rett etter da`

Hk0n
Navn: Som sagt isted 9/10
Avatar: Liten forandring, her, men likte faktisk den første bedre, denne minnet mer om en som er laget fra paint 4/10

Signatur: Sikkert drit morsomt^^ 3/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ja, der hoppet dere over meg igjen -.-'
  • 0
Elektro Banana:

Navn: Liker navnet Syntes at når to ting som ikke burde blandes blir blandet så må det jo bli genialt 9/10

Avatar: Noe som er kjent med den figuren, men jeg kommer ikke på hva... Liker at han holder en skrelt banan 7/10

Signatur: Eat or DIE! MOHAHA 10/10
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Og igjen -.-'
  • 0
the Zelda guy:

Navn: Trodde Zelda var en kvinnelig figur? Vil egentlig ikke tenke på det. Det ble litt ekkelt 3/10

Avatar: Jeg syntes Halo ser drit bra ut men jeg har ikke XBox så hva vet vel jeg :/ 8/10

Signatur: ? Jeg skjønner ikke >.< 4/10
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Ollimolli:
Elektro Banana:

Avatar: Noe som er kjent med den figuren, men jeg kommer ikke på hva... Liker at han holder en skrelt banan 7/10

Det er jo dukken i Saw filmene!! Den passer jo utmerket til signaturen, hvis du har sett filmene

Siterer the Zelda guy:
Og igjen -.-'


Jepp

Ollimolli
Navn: Vet ikke helt hva det er, men er et sånt ord jeg kan finne på og le av det lenge 8/10
Avatar: Skummel Smiley? Den var fet, men litt utydelig 8/10
Sinatur: Skjønte den ikke, du må forklare 4/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hvis du har spilt kingdom hearts hadde den vært veldig lett å forstå, men den er fra "talen" til skurken i spillet
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Ollimolli:
the Zelda guy:



Navn: Trodde Zelda var en kvinnelig figur? Vil egentlig ikke tenke på det. Det ble litt ekkelt 3/10



Avatar: Jeg syntes Halo ser drit bra ut men jeg har ikke XBox så hva vet vel jeg :/ 8/10



Signatur: ? Jeg skjønner ikke >.< 4/10


Zelda er jo en spillserie, men Zelda er en kvinne, ja...

Signaturen min er fra Halo
  • 0
Elektro Banana:

Navn: Originalt, men likevel ikke veldig stilig. 5/10

Avatar: Jigsaw med en banan... ok. 3/10

Sign: Jeg skjønner'n, men desverre ikke morsomt. 4/10

Sorry, dude. Kanskje du bør utvide horisonten til ting som ikke er banan-relatert.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikki Kun:

Navn: Helt ok, men høres japansk ut, og geuss what? Jeg hater alt med japan bortsett fra ps3 4/10

Avatar: En rev ok 7/10

Signatur: Skjønner den ikke men ikke morsom heller 2/10

Sorry, men du bør nok utvide horisontene selv
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana:

Navn: Jeg skjønner ikke helt hva "Elektro" og "Banana" har med hverandre å gjøre, sjekket krypinnet ditt for svar, men fant ikke stort der eller, så jeg får vel bare gjette på at du går Elektro på Videregående og liker bananer? Kan ikke si det er noe spesielt med det, men samtidig så er det litt originalt da. + For store forbokstaver. 6/10

Avatar: Jigsaw... Med en banan? Passer til navnet ditt, og det er vel kanskje litt komisk, men kan ikke si det er så veldig mye spesielt ved det. 5/10

Signatur: Kan jeg gjette på at dette er ett sitat fra en av Saw-filmene (som jeg aldri har sett), også har du lagt inn din egen "Bananhumor"? Det passer i såfall godt sammen med resten av profilen din, samtidig som at jeg lo litt da jeg så den første gangen. 8/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Elektro Banana:

Navn: Jeg skjønner ikke helt hva "Elektro" og "Banana" har med hverandre å gjøre, sjekket krypinnet ditt for svar, men fant ikke stort der eller, så jeg får vel bare gjette på at du går Elektro på Videregående og liker bananer? Kan ikke si det er noe spesielt med det, men samtidig så er det litt originalt da. + For store forbokstaver. 6/10

Avatar: Jigsaw... Med en banan? Passer til navnet ditt, og det er vel kanskje litt komisk, men kan ikke si det er så veldig mye spesielt ved det. 5/10

Signatur: Kan jeg gjette på at dette er ett sitat fra en av Saw-filmene (som jeg aldri har sett), også har du lagt inn din egen "Bananhumor"? Det passer i såfall godt sammen med resten av profilen din, samtidig som at jeg lo litt da jeg så den første gangen. 8/10


Elektro Banana er en dildo Altså en dildo formet og ser ut som en banan og vibrerer, altså en elektrisk en, sjekk google for mer svar
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Om jeg skulle googlet ett brukernavn hver gang jeg ser en ny bruker her, så ville det tatt en stund. Jeg sjekker krypinnet til den jeg skal vurdere for å se om det er noen viktig informasjon der, men lengre enn det går jeg ikke.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!